Auto

Η BYD έχει νέα στρατηγική για την Ευρώπη

Τα επιχειρηματικά σχέδια των ανθρώπων της BYD Auto για την ευρωπαϊκή αγορά είναι φιλόδοξα, όμως η εφαρμογή και κυρίως η επιτυχία τους δεν θα είναι εύκολη.

Το 2024, τέσσερα χρόνια μετά την ουσιαστική είσοδό της στην Ευρώπη, η εταιρεία πούλησε σχεδόν 50.000 αυτοκίνητά της στις χώρες της  ΕΕ, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα τέσσερα κράτη της ΕΖΕΣ, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις της από τις περίπου 18.000 μονάδες το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce.



Βάσει αυτών, η BYD Auto κατατάσσεται μόλις 31η στη σχετική λίστα πωλήσεων και υπολείπεται σημαντικά της SAIC Motor η οποία χάρη στην MG Motor, η οποία το 2023 πούλησε 243.390 οχήματά της στην ευρωπαϊκή αγορά, καταλαμβάνοντας τη 20ή θέση, σχετικά.

Όπως έγινε γνωστό, οι άνθρωποι της BYD Auto στοχεύουν να ενισχύσουν τη θέση της στη Γηραιά Ήπειρο επεκτείνοντας την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών SUV με το Atto 2.



Επίσης, πρόκειται να αλλάξουν την επιχειρηματική στρατηγική τους, εγκαταλείποντας την αρχική πρόθεσή τους να διαθέτουν αποκλειστικώς αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη.

Έτσι, πλέον θα εντάξουν στην γκάμα τους τόσο υβριδικά όσο και Plug-in υβριδικά μοντέλα της, στα οποία έχουν αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία και τεχνολογία, πλέον.

Βάσει του στόχου που έχουν θέσει, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις αγορές της Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης, όπου οι καταναλωτές διστάζουν να στραφούν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, αλλά είναι πιο δεκτικοί σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.



Επιπλέον, η BYD Auto θα εισαγάγει δύο πολυτελείς μάρκες της στην Ευρώπη. Η μία θα είναι η Denza, που προορίζεται να ανταγωνίζεται κυρίως τις γερμανικές πολυτελείς εταιρείες και θα αρχίσει να αντιπροσωπεύεται στην ήπειρό μας εντός του 2025.

Η άλλη θα είναι η YangWang η οποία επίσης θα λανσαριστεί εφέτος στην Ευρώπη και θα διαθέτει σε αυτή μεγαλύτερων διαστάσεων πολυτελή SUV μοντέλα, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά των Land Rover και Mercedes-Benz. Πέραν αυτών, θα διαθέτει και οχήματα επιδόσεων που έχει στην γκάμα της.




YangWang U8.

Η νέα στρατηγική της BYD Auto περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας Plug-in Hybrid έκδοσης σε κάθε νέο μοντέλο της, η οποία θα αρχίζει να διατίθεται περίπου έξι μήνες μετά το λανσάρισμά του ως αμιγώς ηλεκτρικού.

Επίσης, η εταιρεία έχει ανακοινώσει τη δημιουργία εργοστασίου της επί ευρωπαϊκού εδάφους, στην Ουγγαρία, όπως και ένα δεύτερο στην Τουρκία (στη Σμύρνη), για να μειώσει το κόστος παραγωγής.

Όπως ανακοινώθηκε, την υλοποίηση του νέου επιχειρηματικού σχεδίου για τη Γηραιά Ήπειρο θα αναλάβουν η Στέλλα Λι, -Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της εταιρείας για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική- και ο Αλφρέντο Αλταβίλα, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Fiat Chrysler Automobiles και επιχειρηματίας, που διορίστηκε ειδικός σύμβουλος για την Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-23 10:00:00

Back to top button