
Φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος: Από την καρδιά της Ηπείρου, στην κορυφή των προτιμήσεων
Επιβλητικά βουνά, το φαράγγι του Βίκου, πηγές και ποτάμια με κρυστάλλινα νερά, πέτρινα γεφύρια ανάμεσα σε πυκνά δάση.
Η γνήσια, ακατέργαστη ομορφιά της Ηπείρου και των Ζαγοροχωρίων κερδίζουν σταθερά την καρδιά χιλιάδων ανθρώπων από την Ελλάδα.
Δεν είναι τυχαίο που ένα προϊόν που έρχεται από την «καρδιά» των Ζαγοροχωρίων και το επιβλητικό φαράγγι του Βίκου βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις εκατομμυρίων καταναλωτών από όλη τη χώρα.
Πρώτη θέση στην ελληνική αγορά
Ο λόγος για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το οποίο έχει κατακτήσει εδώ και χρόνια την εμπιστοσύνη των καταναλωτών χάρη στην αγνότητα, την ξεχωριστή γεύση και την ποιότητά του. Μάλιστα, αναδείχθηκε το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024, καθώς «αγκάλιασε» το 20.4%* της αγοράς, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί την κορυφαία επιλογή για όσες και όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση κάθε μέρα.
Αυτή η σημαντική διάκριση, όμως, δεν ήρθε ξαφνικά. Αντίθετα, η επιτυχία αυτή αντικατοπτρίζει μία στοχευμένη στρατηγική, καθώς και την καθημερινή προσήλωση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Παράλληλα, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές όχι απλά στο φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αλλά, πολύ περισσότερο, σε μία εμπειρία που τους αναζωογονεί καθημερινά με φυσικό τρόπο.
Ενίσχυση της παρουσίας στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών
Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα μη αλκοολούχα ποτά. Σε αυτό το πλαίσιο, η μάρκα Βίκος ενισχύει την παρουσία του στη συγκεκριμένη αγορά μέσα από τη σειρά φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος.
Τα συγκεκριμένα αναψυκτικά αξιοποιούν το φυσικό μεταλλικό νερό των πηγών της Ηπείρου και αγνές πρώτες ύλες, ενώ απουσιάζουν τα συντηρητικά. Έτσι, προσφέρουν μία ισορροπημένη, δροσιστική και απολαυστική εμπειρία σε όσες και όσους αναζητούν αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα, ιδανική για κάθε στιγμή της ημέρας.
Με νέες premium συσκευασίες, η μάρκα Βίκος επαναπροσδιορίζει την εμπειρία στον χώρο της εστίασης
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, «κορωνίδα» της οποίας αποτελεί το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, έχει επενδύσει στρατηγικά από το 2022 σε ένα «άνοιγμα» στον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας (HORECA) ενισχύοντας το δίκτυο διανομής της. Παράλληλα, έχει παρουσιάσει στους επαγγελματίες του κλάδου νέες, premium συσκευασίες από γυαλί και αλουμίνιο για τα προϊόντα της, οι οποίες ανταποκρίνονται στις εξειδικευμένες απαιτήσεις του κλάδου HORECA για προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής.
Αυτονόητα, το brand Βίκος δεν θα μπορούσε να μην έχει για άλλη μία χρονιά δυναμική παρουσία σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας. Έτσι, συμμετείχε ως εκθέτης στη HORECA 2025 με διπλό στόχο: την παρουσίαση του διευρυμένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου και των καινοτομιών της εταιρείας, καθώς και την ενίσχυση των συνεργασιών με υψηλού προφίλ επιχειρήσεις.
Η νέα εποχή του Βίκος Cool Tea
Η σειρά παγωμένου τσαγιού Βίκος Cool Tea έχει αγαπηθεί από πολύ κόσμο και τώρα περνάει σε μία νέα εποχή καθώς «επανασυστήνεται» στους καταναλωτές με ανανεωμένο packaging, διατηρώντας αναλλοίωτη την ποιότητα και την αυθεντική, αγνή γεύση του. Οι μοντέρνες συσκευασίες αλουμινίου αναδεικνύουν τον δροσιστικό χαρακτήρα του Βίκος Cool Tea και έχουν στόχο να ενισχύσουν τη θέση του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.
Δεν στηρίζει απλώς την κοινωνία, γίνεται μέρος της
Υπάρχει, όμως, και ένας ακόμα παράγοντας που έχει συμβάλλει στην αναγνώριση της μάρκας Βίκος από καταναλωτές και επαγγελματίες: Το «πράσινο» και κοινωνικά υπεύθυνο προφίλ της. Αρχή της είναι το «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» και το αποδεικνύει έμπρακτα μέσα από ένα πολυδιάστατο πλέγμα δράσεων με τίτλο «Ο Β-οίκος της ζωής μας», για την προστασία του περιβάλλοντος, την υγεία, την αθλητική ανάπτυξη, την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, τον πολιτισμό και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.
Για παράδειγμα, σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον, η εταιρεία εστιάζει στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος μέσα από την υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών που δεν θέτουν σε κίνδυνο τους φυσικούς πόρους, αλλά και τη συμμετοχή της σε δεντροφυτεύσεις.
Επιπλέον, μέσα από δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης βοηθά σημαντικά ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, ενώ υποστηρίζει τις τοπικές κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται μέσα από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης και άλλες πρωτοβουλίες που προωθούν την τοπική ανάπτυξη.
Εκτός των παραπάνω, προωθεί τη σωματική άσκηση και τον υγιή τρόπο ζωής υποστηρίζοντας μία σειρά αθλητικών οργανώσεων, ενώ ενισχύει αθλητικούς συλλόγους μέσα από χορηγίες. Τέλος, υποστηρίζει δράσεις οι οποίες κρατούν «ζωντανή» την πολιτιστική ταυτότητα της Ελλάδας, καθώς και τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας.
Οι καταναλωτές πλέον, πιο απαιτητικοί από ποτέ, προτιμούν ποιοτικές μάρκες που είναι αυθεντικές, που σέβονται το περιβάλλον, που προωθούν την ελληνική ταυτότητα και έχουν αξίες. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η μάρκα Βίκος έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, με τη μάρκα να δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει premium προϊόντα προωθώντας, παράλληλα, τη βιώσιμη ανάπτυξη για το περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία.
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-21 10:30:00