Auto

Τι να περιμένουμε από το νέο Audi RS 5

Στα μεγάλα γρήγορα super spor σεντάν, η μάχη έχει ανάψει για τα καλά. Και ένας νέος παίκτης έρχεται να προστεθεί στη γνωστή γερμανική μάχη.

Το νέο Audi RS 5 θα μπορούσε να αποδειχθεί μια σημαντική πρόκληση για την AMG C63, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την ανάμεικτη υποδοχή που έχει λάβει η Mercedes για την απόφασή της να βάλει στην C 63 έναν υβριδικό τετρακύλινδρο κινητήρα.



Η επιλογή της Audi να διατηρήσει έναν V6, ακόμη και με υβριδική τεχνολογία plug-in, φαίνεται να είναι μια σκόπιμη κίνηση για να προσελκύσει τους λάτρεις των παραδοσιακών αυτοκινήτων επιδόσεων που εκτιμούν τη φινέτσα και τον χαρακτήρα των μεγαλύτερων κινητήρων.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για το RS 5 έγκειται στη διάταξη του κινητήρα του. Ενώ ο τετρακύλινδρος κινητήρας της AMG C63 αποδίδει 671 PS, έχει αντιμετωπίσει κριτική για έλλειψη του χαρακτήρα και της φινέτσας του απερχόμενου V8.



Αντίθετα, ο υβριδικός V6 της Audi μπορεί να μην φτάνει την απόλυτη ισχύ της Mercedes, αλλά θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο ομαλή, πιο εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία που βρίσκει απήχηση στους αγοραστές που αναζητούν premium σπορ σεντάν.

Το βάρος και η ισορροπία είναι επίσης κρίσιμοι παράγοντες. Το υβριδικό σύστημα της C63 έχει προσθέσει σημαντικό βάρος, οδηγώντας σε επικρίσεις σχετικά με την ευελιξία και τη συνολική δυναμική οδήγησής της.



Εάν η Audi μπορεί να βελτιστοποιήσει την κατανομή βάρους και να διατηρήσει ένα ισορροπημένο πλαίσιο, το RS 5 θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο ελκυστική και απολαυστική οδήγηση.

Όσον αφορά την πρακτικότητα, το plug-in υβριδικό σύστημα της Audi αναμένεται να προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε σύγκριση με τη μικρή μπαταρία και την

Ωστόσο, για να κυριαρχήσει πραγματικά στην κατηγορία, το RS 5 θα πρέπει να προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις, πιθανότατα κοντά ή πάνω από τους 500 ίππους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το υβριδικό του σύστημα δεν θα επηρεάσει την σπορ οδηγική απόλαυση.



Ο ανταγωνισμός από την BMW M3, η οποία διατηρεί έναν μη υβριδικό straight-six κινητήρα και προσφέρει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεί έναν ακόμα «πονοκέφαλο», ιδίως σε εκείνους τους αγοραστές που προτιμούν πιο καθαρόαιμα χαρακτηριστικά.

Μένει να δούμε προς πια κατεύθυνση θα γείρει η πλάστιγγα στο νέο RS 5. Θα είναι δηλαδή εστιασμένο στην σπορ πλευρά του χαρακτήρα του ή θα ρίξει νερό στο κρασί του προς όφελος της ηλεκτροκίνησης και των ρύπων. Πολύ σύντομα θα μάθουμε…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-12 16:30:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button