Auto

BYD Atto 2, θα το δούμε και ως υβριδικό;

Την περασμένη εβδομάδα βρεθήκαμε στην Μαδρίτη για να δούμε και να οδηγήσουμε το νέο BYD Atto 2. Εκεί, οι συζητήσεις με τους επιτελείς του κινεζικού κολοσσού μας έβγαλαν και άλλες ειδήσεις, όπως ότι η φίρμα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί στην γκάμα του νέου της SUV και μια έκδοση PHEV.

Αν πράγματι συμβεί αυτό, η BYD θα χρησιμοποιήσει την προηγμένη τεχνολογία DM-i (Dual Mode Intelligent), που είδαμε στο Seal U DM-i, το μεγαλύτερο SUV της φίρμας στην ελληνική αγορά. To συγκεκριμένο σύστημα, έχει σχεδιαστεί γύρω από τους άξονες τις υψηλής αποδοτικότητας και της μέγιστης οικονομίας καυσίμου.

PHEV και τετρακίνητο BYD Atto 2; Οι άνθρωποι της BYD άφησαν τα πάντα ανοιχτά, όμως το λανσάρισμα τους δεν αναμένεται πριν το 2026

Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά, μιας και ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται ουσιαστικά ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ή την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων. Και κινεί τους εμπρός τροχούς μόνο σε μεταβατικές φάσεις. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός απολαμβάνει μια αθόρυβη και αποδοτική οδηγική εμπειρία με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Οι άνθρωποι της BYD αν και μας είπαν πως μια PHEV έκδοση βρίσκεται στις σκέψεις τους, δεν μοιράστηκαν καμία άλλη λεπτομέρεια, αναφορικά με την πιθανή ισχύ ή την μπαταρία. Το Seal U DM-i πάντως, είτε στην δικίνητη είτε στην τετρακίνητη έκδοση εξοπλίζεται με μπαταρία 18,3 kWh, που εξασφαλίζει ρεαλιστική αυτονομία της τάξης των 80 km.

Μιλώντας για τετρακίνηση, οι άνθρωποι της BYD άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου μια τετρακίνητη έκδοση, τονίζοντας ότι αυτό θα καθοριστεί από το ενδιαφέρον που θα δείξει το αγοραστικό κοινό για μια AWD έκδοση. 

Παράλληλα, τα στελέχη της BYD μάς αποκάλυψαν ότι, αν οι πωλήσεις και η ζήτηση του BYD Atto 2 είναι υψηλές, η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο μεταφοράς της παραγωγής του στην Ευρώπη και το νέο εργοστάσιο που κατασκευάζει στην Ουγγαρία.

BYD Atto 2
O Michael Shu, επικεφαλής της BYD Europe έδωσε ενδιαφέρουσες απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν.

Θυμίζουμε σε αυτό το σημείο πως το ηλεκτρικό Atto 2 είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με μπαταρία 45,1 kWh από €29.990. Ποσό που με την κρατική επιδότηση μειώνεται στις €22.734. Προσφέροντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο τιμής-αξίας και τεχνολογίας. Προς τα τέλη του 2025 θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία και την αυτονομία των 420 km.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-11 17:39:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button