Auto

BYD, ημί-αυτόνομη οδήγηση ακόμα και στο Seagull των €9.600

Το μέλλον είναι στην ημί-αυτόνομη οδήγηση κι όλοι οι κατασκευαστές ρίχνουν εξαιρετικά μεγάλο βάρος στην εξέλιξή της. Αλλά κάπως πρέπει να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Η Tesla για παράδειγμα, χρεώνει επιπλέον €7.500 το Full Self-Driving στην πατρίδα μας, 

Από την άλλη, η BYD παρουσίασε το νέο της σύστημα και το μεγάλο νέο είναι ότι θα ενσωματώσει την ημί-αυτόνομη οδήγηση σε όλα της τα μοντέλα. Ναι, αυτό περιλαμβάνει και το βασικό BYD Seagull, ένα αυτοκίνητο που κοστίζει μόλις €9.600 στην εγχώρια αγορά. Επέλεξε την ευφάνταστη ονομασία «Το μάτι του Θεού» και δεν είσαι ο μόνος που του θυμίζει «το χέρι του Θεού», δηλαδή του Μαραντόνα. 

Όπως ο Μαραντόνα κατέκτησε το Μουντιάλ το 1986 με το χέρι, έτσι κι η BYD θέλει να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές

Η ημί-αυτόνομη οδήγηση της BYD θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα. Το God’s Eye A -DiPilot 600- χρησιμοποιεί τρεις αισθητήρες LiDAR για να τροφοδοτήσει τις ημί-αυτόνομες λειτουργίες. Αυτό είναι το πιο ακριβό σύστημα, επομένως θα χρησιμοποιείται στην κορυφαία επωνυμία της BYD, τη Yangwang.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Φωτογραφίζουμε τo BYD Dolphin Mini σε δοκιμές στη Σκωτία

Το God’s Eye B (DiPilot 300) χρησιμοποιεί μόνο μία μονάδα LiDar. Αυτό το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί στην ημί-premium μάρκα της BYD, τη Denza. Καθώς και στα κορυφαία μοντέλα της BYD, όπως το Seal. Τα περισσότερα κινεζικά μοντέλα θα καρπωθούν την έκδοση με το χαμηλότερο κόστος, το God’s Eye C ή DiPilot 100. Και πάλι, αποτελείται από 12 κάμερες -τρεις κάμερες μπροστά, πέντε κάμερες πανοραμικής θέασης και τέσσερις surround-view, πέντε αισθητήρες υπερήχων κι ένα ραντάρ.

αυτόνομη οδήγηση

Εντυπωσιακό, αλλά τουλάχιστον αρχικά θα υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στη χαμηλότερη βαθμίδα. Ενώ οι εκδόσεις Α και Β μπορούν να κάνουν πλοήγηση σε αυτόματο πιλότο τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και στους δρόμους της πόλης, η φθηνή βαθμίδα θα είναι μόνο για τον αυτοκινητόδρομο. Τουλάχιστον, αρχικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD, πόσα αυτοκίνητα πούλησε στην Ελλάδα το 2024;

Η BYD αναφέρει ότι σχεδιάζει να προσθέσει τελικά την πλοήγηση στην πόλη και στα χαμηλού κόστους μοντέλα της. Επίσης, κι οι τρεις παραλλαγές θα συνδεθούν με το DeepSeek, κάτι που θα ενισχύσει τις AI δυνατότητες των αυτοκινήτων. Οι αισθητήρες, οι κάμερες και το λογισμικό για την ημί-αυτόνομη οδήγηση κοστίζουν, αλλά η BYD σκοπεύει να ανατρέψει την ανάγκη πληρωμής για κάτι ασφαλέστερο και πιο ξεκούραστο. Πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της BYD, Wang Chuanfu, δήλωσε ότι «η καλή τεχνολογία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους». 

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-11 07:46:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button