Auto

Nissan, προσφέρει εγγύηση 10 ετών ή 300.000 km. Στην Αυστραλία

Αν μας διαβάζεις από την Ελλάδα, γνωρίζεις ότι η Nissan προσφέρει 3ετή εγγύηση με όριο τα 100.000 km. Αν ζεις στις ΗΠΑ, το αντίστοιχο χιλιομετρικό όριο κόβεται σχεδόν στο μισό, στα 36.000 μίλια, ήτοι 58.000 km. 

Στην Αυστραλία, η Nissan πάντα ήταν απλόχερη στις καλύψεις της. Έτρεχε πρόγραμμα 5ετούς διάρκειας, χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Και τώρα, σε μια δύσκολη συγκυρία σχετικά με τα οικονομικά της, δείχνει εμπιστοσύνη στο προϊόν της. Και το «αγκαλιάζει» με πρωτοφανή σιγουριά για το πόσο καλοφτιαγμένο είναι. Επεκτείνοντας το προηγούμενο πρόγραμμα στα 10 έτη. Θέτει όμως ένα όριο, γιατί εκεί κάτω έχουν τεράστιες αποστάσεις: Τα 300.000 km.

Παρά τους κλυδωνισμούς, η Nissan θέλει να περάσει ένα μήνυμα σιγουριάς για την επόμενη δεκαετία

Ωστόσο, υπάρχει κι ένας αστερίσκος. Για να απολαύσουν τα 10 χρόνια κάλυψης, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να κάνουν σέρβις στα σωστά χρονικά διαστήματα σε αντιπροσωπεία της Nissan. Όχι σε εξουσιοδοτημένο, όχι στο συνεργείο της γειτονιάς με γνήσια ανταλλακτικά. Αποκλειστικά στην επίσημη αντιπροσωπεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Ghosn, τι γνώμη έχει για τη συγχώνευση Nissan με Honda;

Η Mitsubishi έχει ένα παρόμοιο πρόγραμμα στην Αυστραλία. Προσφέρει εγγύηση 10 ετών/200.000 km για καινούργια αυτοκίνητα, που επίσης συντηρούνται τακτικά στις αντιπροσωπείες της. Φαίνεται ότι οι Αυστραλοί, άνθρωποι πρακτικοί και ταξιδιάρηδες, δίνουν μεγάλη έμφαση στην ξενοιασιά που προσφέρει μια εκτενής εγγύηση.

Nissan

Η προσφορά της Nissan δεν ισχύει μόνο για νέες ταξινομήσεις. Κάθε Nissan που έχει αγοραστεί από την 1η Ιανουαρίου 2021 και μετά, έχοντας πραγματοποιήσει όλα τα προγραμματισμένα σέρβις στη Nissan εγκαίρως, θα πληροί αυτόματα τις προϋποθέσεις για την επέκταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε ποιες αγορές πωλείται καινούργιο το Nissan Patrol του 1997;

Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν κάνει σέρβις σε αντιπροσώπους, θα πρέπει να μεταβούν σε επίσημες δομές, όπου θα γίνει αξιολόγηση για να ελεγχθεί η καταλληλότητά τους για ένταξη στο πρόγραμμα.

Nissan

«Σε δύσκολες στιγμές και σε μια περίοδο όπου η αγορά νέων αυτοκινήτων είναι γεμάτη ανάμεικτα μηνύματα, η Nissan Αυστραλίας δίνει προτεραιότητα στους πελάτες μας», δήλωσε ο διευθυντής Aftersales της Nissan Ωκεανίας, Michael Hill.

«Είμαστε οι μόνοι που προσφέρουμε 10ετή εγγύηση 300.000 km στην Αυστραλία. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ηρεμία στους πελάτες μας. Ηρεμία ότι η Nissan είναι στο πλάι σας μακροπρόθεσμα». 

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-05 08:27:00

Back to top button