Η Audi αλλάζει (πάλι) τρόπο ονοματοδοσίας των μοντέλων της
Αρχικά, η Audi χρησιμοποιούσε για την ονομασία των μοντέλων της τους μονοψήφιους αριθμούς, είτε για να προσδιορίζει την κατηγορία στην οποία άνηκε καθένα από αυτά, είτε -κατόπιν- για την κατηγοριοποίησή τους αναλόγως του τύπου αμαξώματος που είχαν (sedan, coupé).
Με την ένταξη των αμιγώς ηλεκτροκίνητων στην γκάμα της άρχισε τη χρήση του χαρακτηρισμού «e-tron», αφενός για να τα διαχωρίζει από αυτά με τον θερμικό κινητήρα, όσο και για να προσδιορίζει μια νέα, χωριστή «οικογένεια» οχημάτων της.
Πριν από περίπου δύο χρόνια τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας αποφάσισαν να καταργήσουν το «e-tron»» και να ακολουθήσουν μια άλλη πρακτική ονοματοδοσίας.
Έτσι, επέλεξαν ότι τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των Plug-in υβριδικών, θα έφεραν στην ονομασία τους μονούς αριθμούς (σημ:: 1, 3, 5 και 7), ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά τους ζυγούς (σημ.: 2, 4, 6 και 8).
Ο Όλιβερ Χόφμαν, ο τότε επικεφαλής Τεχνολογίας της εταιρείας, είχε υποστηρίξει πως αυτή η πρακτική ονοματοδοσίας θα δημιουργούσε έναν σαφή και διαισθητικό διαχωρισμό μεταξύ των τύπων συστημάτων κίνησης των οχημάτων.
Όμως, στην πράξη, αυτό δημιούργησε σύγχυση τόσο στους πελάτες της Audi όσο και στους υπόλοιπους, καθώς είχαν συνηθίσει τη γραμματαριθμητική ονομασία των μοντέλων της να προσδιορίζει κατηγορία οχήματος και τύπο αμαξώματος και όχι την τεχνολογία κίνησης.
Για παράδειγμα, στο μυαλό μας το Audi A3 είναι ένα πολυτελές hatchback, το A5 ένα πολυτελές coupé, το A6 ένα πολυτελές sedan κ.λπ. Με τη νέα προσέγγιση το A4 μετονομάστηκε σε A5, ενώ το A6 επρόκειτο να μετονομαστεί σε A7. Ωστόσο, όπως ανακοινώθηκε το νέο A7, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 4 Μαρτίου, θα ονομάζεται A6, τελικά.
Βλέποντας το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και λαμβάνοντας υπόψη τα σχετικά σχόλια των πελατών της αλλά και των αντιπροσώπων της, τα στελέχη της Audi αποφάσισαν να μην εφαρμόσουν τελικά τη νέα στρατηγική.
Έτσι, ανέτρεψαν τη νέα πρακτική ονοματοδοσίας των μοντέλων της, δηλαδή οι μονοί αριθμοί να χαρακτηρίζουν τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και οι ζυγοί τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Όπως έγινε γνωστό, τα τελευταία θα εξακολουθήσουν να έχουν τον προσδιορισμό «e-tron», τα βενζινοκίνητα τον «TFSI», τα εξηλεκτρισμένα τον «TFSI e» και τα πετρελαιοκίνητα τον «TDI». Επίσης, θα διατηρηθεί και η ονομασία προσδιορισμού του αμαξώματος, δηλαδή Sedan, Coupé, Sportback ή Avant (station wagon), αντίστοιχα.
Ακολουθώντας την ίδια λογική, τα ήδη υπάρχοντα SUV Q4 και Q6, όπως και οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις τους, θα διατηρήσουν τις ονομασίες τους, όπως τις γνωρίζουμε τώρα. Το ίδιο θα ισχύει και για σπορ μοντέλα της σειράς S και RS, αντίστοιχα.
Ο Μάρκο Σούμπερτ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής του Τμήματος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Audi, δήλωσε σχετικά: «Αυτή η απόφαση προέκυψε έπειτα από εκτενείς συζητήσεις και είναι ευθυγραμμισμένη με τις προτιμήσεις των πελατών μας και του διεθνούς δικτύου αντιπροσώπων μας.
»Η ανανεωμένη στρατηγική ονοματοδοσίας διασφαλίζει μια πιο διαισθητική κατανόηση της γκάμας μας, διευκολύνοντας τους πελάτες παγκοσμίως στην πλοήγηση στο χαρτοφυλάκιο των μοντέλων μας».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-04 12:00:00