Τα υβριδικά απειλούν την… παραδοσιακή βενζίνη!
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, του συνδέσμου των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 5,9% στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2024, ενώ ακόμη και τα PHEV μειώθηκαν κατά 6,8%, σε ένα έτος όπου οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,8%.,
Ποια είναι, όμως, τα νέα στοιχεία που προκύπτουν για τις τάσεις της αγοράς και κυρίως για τα υβριδικά; Οι πωλήσεις ηλεκτρικά υποβοηθούμενων αυτοκινήτων, χωρίς… πρίζα, αυξήθηκαν κατά 20,9%, δίνοντάς τους το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά τύπο κινητήρων, μετά τη βενζίνη.
Τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά έκλεισαν τη χρονιά με μερίδιο 30,9% στο σύνολο των πωλήσεων, έναντι 33,3% για τα βενζινοκίνητα οχήματα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Οι πωλήσεις βενζίνης μειώθηκαν στην πραγματικότητα κατά 4,8%, επομένως είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα επιταχύνουν στην πρώτη θέση μέχρι το επόμενο έτος.
Αλλά η ιστορία είναι λίγο πιο περίπλοκη από αυτό, επειδή τα στοιχεία της ACEA δεν κάνουν διάκριση μεταξύ ήπιων υβριδικών και πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων, παρά το ότι χωρίζουν τα plug–in σε μια διαφορετική στήλη στην τελική αναφορά.
Η παραπάνω διαπίστωση δεν σημαίνει ότι η τεχνολογία ήπιων υβριδικών στερείται αξίας, αλλά είναι πολύ λιγότερο εξελιγμένη από ένα πλήρες hybrid σύστημα και αυτό είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για τους υποψήφιους αγοραστές.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-04 10:30:00