Audi, τρελός παπάς τα βάφτισε
Η Audi δεν πάει καλά σε πωλήσεις κι οι ιθύνοντες ψάχνουν να βρουν τις πταίει. Με την μπερδεμένη ονοματοδοσία των μοντέλων της να θεωρείται μία από τις αιτίες. Για αυτό και πρόκειται να αλλάξει. Ξανά.
Το 2023, η Audi ανακοίνωσε ότι όλα τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα θα ονομάζονταν με μονούς αριθμούς, ενώ τα ηλεκτρικά με ζυγούς. Ούτως ώστε να δημιουργηθεί ένας σαφής διαχωρισμός μεταξύ των δύο τύπων καυσίμων, που θα διευκόλυνε τους αγοραστές να τα διακρίνουν μεταξύ τους. Φαίνεται όμως ότι θεωρήθηκε πως δεν πέτυχε το ποθούμενο, γιατί αυτό κι οι Γερμανοί σπεύδουν να αλλάξουν και πάλι τη στρατηγική «βαπτίσματος». Θεωρώντας ότι μάλλον μπέρδευε τους πελάτες, παρά τους διευκόλυνε.
Η Audi είχε μια σαφή γκάμα, αλλά η έλευση των ηλεκτρικών ανακάτεψε ξανά την τράπουλα
Έτσι, ο αντικαταστάτης του θερμικού Audi A6, που αρχικά επρόκειτο να ονομάζεται A7, θα παραμείνει A6. Έλα όμως που η Audi έχει ήδη λανσάρει το ηλεκτρικό A6 e-tron, το οποίο είναι κατασκευασμένο σε μια εντελώς άλλη πλατφόρμα κι έχει διαφορετική σχεδίαση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model 3 και Model Y ξεπέρασαν σε πωλήσεις όλη την Audi
«Αυτή η απόφαση είναι αποτέλεσμα εκτεταμένων συζητήσεων κι ακολουθεί τις επιθυμίες των πελατών μας. Καθώς και σχόλια από τους αντιπροσώπους μας διεθνώς», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi, Marco Schubert. «Η ονοματολογία μας παρέχει πλέον σε όλους τους πελάτες παγκοσμίως έναν διαισθητικό προσανατολισμό στο χαρτοφυλάκιό μας. Επιλέγουμε τα ονόματα των μοντέλων μας με τρόπο που να αποκαλύπτει το μέγεθος και τη θέση τους στην γκάμα, με την πρώτη ματιά».
Ωστόσο, ορισμένα μοντέλα παραμένουν στη ζώνη του λυκόφωτος. Το θερμικό Α5 αντικατέστησε το A4 πέρυσι. Θα μετονομαστεί κι αυτό σε Α4; Όχι, θα διατηρήσει τους λογότυπους A5 και θα μετονομαστεί σε Α4 όταν κυκλοφορήσει το επερχόμενο ηλεκτρικό αντίστοιχό του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi n0%w, νιώσε την εμπειρία Audi με άτοκη χρηματοδότηση
Ακούγεται μπερδεμένο, αλλά η Audi υπεραμύνθηκε της στρατηγικής της. Ισχυριζόμενη ότι το Α4 είναι ελαφρώς μικρότερο από το Α5, επομένως ευθυγραμμίζεται με την ιδέα ενός μεγαλύτερου αριθμού που υποδηλώνει ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρικά SUV Q4 και Q6 θα παραμείνουν με τους ζυγούς αριθμούς τους, ενώ το θερμικό Q5 θα διατηρήσει τον μονό αριθμό του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Audi ακυρώνει ένα μακροχρόνιο σύστημα ονοματοδοσίας και στη συνέχεια αναγκάζεται να αλλάξει και πάλι πλεύση. Το 2017, το Ingolstadt αντικατέστησε τα σήματα που υποδήλωναν κυβισμό και καύσιμο, όπως το 3.0 TFSI και το 2.0 TDI, με αριθμούς όπως 40, 50 και 55.
Αλλά δεν είναι η μόνη γερμανική εταιρεία που έκανε κάτι τέτοιο. Μεγαλώσαμε γνωρίζοντας ότι η BMW 320 ήταν μια 3 Series με δίλιτρο μοτέρ. Και μετά, τα έκαναν κι αυτοί σαλάτα.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-04 07:42:00