Porsche Cayenne, ζήσε το όνειρο στο 1/3 της τιμής νέου Swift
Η Porsche Cayenne αποτελεί μοντέλο ορόσημο στην παγκόσμια αυτοκίνηση. Αφενός, έσωσε τη θρυλική γερμανική εταιρεία από τη χρεοκοπία. Τα τελευταία χρόνια, έχει πιάσει στασίδι ως το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της φίρμας, πάνω από 911 και Boxster/Cayman.
Αφετέρου, στα δικά μας λημέρια, η Porsche Cayenne έχει συνδεθεί με τα χρόνια της ευμάρειας που οδήγησαν στην οικονομική κρίση. Για αυτό κι έχει λοιδορηθεί, για λόγους άσχετους με την πραγματική της αξία. Υπήρξε κάποια περίοδος που το να σε δουν στο τιμόνι του θηριώδους SUV, ισοδυναμούσε με κόλαφο και κοινωνική κατακραυγή. Αυτές οι μέρες έχουν παρέλθει κι αν — όπως κι εμείς — αξιολογείς τα αυτοκίνητα για αυτό που είναι κι όχι ως σύμβολο πλούτου ή προβολής, δώσε βάση παρακάτω.
Αν είχες πάντα απωθημένο να αποκτήσεις μια Porsche Cayenne επειδή τη θεωρείς ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο μοντέλο, τώρα είναι η ώρα να κάνεις κίνηση
Όταν ξέσπασε η κρίση, πάρα πολλές Cayenne διοχευτέθηκαν ως μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε άλλες αγορές. Η καλή τους κατάσταση, απόρροια του κλίματος χωρίς έντονες χιονοπτώσεις και ρίψεις άλατος. Κι οι εξευτελιστικές τιμές που τις ξεφορτώνονταν οι πανικόβλητοι Έλληνες αγοραστές, τις έκαναν ανάρπαστες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mark Zuckerberg έφτιαξε πολυμορφική Porsche Cayenne
Όσοι μπόρεσαν να αντεπεξέλθουν στα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας, αλλά και την εκτόξευση της τιμής των καυσίμων, συνέχισαν να απολαμβάνουν ένα πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο. Οπότε υπάρχουν αρκετές για πούλημα. Αυτή τη στιγμή, στο Car.gr φιγουράρουν πάνω από 650 αυτοκίνητα, με το φθηνότερο να ξεκινά από τα €5.000! Χρωστάει βέβαια τα τέλη.
Είναι καλή εποχή για να αποκτήσεις μια Cayenne; Οι τιμές είναι χαμηλές, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Ο φόρος πολυτελείας έχει παρέλθει για τις περισσότερες. Τα τέλη κυκλοφορίας όμως τσούζουν. Ανάλογα τον κυβισμό και τη χρονολογία, μιλάμε για 4ψήφιο νούμερο. Και βέβαια, η κατανάλωση αντιστοιχεί σε άλλες εποχές, παχέων αγελάδων. Η εγκατάσταση υγραερίου μειώνει δραστικά το κόστος κίνησης, αλλά δεν συνδυάζεται αρμονικά με το μοτέρ των 3,2 lt.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche Cayenne μετατρέπεται σε ντριφτάδικο αγωνιστικό
Ύστερα, είναι και τα ανταλλακτικά. Όταν πρόκειται για αυτοκίνητο 20ετίας και βάλε, με αρχική τιμή πάνω από €100 χιλιάρικα, το γεγονός ότι αγοράστηκε για ψίχουλα δεν σημαίνει τίποτα. Ο αγοραστής θα κληθεί να συντηρήσει ένα ακριβό μοντέλο με εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας. Μια βλάβη στην αερανάρτηση, για όσα μεταχειρισμένα τη διαθέτουν, ενδέχεται να κοστίσει πάνω από την τωρινή τιμή πώλησης. Αν πάντως έχεις κάνει τα κουμάντα σου και βλέπεις τα κουκιά να βγαίνουν, βουρ.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-01 00:16:00