Auto

H Toyota θα αναβιώσει κλασικά ονόματα για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της

Η Toyota σκοπεύει να αξιοποιήσει περισσότερα από τα κλασικά ονόματά της για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της, αντί να συνεχίσει τη χρήση του αλφαριθμητικού συστήματος ονοματοδοσίας που ξεκίνησε με το bZ4X.

Το bZ4X, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της Toyota, παρουσιάστηκε το 2022. Το «bZ» αντιπροσωπεύει το «beyond zero» (μηδενικές εκπομπές), ο αριθμός 4 υποδηλώνει το μέγεθος του οχήματος σύμφωνα με τη λογική της Toyota, και το «X» τονίζει ότι πρόκειται για crossover.

Ωστόσο, το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας, το Urban Cruiser, εγκαταλείπει αυτήν την προσέγγιση υπέρ ενός ονόματος από το πλούσιο παρελθόν της Toyota.

Ο Andrea Carlucci, διευθυντής μάρκετινγκ και ανάπτυξης προϊόντων της Toyota Ευρώπης, επιβεβαίωσε στο βρετανικό Autocar, κατά την παρουσίαση του Urban Cruiser στο σαλόνι αυτοκινήτου στις Βρυξέλλες, ότι η ονοματοδοσία τύπου bZ4X αναμένεται να παραμείνει «κάπως απομονωμένη» στη γκάμα της Toyota.

Απαίτηση της ευρωπαϊκής αγοράς
Η επιστροφή στα λεκτικά ονόματα ήταν αποτέλεσμα «σαφούς αιτήματος από την Ευρώπη, που εισακούστηκε και εφαρμόστηκε από την Ιαπωνία», δήλωσε ο Carlucci. «Διαθέτουμε πολλά μοντέλα. Αν συνδυάσουμε τις τεχνολογίες και τα τμήματα, ο αριθμός των ονομασιών αυξάνεται υπερβολικά. Θέλαμε να το απλοποιήσουμε αυτό».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η Toyota επιδιώκει να «αποφύγει αυτόν τον πληθωρισμό ονομάτων για την απλότητα του καταναλωτή».

Το Urban Cruiser θα κατασκευάζεται αρχικά στην Ινδία. Ο Carlucci δεν αποκάλυψε πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών της Toyota στην Ευρώπη, επισημαίνοντας μόνο ότι «η φιλοσοφία της Toyota είναι να πουλά εκεί όπου παράγει».

Εμπιστοσύνη από την εμπειρία στις μπαταρίες
Σε ερώτηση σχετικά με το πώς η Toyota σκοπεύει να ξεχωρίσει στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως έχει κάνει με τα υβριδικά, ο Carlucci τόνισε ότι η τεχνογνωσία της εταιρείας στις μπαταρίες και στη διαχείριση ενέργειας έχει ήδη «δημιουργήσει μεγάλη εμπιστοσύνη στους πελάτες».

«Η Toyota γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε πώς να διαχειριστεί μια μπαταρία, πώς να την κάνει σταθερή και ούτω καθεξής», σημείωσε.

Ο ίδιος δεν απέκλεισε την πιθανότητα η σειρά επιδόσεων GR να ασχοληθεί με ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μέλλον, αναφέροντας ότι «η GR παραμένει μια πολύ δυνατή πρόταση για κινητήρες εσωτερικής καύσης προς το παρόν».

Πηγή: Autocar

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-15 18:34:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button