Auto

Η Mazda ανανέωσε το MX-30 e-Skyactiv R-EV

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV μοντέλο της Mazda το οποίο διαθέτει κινητήρα Wankel για να φορτίζει αυτός την μπαταρία, ανανεώθηκε με σκοπό να είναι πιο επίκαιρο.

Όπως έγινε γνωστό από την εταιρεία οι αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν κυρίως στην προσθήκη τριών νέων χρωμάτων για το αμάξωμα και νέων χρωματισμών στο εσωτερικό του.



Συγκεκριμένα, αναβαθμίστηκε το σύστημα «Mazda Connect» το οποίο πλέον διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών και τη δυνατότητα online αναζήτησης σημείων φόρτισης στην περιοχή που κινείται ο οδηγός.

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα σε αυτόν να σχεδιάζει τη διαδρομή ταξιδιού του ώστε το σύστημα να προτείνει τους πιθανούς δημόσιους φορτιστές κατά τη διαδρομή, για να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη η χρονική διάρκεια ως τον προορισμό.



Επιπλέον, ενσωματώθηκε στο σύστημα πολυμέσων η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης smartphone Apple CarPlay και Android Auto. Η Mazda προσφέρει το ανανεωμένο MX-30 e-Skyactiv R-EV με περισσότερες επιλογές χρωμάτων και υλικών εντός του οχήματος.

 Όπως έγινε γνωστό, η επένδυση από σκουρόχρωμο φελλό θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις του. Η «Exclusive-Line» αποκτά το εσωτερικό της κορυφαίας «Urban Expression», δηλαδή θα έχει μαύρο τεχνητό δέρμα και ανακυκλωμένο ύφασμα denim.

Οι εξοπλιστικές εκδόσεις «Makoto» και «Makoto Plus» θα περιλαμβάνουν πλέον τα στοιχεία της «Modern Confidence» και επιπλέον θα διαθέτουν λευκό τεχνητό δέρμα και ύφασμα Melange.



Σύμφωνα με τη Mazda, το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον προσεχή Μάρτιο. Όπως ανακοινώθηκε, δεν έχουν γίνει αλλαγές σε ό,τι αφορά στη μπαταρία του, στην απόδοσή και στις επιδόσεις του, συγκριτικά.

Θυμίζουμε ότι το MX-30 e-Skyactiv R-EV έχει συσσωρευτή ιόντων λιθίου 17,8 kWh και ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη οποίος αποδίδει 170 ίππους και μέγιστη 260 Nm και κινεί τους εμπρός τροχούς του οχήματος.



Ο περιστροφικός κινητήρας (Wankel) έχει χωρητικότητα 830 κ. εκ., αποδίδει 75 ίππους/4.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 117 Nm/4.000 σ.α.λ. και χρησιμοποιείται αποκλειστικά ως γεννήτρια για να φορτίζει τη μπαταρία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-15 11:15:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button