Auto

Subaru: Η επιστροφή του WRX STI

Αν και δυστυχώς στην Ελλάδα το WRX αποτελεί εδώ και χρόνια παρελθόν, η Subaru κάθε άλλο παρά έχει παραλείψει το μοντέλο σε άλλες αγορές, πόσο μάλλον στην Ιαπωνία.

Στο Τόκιο, οι Ιάπωνες παρουσίασαν την καινούργια και περιορισμένης παραγωγής έκδοση STI S10, που αποτελεί παράγωγο του WRX S4 το οποίο πωλείται μόνο στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου.



Το WRX STI S10 πληροί τις προδιαγραφές για κυκλοφορία στο δημόσιο οδικό δίκτυο, με τη Subaru να το παρουσιάζει περισσότερο ως ένα μοντέλο προ-παραγωγής, παρά ως ένα πρωτότυπο.

Το νέο WRX STI S10 είναι το ισχυρότερο WRX παραγωγής που έχει κατασκευαστεί, καθώς έχει μέγιστη ισχύ 300 ίππους και 375 Nm, χάρη στον turbo τετρακύλινδρο boxer των 2,4 λίτρων.

Πρόκειται για ένα αναβαθμισμένο μηχανικό σύνολο, με τη Subaru Tecnica International να έχει προγραμματίσει την ECU για υψηλότερη απόδοση, συμπληρώνοντάς την με τις απαραίτητες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη.



Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από φρένα της Brembo, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών της BBS, semi-slick ελαστικά της Michelin και επιπλέον αεραγωγούς.

Παράλληλα, το αμάξωμα ενισχύει την αεροδυναμική του WRX με την πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα να αναλαμβάνει τον κύριο ρόλο.

Το σύνολο συμπληρώνεται ιδανικά με ένα σπορ εσωτερικό, όπου περίοπτη θέση κατέχουν τα carbon μπάκετ καθίσματα της Recaro, οι κόκκινες ζώνες και λοιπές λεπτομέρειες και μία πλάκα με τον σειριακό αριθμό, για να γνωρίζει ο ιδιοκτήτης ποιος από τους 500 είναι.



Η μόνη απογοήτευση στο νέο Subaru WRX STI S10 είναι η απουσία λεβιέ και μηχανικού κιβωτίου. Αντ’ αυτού, την μετάδοση αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο CVT.

Συνολικά, μόλις 500 μονάδες θα βγουν από το ιαπωνικό εργοστάσιο, αλλά προς ώρας δε γνωρίζουμε σε ποιες χώρες θα το διαθέσει η εταιρεία, ούτε το ακριβές κόστος του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-14 19:30:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button