Nissan: Οι τρεις αντισυμβατικές προτάσεις για την έκθεση του Τόκιο
Ενόψει της φετινής έκθεσης του Τόκιο, η Nissan έδωσε την ευκαιρία σε φοιτητές από το Nissan Automotibile Technical College να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους και να δημιουργήσουν κάτι ξεχωριστό.
Όπερ και εγένετο, με την ομάδα φοιτητών να δείχνει σχεδιαστικό θάρρος και τόλμη, αφού δημιούργησε αυτοκίνητα που παντρεύουν πολλά διαφορετικά στοιχεία σε ένα αμάξωμα.
Το πρώτο είναι εκ πρώτης όψεως ένα Z με station wagon αμάξωμα, που στο πίσω μέρος θυμίζει έντονα το Leaf. Οι φοιτητές του κολεγίου της Nissan το ονόμασαν Z Lealia (σύνθετο των λέξεων «lead» και «familia»).
Το περιγράφουν ως ένα αυτοκίνητο για πατεράδες οι οποίοι αγαπούν τα σπορ αυτοκίνητα, ονειρεύονται ένα Z, αλλά ταυτόχρονα θέλουν και να βολέψουν την οικογένεια.
Αλλά αντί κάτω από το καπό να υπάρχει ο τρίλιτρος twin-turbo V6 του Z RZ34, η ομάδα φοιτητών προτίμησε τον μικρότερο σε χωρητικότητα, κυλίνδρους και ιπποδύναμη κινητήρα του Stagea M35. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για ένα πολύ ευφάνταστο πρωτότυπο.
Το δεύτερο πρωτότυπο της Nissan που θα εμφανιστεί στο Τόκιο προκαλώντας εντυπώσεις, ήταν το NEO Skyline (NEO=νοσταλγία, θάρρος, πρωτοτυπία). Τα στρογγυλά πίσω φώτα θυμίζουν GT-R R33, όμως κάτω από το καπό τοποθετήθηκε ο V6 του Skyline V35 από τις αρχές του 2000.
Βάφτηκε στην απόχρωση «Tomoaki Blue» και προκαλεί με την εμφάνισή του, καθώς τα φτερά, οι θόλοι και γενικότερα οι καμπύλες του είναι πολύ έντονες. Σε σημείο που οι πίσω τροχοί κρύβονται.
Γενναίοι αποδείχθηκαν οι σχεδιαστές και με την επίπεδη σχεδίαση του πορτμπαγκάζ, ενώ το αιχμηρό καπό αποσπά περισσότερα θετικά σχόλια.
Το τρίτο μοντέλο των φοιτητών της Nissan στην Έκθεση του Τόκιο θα είναι ένα Bluebird Maxima U11 από τα 80’s. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει πως οι φοιτητές του κολεγίου της το κατασκεύασαν σε μόλις δυόμιση μήνες.
Σύμφωνα με τους νεαρούς μηχανικούς, το όνομα προκύπτει από την ιαπωνική λέξη «Kiwami» η οποία σημαίνει «Απόλυτο». Διότι εκφράζει την επιθυμία τους να τελειοποιήσουν κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και πάνω από όλα την οδηγική εμπειρία που προσφέρει.
Καθώς δε γνωρίζουμε τι κρύβει κάτω από το αμάξωμα, παρατηρούμε πως η γοητεία του κρύβεται στο εσωτερικό, όπου έχει υιοθετηθεί σχεδιαστική φιλοσοφία από τη δεκαετία του ’80 και έχει έντονο το κλασικό στοιχείο.
Εντύπωση προκαλεί επίσης η έλλειψη μεσαίας κολώνας της οποίας τη λειτουργία αντικαθιστά ένας σωληνωτός κλωβός που κρατάει ακέραια τη δομή του αυτοκινήτου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-09 23:15:00