Hyundai, έτοιμη για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης
H Hyundai θέλει να αλλάξει τα δεδομένα αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι μια ανάσα από το να ολοκληρώσει την πρώτη δοκιμαστική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, στη θεωρία πάντα, υπόσχονται σημαντικά μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης, ενεργειακή πυκνότητα έως και 450 Wh/kg, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έως και 80%.
Ωστόσο η παραγωγή των μπαταριών συναντά δυσκολίες που σχετίζονται τόσο με την ασφάλεια όσο και με τη διαδικασία κατασκευής τους. Η Hyundai, διαβλέποντας την ευκαιρία προχώρησε κατά τη διάρκεια του 2024 σε μια τεράστια επένδυση ύψους 7,3 δισ. δολαρίων με σκοπό την αναβάθμιση των δυνατότητων της ως προς την κατασκευή μπαταριών για EV.
Σκοπός της Hyundai είναι να ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές των μπαταριών στερεάς κατάστασης σε αυτοκίνητα μέσα στο 2025
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MG, το πρώτο EV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2025
Μπαίνοντας επί της ουσίας δυναμικά στο παιχνίδι της κατασκευής μπαταριών στερεάς κατάστασης. Ένα παιχνίδι στο οποίο συμμετέχουν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τεχνολογικοί κολοσσοί, με στόχο να τις βάλουν στην παραγωγή μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Όπως μεταδίδουν κορεατικά μέσα ενημέρωσης, η Hyundai φαίνεται πως είναι κοντά στην ολοκλήρωση της πρώτης δοκιμαστικής γραμμής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης, στο ερευνητικό και αναπτυξιακό κέντρο Uiwang στη Νότια Κορέα.
Τα σχετικά δημοσιεύματα έρχονται σε συνέχεια των δηλώσεων πηγών κοντά στην εταιρεία που ανάφεραν πως το μόνο που απομένει είναι η αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Σκοπός της κορεατικής φίρμας είναι να ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές των μπαταριών στερεάς κατάστασης σε αυτοκίνητα μέσα στο 2025. Ώστε να ξεκινήσει την μαζική παραγωγή του εν λόγω τύπου μπαταρίας μέχρι το 2030.
Μέχρι στιγμής, οι Κινέζοι φαίνεται πως είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό και σε αυτό το πεδίο. Σύμφωνα με την SNE Research, στην πρώτη θέση των μπαταριών EV βρίσκεται η CATL με μερίδιο αγοράς 36,8%. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η BYD με 16,8% ενώ το βάθρο συμπληρώνει η LG με ποσοστό 11,8%.
Πέρα από τις μπαταρίες στερεού τύπου, η Hyundai σχεδιάζει να εξελίξει, από κοινού με την Kia μπαταρίες χημείας LFP και NCM. Διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα των εξηλεκρισμένων τους προτάσεων.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-09 17:16:00