Ο γνωστός viral Alfista ξαναχτυπά με αγγελία για Alfa Romeo 159
Τον γνωρίσαμε από την πώληση της GT. Όπου την εξυμνούσε τόσο έντονα, που ούτε εμείς δεν αντισταθήκαμε στον πειρασμό να χαζέψουμε την αγγελία — παρότι καλομαθημένοι από τη συνεχή εναλλαγή ολοκαίνουργιων δημοσιογραφικών. Τώρα, προσπαθεί να πουλήσει μια Alfa Romeo 159.
Ο λόγος για τον Μάριο από τη Χαλκίδα και μια Alfa Romeo 159 1.9 JTS 16V Distinctive του 2006. Η αποστολή του είναι αρκετά πιο εύκολα σε σχέση με την GT, που έχει υψηλά τέλη κυκλοφορίας και λιγότερη πρακτικότητα στην καθημερινότητα. Οπότε προσελκύει πιο περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Η ιταλική μπερλίνα ήταν επίσης καλοσχεδιασμένη στις μέρες της και συνεχίζει να τραβά τα βλέμματα, δύο δεκαετίες μετά.
Ο Μάριος έχει χάρισμα στον λόγο. Θα μπορούσε να αφήσει εποχή στις ελληνικές αγγελίες
Αλλά ο Μάριος δεν θα έμενε ποτέ στο καθαρά οπτικό σκέλος. Με την ιδιαίτερη πένα του, σκιαγραφεί τα οφέλη της απόκτησης «ενός ολοκληρωμένου οχήματος, που καλύπτει πολλές ανάγκες κι είναι ό,τι πρέπει για οικογένεια, αλλά και για προσωπικές οδηγικές εξερευνήσεις. Πραγματικά όμορφη κι επιθετική, με μεσογειακό ταπεραμέντο, η Alfa Romeo 159 είναι η απόδειξη του ότι το κύρος δεν είναι απόρροια της σοβαρότητας ή της γερμανικής σοβαροφάνειας».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μεθυσμένος Πολωνός με Alfa Romeo 159 Sportwagon προσπαθεί ανεπιτυχώς να βγει από το πάρκινγκ
«EΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ», γράφει με κεφαλαία και δεν θέλουμε να αλλοιώσουμε τα σημεία που δίνει έμφαση. «Άψογη θέση οδήγησης. Καλή ορατότητα. Καθίσματα οδηγού και συνοδηγού ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος με οσφυϊκή ρύθμιση, άνετα κι ικανά να στηρίξουν αποτελεσματικά οδηγό και συνεπιβάτες στις πλευρικές φορτίσεις. Η ποιότητα κατασκευής και τα χρησιμοποιούμενα υλικά στο κομψό και πολυτελές ταμπλό κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, με τη χρήση βουρτσισμένου αλουμινίου (κι όχι πλαστικού) για την κάλυψή του να κλέβει την παράσταση».
«Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ DISTINCTIVE ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. H 159 είναι μία σπορ πολυτελής λιμουζίνα. Χρησιμοποιεί διπλά κρύσταλλα πάχους 8 mm γι’ αυτό κι ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ (67 dB στα 120 km/h) στην κατηγορία της. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ/ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, καθώς επίσης και το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕ ΜΟΛΙΣ 36 m στο 100-0 km/h».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε: Alfa Romeo 159 1.8
«Ο 1.9 JTS κινητήρας είναι ήσυχος, με ευστροφία, ελαστικότητα και γραμμικότητα. Στον δρόμο, έχει καταπληκτικό πάτημα, ιδανικό για ταξίδια και για οπαδούς της σπορ οδήγησης». Και πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, από τη στιγμή που «η πλατφόρμα PREMIUM 939 έχει την ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΚΑΜΨΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ (D SEGMENT) με 31.400 Nm/deg (Audi Α4 22.000 Nm/deg). H πλατφόρμα της 159 προοριζόταν για αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας E/F. Τα 31.400 Nm/degree ήταν τιμή μεγαλύτερη ακόμα κι από τις BMW 7-series, Mercedes-Benz S-class και μόνο η Maserati Quattroporte είχε πιο άκαμπτο πλαίσιο από ατσάλι».
«Πάτωμα Premium με διπλά ψαλίδια μπροστά, πίσω ανάρτηση τύπου Trilink — Pentalink αλλά κατασκευασμένη από τρία τμήματα κι όχι πέντε, εκ των οποίων τα δύο βασικά είναι σχεδίασης U με δύο links έκαστο. Με αποτέλεσμα να πιάνει μικρότερο χώρο, άρα μικρότερο βάρος, άρα καλύτερη οδική συμπεριφορά. Αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος Multilink». Με γαρνιτούρα «ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΙ ΑΜΕΣΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, με 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη».
Θεωρούμε ατόπημα την απουσία φωτογραφίων από το αυτοκίνητο της πώλησης, καθώς κι ότι δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στο πώς τα διανυθέντα χιλιόμετρα περιορίστηκαν σε μόλις 65.000 km σε 18 χρόνια. Αλλά αυτό δεν στερεί σε τίποτα την απόλαυση της ανάγνωσης της αγγελίας. Για μια «ΙΤΑΛΙΚΗ! ΚΟΜΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ALFA ROMEO» που προέρχεται από «Alfisti οικογένεια».
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-25 11:27:00