Το υβριδικό μέλλον της Honda και ο μεγάλος στόχος του 2030!
Η Honda δημοσίευσε τις πρώτες λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς. Συνδυάζει ολοκαίνουργιους κινητήρες κύκλου Atkinson άμεσου ψεκασμού 1,5 και 2,0 λίτρων με μια νέα ηλεκτρική μονάδα κίνησης, τοποθετημένη μπροστά και ένα ενσωματωμένο σύστημα ψύξης.
Η Honda υποστηρίζει ότι όταν το εν λόγω υβριδικό σύστημα, συνδυαστεί με την πλατφόρμα επόμενης γενιάς, η οποία βρίσκεται υπό ανάπτυξη, οι οδηγοί μπορούν να περιμένουν βελτίωση μεγαλύτερη από 10% τόσο στην απόδοση, όσο και στην οικονομία καυσίμου.
Σύμφωνα με τις αναφορές της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο νέος κινητήρας 1,5 λίτρων θα έχει “σημαντική βελτίωση στην οικονομία καυσίμου, επεκτείνοντας το εύρος όπου οι στροφές του κινητήρα γίνονται εξαιρετικά αποδοτικές σε ισορροπία με τη ροπή, περισσότερο από 40% σε σύγκριση με τα τρέχοντα συστήματα e:HEV.”
Όλα τα μελλοντικά υβριδικά της μάρκας, πρόκειται να έχουν ένα νέο σύστημα S+ Shift που “ελέγχει με ακρίβεια τις στροφές του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, για να πραγματοποιήσει άμεση απόκριση μετάδοσης κίνησης και απότομη αλλαγή ταχυτήτων”.
Τα υβριδικά επόμενης γενιάς θα προσφέρουν μια νέα ηλεκτρική μονάδα τετρακίνησης που θα μπορεί να μοιραστεί με τα EV . Αυτό θα μειώσει το κόστος και την πολυπλοκότητα, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την απόδοση σε αντίξοες συνθήκες.
Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί της Honda έχουν θέσει ως στόχο, τη μείωση της -υπό ανάπτυξη- νέας πλατφόρμας, κατά περίπου 90 κιλά.
Μεγαλύτερης βαρύτητας, είναι ο μακροπρόθεσμός στόχος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, να εκτοξεύσει τις πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων της, σε 1,3 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, έως το 2030 μειώνοντας παράλληλα το κόστος απόκτησής τους, έως και 50%. Ακούγεται πολύ καλό, μένει να δούμε αν θα είναι και αληθινό…
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-18 11:45:00