Kόντρα ανάμεσα σε BYD και Tesla σε όλα τα επίπεδα
Στα χρόνια κατά τα οποία δραστηριοποιείται, η Tesla ήταν μεταξύ άλλων γνωστή για τις πολλές ευρεσιτεχνίες που κατέθετε στις σχετικές δημόσιες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι τα πνευματικά δικαιώματα της εκάστοτε πατέντας/ καινοτομίας.
Έχοντας καταθέσει πολλά έγγραφα με δικές της ευρεσιτεχνίες σε αυτό το μεγάλο διάστημα, η αμερικανική εταιρεία έχει εξασφαλίσει ότι κανένας ανταγωνιστής της δε θα μπορεί να αξιοποιήσει μία δική της πατέντα εναντίον της.
Για αυτό και πάντα προσπαθούσε να έχει δηλώσει την ιδιοκτησία μίας καινοτομίας προ του ανταγωνισμού, έχοντας με αυτόν τον τρόπο έναν μοχλό πίεσης στην περίπτωση που κάποια άλλη εταιρεία προσπαθούσε να καρπωθεί μίας πατέντας.
Αλλά πλέον, η Tesla βλέπει πως αυτή τη στρατηγική ακολουθεί ακόμα πιο ταχύρρυθμα η BYD. Με την οποία η κόντρα στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα νούμερα των πωλήσεων είναι μεγάλη, με τους Κινέζους να έχουν τον πρώτο λόγο το 2024.
Όλα δείχνουν, ότι πλέον οι δύο κολοσσοί μάχονται και για το ποιος υπερισχύει στην ποσότητα-ποιότητα των ευρεσιτεχνιών. Τα τελευταία χρόνια, η BYD έχει ξεπεράσει κατά πολύ την Tesla ως προς το πόσες ευρεσιτεχνίες έχει επίσημα καταθέσει.
Σύμφωνα με έρευνα του LexisNexis Intellectual Property Solutions, η ποσότητα είναι απλά μία κατηγορία και δε δεικνύει τον ηγέτη στις καινοτομίες και τις πατέντες.
Βάσει 40+ εκατομμυρίων καινοτομιών που έχουν κατατεθεί, το LexisNexis και το σύστημα analytics βλέπουν πως Tesla και BYD ακολουθούν διαφορετική στρατηγική η κάθε μία.
Διότι η κινεζική εταιρεία έχει αυξήσει τις ευρεσιτεχνίες της τα τελευταία πέντε χρόνια κατά 72% και διαθέτει πλέον 15 φορές περισσότερες από την Tesla. Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία έχει βελτιώσει εξαιρετικά την ποιότητα των δικών της.
Η έρευνα του LexisNexis βασίζει την επιτυχία της κάθε εταιρείας σε αυτούς τους δύο τομείς: Ποιότητα και ποσότητα. Διότι μία ευρεσιτεχνία έχει μεγαλύτερη αξία εάν βασίζεται σε διαφορετική τεχνολογία κάθε φορά, ενώ μεγάλη σημασία έχει το αν αφορά αγορές σε διεθνές επίπεδο.
Με αυτά τα κριτήρια, η Tesla φέρεται να έχει αυξήσει την ποιότητα στις πατέντες της, επικρατώντας της BYD σε αυτόν τον τομέα, με την τελευταία να έχει δώσει βάση στην ποσότητα.
Ενδεικτικά, να πούμε πως η εταιρεία του Ίλον Μασκ στοχεύει σε πληθώρα αγορών όταν καταθέτει μία ευρεσιτεχνία, καθώς πάνω από τις μισές που έχει καταθέσει αφορούν στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Στην αντίπερα όχθη, της BYD οι πατέντες αφορούν κατά βάση στην κινεζική αγορά.
Κάπως έτσι, είναι εμφανές πως κάθε εταιρεία έχει διαφορετική προσέγγιση και στρατηγική ακόμα και στις καινοτομίες/ ανακαλύψεις της.
Το ποιος θα υπερισχύσει στο τέλος μικρή σημασία έχει σε αυτόν τον τομέα, αφού το κύριο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται προς το παρόν σε εκείνον που έχει το πάνω χέρι στις παγκόσμιες πωλήσεις, ο οποίος αναμφίβολα είναι η BYD.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-16 17:00:00