Πώς γιορτάζει η Ferrari τα 30 χρόνια της στη Μέση Ανατολή;
Τριάντα χρόνια αργότερα (δηλαδή το 2024), η Ferrari έχει μια σημαντική πορεία εκεί η οποία δεν ήταν τόσο εύκολο να επιτευχθεί, όσο νομίζουμε.
Ο λόγος είναι ότι τα δεδομένα που επικρατούν στις χώρες της Μέσης Ανατολής διαφέρουν σημαντικά από αυτά που γνωρίζουμε στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ, για παράδειγμα.
Το πρόβλημα δεν είναι τα χρήματα, κάθε άλλο! Ό,τι ποσό ζητήσουν οι άνθρωποι της εταιρείας για τα μοντέλα τους θα το έχουν ασυζητητί. Το θέμα είναι οι πολλές διαφορετικές κουλτούρες και νοοτροπίες που επικρατούν μεταξύ των κρατών της Μέσης Ανατολής, συχνά ακόμα και μεταξύ των κατοίκων της ίδιας χώρας.
Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι της Ferrari έπρεπε να προσαρμόσουν το επιχειρείν τους κατάλληλα για να μην προκαλέσουν όποια δυσαρέσκεια στους -κατά τεκμήριο – καλύτερους πελάτες τους.
Εφέτος συμπληρώθηκαν τριάντα χρόνια από την επίσημη έναρξη της παρουσίας της εκεί. Τα στελέχη του Maranello αποφάσισαν να γιορτάσουν το γεγονός με τη δημιουργία έξι 296 GTB οι οποίες έχουν μοναδικά στοιχεία και εξοπλισμό και διαφέρουν τόσο μεταξύ τους όσο και σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του μοντέλου.
Καθεμία από τις έξι 296 GTB αντιπροσωπεύει ισάριθμα κράτη της Μέσης Ανατολής, δηλαδή της Σαουδικής Αραβίας, του Μπαχρέιν, του Κατάρ, του Ομάν, του Κουβέιτ και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η παρουσίασή τους έγινε κατά τη διάρκεια επίσημης εκδήλωσης στο Αμπού Ντάμπι. Κάθε αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε ξεχωριστό χρώμα που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά γι’ αυτό.
Όπως ανακοίνωσε η Ferrari, για στη Σουηδική Αραβία αφιερώθηκε αυτή με το μεταλλικό πράσινο χρώμα, για το Κουβέιτ αυτή με τη καφέ χρυσή απόχρωση, για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αυτή με το λευκό περλέ, για το Μπαχρέιν αυτή με το μαύρο μεταλλικό, για το Κατάρ αυτή με το μπορντό και για το Ομάν αυτή με το μπλε μεταλλικό αμάξωμα.
Όλες οι μοναδικές Ferrari 296 GTB έχουν τροχούς σε χρυσαφένια απόχρωση και εσωτερικό τους είναι επενδεδυμένο με μπεζ δέρμα («Beige Honolulu») και στοιχεία από πραγματικό χρυσό.
Τα καθίσματα διαθέτουν ραφές σε σχήμα διαμαντιού και στα προσκέφαλά τους είναι ραμμένο μα χρυσή κλωστή το έμβλημα του «Cavallino Rampante», του περήφανου αλόγου που είναι ο λογότυπος της εταιρείας.
Τέλος, η Ferrari δεν γνωστοποίησε εάν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα πωληθούν ή θα εάν θα παραμείνουν ως έκθεμα στις τοπικές αντιπροσωπείες της ανά χώρα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-12 14:30:00