Xiaomi YU7, πρώτες φωτογραφίες της κινεζικής Purosangue
Ο Elon Musk το είχε δηλώσει απερίφραστα σε παλιότερες δηλώσεις του: Φοβάται μόνο τους Κινέζους. Και να που η καινοφανής εταιρεία τεχνολογίας, μετά το SU7 που έκανε πάταγο σε πωλήσεις, τώρα ετοιμάζει και το crossover-χτύπημά της, το Xiaomi YU7.
Το δεύτερο μοντέλο παραγωγής της μετά τη σπορ μπερλίνα αναμένεται στα μέσα του 2025. Δανείζεται σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική γλώσσα του αδερφού σεντάν, που έκανε πρεμιέρα στα τέλη του 2023. Αλλά το Xiaomi YU7 μοιάζει πολύ και με κάμποσα ακόμα μοντέλα. Όπως το κοιτάς από το πλάι, βλέπεις μια Ferrari Purosangue. Τα φουσκωμένα φτερά, οι σμιλεμένες πίσω χειρολαβές κι όλη η καμπίνα απηχούν την ιταλική κατασκευή.
Μαντάρα τα έκαναν με τα βαφτίσια οι Κινέζοι: Το χαμηλό ονομάζεται SU7 και το SUV προσφωνείται YU7. Ανάποδα έπρεπε!
Αν όμως εστιάσεις στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, νομίζεις ότι εκλάπησαν από μια McLaren 750S. Ενώ τα πίσω φώτα LED πλήρους πλάτους κι η ducktail αεροτομή, δεν θα φαίνονταν παράταιρα σε ένα μοντέλο της Aston Martin.
Ο αντίπαλος του Model Y προσφέρει ακόμα πιο πληθωρικές διαστάσεις, με μήκος 4.999 mm, πλάτος 1.996 mm, ύψος 1.600 mm και μεταξόνιο 3.000 mm. Είναι δηλαδή αντίστοιχο της μπερλίνας SU7, με εξαίρεση τα επιπλέον 145 mm σε ύψος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra, επίσημη παρουσίαση, 1.548 PS με €105.000 [vid]
Η Xiaomi δεν έχει αποκαλύψει ακόμη το εσωτερικό του YU7, αλλά δεν θα εκπλαγούμε αν δανείζεται το infotainment των 16,1 ιντσών του σεντάν, που συμπληρώνεται από οθόνες πίσω επιβατών και μια τεχνολογικά προηγμένη μινιμαλιστική αισθητική. Όπως κι εκείνο, αισθητήρας LiDAR τοποθετείται στην οροφή κι επιτρέπει προηγμένες δυνατότες αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με στοιχεία που διέρρευσαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας (MIIT), το YU7 θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστινός αποδίδει 299 ίππους, ενώ ο πίσω 392, για συνδυασμένη ισχύ 691 ίππων. Δηλαδή λίγο παραπάνω από το SU7 Max, το οποίο αποδίδει 673 ίππους. Το Xiaomi YU7 θα φοράει μπαταρίες που προέρχονται από την CATL, αν κι η κινεζική εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τις ακριβείς προδιαγραφές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο CEO της Ford οδηγεί έξι μήνες το Xiaomi SU7, το λατρεύει
Το SU7 προσφέρεται με χωρητικότητες 73,6 kWh, 94,3 kWh και 101 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 800 km κατά CLTC. Δεδομένου του μεγαλύτερου βάρους και της χειρότερης αεροδυναμικής, το YU7 θα υπολείπεται ελαφρώς. Η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της Xiaomi στο Πεκίνο, όπου το SU7 έφτασε πρόσφατα το ορόσημο των 100.000 μονάδων.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-10 11:30:00