Auto

Model 3 Performance, τέλος η υπερθέρμανση στην πίστα

To καινούργιο Tesla Model 3 Performance είναι ένα απίστευτο υπέρ-όπλο σε τιμή σκάνδαλο. Αλλά έχει πρόβλημα όταν πιέζεται στα όρια στην πίστα, όπως απέδειξε η δοκιμή του Misha Charoudin στο Nürburgring.

Ο γνωστός YouTuber έθεσε τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων και το ηλεκτρικό σεντάν έχασε μπαταρία και φρένα σε λιγότερο από μισό γύρο. Κι αν η πέδηση επιλύνεται εύκολα με μερικά χρήματα, το πρόβλημα της υπερθέρμανσης της μπαταρίας είναι πολύ πιο δυσεπίλυτο. Τώρα, η Tesla διατείνεται ότι το διόρθωσε κι ότι το νέο Model 3 Performance είναι πιο κατάλληλο για να το απολαμβάνεις στις διάσημες πίστες του πλανήτη.

Υπερθέρμανση μπαταρίας τέλος, υπόσχονται οι τεχνικοί της Tesla. Αλλά μην περιμένεις αντίστοιχα γκάζια

Με την ενημέρωση λογισμικού 2024.38.4, η Tesla λανσάρει μια νέα δυνατότητα για περαιτέρω βελτίωση του Track Mode V3. Περιλαμβάνει τη λειτουργία Powertrain Endurance, που κάνει σωστότερη διαχείριση της διαθέσιμης ισχύος, ώστε να μην υπερθερμαίνεται η μπαταρία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λύσσαξαν στις Σέρρες

Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να επιλέγουν την κατάλληλη ρύθμιση, ώστε να δίνουν προτεραιότητα είτε σε έναν «καυτό» γύρο, είτε στη σταθερή απόδοση για περισσότερους. Προφανώς με ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις. Έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στη Standard, στην Increased και στη Maximum λειτουργία.

Στην πρώτη, το Model 3 Performance δίνει προτεραιότητα στην απόλυτη απόδοση, αν και τα θερμικά όρια επιτυγχάνονται γρήγορα. Η ρύθμιση Increased είναι πιο ταιριαστή σε συνεχόμενους γύρους, αποτελώντας τη χρυσή τομή. Αλλά αν είσαι σε μια τόσο μεγάλη πίστα όπως η Πράσινη Κόλαση των 20+ km, τότε επιλέγεις τη θέση Maximum. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Model 3 Performance, 3,1” για το 0-100, από €57.490

Μειώνει τη μέγιστη απόδοση αλλά υπόσχεται ότι δεν θα βιώσεις ό,τι κι ο Misha. Που στο 1/4 του γύρου, η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων άρχισε να πέφτει. Για να φτάσει κάποια στιγμή έως και κάτω από το μισό σε ισχύ.

Model 3 Performance

Δεν έχουν όλα τα ηλεκτρικά αντίστοιχο πρόβλημα. Το Hyundai Ioniq 5 N βγάζει έναν απαιτητικό γύρο με το πόδι στο πάτωμα, χωρίς πρόβλημα σε φρένα ή μπαταρία, παρότι ζυγίζει περί τα 350 kg πάνω από το Tesla.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Ioniq 5 N, εικονική πραγματικότητα

Ενώ για το νέο SU7 Ultra, η Xiaomi υπόσχεται ότι μπορεί να πραγματοποιήσει δύο συνεχόμενους γύρους στο Nordschleife πριν η μπαταρία ανεβάσει θερμοκρασία και μειώσει την απόδοσή της. Θυμίζουμε ότι ένα πρωτότυπο δοκιμών γύρισε πρόσφατα το Nürburgring σε μόλις 6′ 46” 874.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-30 00:28:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button