Κατά το TÜV, το Model 3 πάλι τελευταίο σε λίστα αξιοπιστίας
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ επικαιροποίησαν τη φετινή λίστα αξιοπιστίας τους και το Tesla Model 3 βρίσκεται για δεύτερη σερί χρονιά στην τελευταία θέση.
Πρόκειται για τον οργανισμό TÜV κι όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους, πρέπει να υποβάλλονται σε αξιολόγηση κάθε 24 μήνες. Αφότου συμπληρώσουν τα τρία χρόνια ζωής. Τα φετινά ευρήματα κατατάσσουν το Model 3 στην τελευταία θέση για τα μοντέλα 2-3 και 4-5 ετών, είτε θερμικά, είτε ηλεκτρικά. Πρόκειται για λεπτομερή εξέταση — το ακριβώς ανάποδο από τα δικά μας ΚΤΕΟ δηλαδή — όπου ένα στα πέντε αυτοκίνητα κόβεται.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Model 3 είναι πρώτο…. από το τέλος
Οι επιθεωρητές ελέγχουν την κατάσταση και τη λειτουργία πολλών εξαρτημάτων. Από τη δομή του πλαισίου μέχρι τα φρένα, το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση, τα φώτα και μια τεράστια λίστα μηχανικών μερών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα Tesla ατμίζουν κατά τη φόρτιση, αλλά είναι φυσιολογικό
Αξίζει να σημειωθεί ότι άλλες έρευνες τοποθετούν τα μοντέλα της Tesla στην κορυφή. Από την αρχή, όχι από το τέλος. Όπως η Consumer Reports, πρώην Consumers Union, ένας αμερικανικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός καταναλωτών. Πραγματοποιεί ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων κι ανάλυση δεδομένων της αποκαλύπτει ότι το συνολικό κόστος που θα έχει σε βάθος 10ετίας ένας κάτοχος Tesla, είναι το χαμηλότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως και να έχει, οι Γερμανοί τεχνικοί έχουν βγάλει τα δικά τους πορίσματα, στα οποία το Model 3 παρουσίασε περισσότερες αστοχίες από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο 2-3 και 4-5 ετών. Κυρίως λόγω προβλημάτων με τα φώτα, τα φρένα και την ανάρτησή του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Toyota τελευταία σε έρευνα για το περιβάλλον, πρώτη η Tesla
Το TÜV σημειώνει ότι τα δύο τελευταία είναι συχνά πρόβλημα στα ηλεκτρικά λόγω του βάρους τους σε σύγκριση με τα θερμικά μοντέλα. Βέβαια, αυτό δεν ισχύει στα μοντέλα της Tesla, που είναι από τα ελαφρύτερα EV και κοντά σε αντίστοιχων προδιαγραφών μοντέλα εσωτερικής καύσης.
Η μελέτη έδειξε επίσης ότι τα πιο απροβλημάτισμα ηλεκτρικά είναι αυτά που βασίζονται σε προϋπάρχουσες θερμικές πλατφόρμες. Το e-Golf της VW και το Mini Cooper SE για παράδειγμα, κατέγραψαν πολύ λιγότερες βλάβες από τα εξαρχής ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Renault Zoe και το Tesla.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen: Οι αγοραστές e-Golf μπορούν να συναρμολογήσουν το αυτοκίνητό τους!
Το Model 3 κατατάχθηκε τελευταίο στην κατηγορία 2-3 και 4-5 ετών, με το Dokker της Dacia να είναι τελευταίο στις κατηγορίες 6-7 και 8-9, ακριβώς μπροστά από το Duster. Κακές βαθμολογίες απέσπασε επίσης το Sandero και το Logan. Κάτι που και πάλι προκαλεί εντύπωση, από τη στιγμή που τα Dacia έχουν τη φήμη αξιόπιστων σκληροτράχηλων μοντέλων. Αφού βασίζονται σε δοκιμασμένες παλιότερες τεχνολογίες του Ομίλου Renault.
Και ποιοι ήταν οι νικητές; Στην κατηγορία 2-3 ετών, πρώτο ήταν το Honda Jazz, μπροστά από το VW Golf Sportsvan και το Audi Q2. Ενώ στις κατηγορίες 4-5, 6-7, 8-9, 10-11 και 12-13 ετών, η πρώτη θέση είναι καπαρωμένη από την Porsche 911.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πήγε την Porsche 911 για επισκευή, της την κράτησαν 11 χρόνια
Τις υπόλοιπες θέσεις μοιράζονται διάφορα μοντέλα της Volkswagen και της Mercedes-Benz, ενώ ισχνή είναι η παρουσία των ιαπωνικών εταιρειών. Μόνο δύο τρίτες θέσεις για τη Mazda.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-23 23:49:00