H Fiat (και η Stellantis) έχει και βιο-υβριδικά
Συγκεκριμένα, η νέα τεχνολογία εφαρμόζεται από τη Fiat, η οποία ανήκει στον Όμιλο Stellantis. Ως γνωστόν, η ιταλική εταιρεία έχει σημαντική εμπορική παρουσία στη Νότια Αμερική, εκεί όπου οι κινητήρες λειτουργούν και με βιοκαύσιμο, κυρίως βιοαιθανόλη.
Έτσι, η Fiat διαθέτει εκεί τα Fastback και Pulse με τον κινητήρα GSE FireFly ο οποίος διαθέτει το ήπια υβριδικό σύστημα 12 Volt το οποίο ονομάζεται T200 Hybrid. Αυτό διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος τεσσάρων ίππων και δύο μπαταρίες να τον τροφοδοτούν με ενέργεια.
Η μία είναι η κλασική μολύβδου οξέος 68 Ah στον χώρο του κινητήρα και η δεύτερη ιόντων λιθίου 11 Ah η οποία είναι κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα ενός λίτρου και αποδίδει 130 ίππους και μέγιστη ροπή 201 Nm.
Όπως ανακοινώνει η ιταλική εταιρεία χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα T200 Hybrid η τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη κατά 11,5% στο Fastback και κατά 10,7% στο Pulse, συγκριτικά με τις εκδόσεις τους μόνο με τον θερμικό κινητήρα που λειτουργεί με βιοαιθανόλη.
Από τη Stellantis ανακοινώθηκε ότι θα εξελίξει περισσότερο τη συγκεκριμένη τεχνολογία και θα την εφαρμόσει και πιο αποδοτικά υβριδικής διάταξης συστήματα στα μοντέλα των εταιρειών που τη συντελούν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-20 10:30:00