Η Porsche 911 ετοιμάζει την τελευταία κλασική GT3 RS
Περίπου έναν μήνα μετά την επίσημη αποκάλυψη της νέας 911 GT3, η Porsche εντοπίστηκε στο Nurburgring να δοκιμάζει σε πρωτότυπη μορφή την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου.
Όπως αναμένεται, η αισθητική του θα είναι εν πολλοίς ίδια με την αρχική έκδοση, με τις καίριες αλλαγές να αφορούν στα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις περισσότερες οπές, την παρουσία roll cage και γενικότερα την πιο αγωνιστική φιλοσοφία.
Το σίγουρο είναι πως θα παίρνει ώθηση από τον ατμοσφαιρικό επίπεδο εξακύλινδρο των 4,0 λίτρων που αξιοποιείται στην υπόλοιπη γκάμα. Ωστόσο, η νέα 911 GT3 RS λογικά δε θα είναι το ίδιο αποδοτική με την προηγούμενη.
Και αυτό, διότι η ροπή στην απλή GT3 έχει μειωθεί από τα 470 Nm στα 450 Nm, ελέω των περιορισμών για τις εκπομπές ρύπων. Για αυτό και η Porsche προσπάθησε να αντισταθμίσει τη «χασούρα» με 8% πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης.
Σε κάθε περίπτωση, η ιπποδύναμη της νέας 911 GT3 RS αναμένεται στους 525 ίππους, ωστόσο και αυτή θα απωλέσει 20 Nm ροπής.
Σίγουρα και στην πισταδόρικη μορφή του μοντέλου θα υιοθετηθεί η κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, με τη «θυσία» σε αυτή την περίπτωση να είναι η τελική που λογικά θα περιοριστεί λίγο κάτω από τα 300 χλμ./ ώρα. Εν αντιθέσει με την GT3, η RS αναμένεται να διατεθεί αποκλειστικά με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ως προς το αμάξωμα, οι αλλαγές θα είναι ελάχιστες και θα αφορούν κυρίως στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες, ενώ σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά στοιχεία του ειδικού πακέτου που θα φοράει η 911 GT3 RS, η Porsche λογικά θα αποσπάσει επιπλέον κιλά κάθετης δύναμης.
Σίγουρο πρέπει να θεωρείται πως αυτή θα είναι η τελευταία 911 GT3 RS με ατμοσφαιρικό κινητήρα, διότι το πρότυπο της Ε.Ε. σχετικά με την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα αυστηροποιείται κι άλλο από το 2025.
Που σημαίνει ότι η επόμενη GT3 RS θα πρέπει να υιοθετήσει είτε την υπερτροφοδότηση είτε την υβριδική τεχνολογία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-19 19:45:00