Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Audi RS 6 e-tron Avant
Το καινούργιο A6 e-tron αποτελεί μοντέλο «ορόσημο» για τη μάρκα, καθότι είναι το πρώτο της ηλεκτρικό που βασίζεται στην πλατφόρμα PPE. Γνωστή για την ευελιξία της ως προς τα αμαξώματα που μπορεί να φιλοξενήσει, η PPE αποτελεί ένα κοινό δημιούργημα των Porsche και Audi.
Έχοντας, λοιπόν, σηματοδοτήσει το ξεκίνημά της στη μάρκα με το A6 e-tron, η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ δοκιμάζει αυτή την περίοδο το RS 6 e-tron Avant. Το ρεπορτάζ, μάλιστα, του Auto Express αναφέρει πως θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2025.
Αυτή την περίοδο, η Audi τεστάρει εντατικά το ηλεκτρικό της station wagon σε δημόσιους δρόμους. Που σημαίνει πως ορισμένες λεπτομέρειες βγαίνουν στο «φως» της δημοσιότητας. Όπως το αμάξωμα που θα είναι σαφώς πιο αιχμηρό και πιο ενισχυμένο συγκριτικά με την αρχική έκδοση του A6 e-tron.
Ο προφυλακτήρας θα διαφοροποιείται ακόμα και από το S6, όπως και οι ζάντες οι οποίες προσφέρονται αποκλειστικά στις εκδόσεις RS. Ακόμα και στα φωτιστικά σώματα, η υπογραφή τους θα είναι καρό, ως καθαρή παραπομπή στους αγώνες.
Επιπλέον, ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες πιθανότατα είναι εμπνευσμένες από το νέο RS 6 GT, ενώ στο πίσω μέρος διακρίνεται ένας ειδικά σχεδιασμένος διαχύτης, κάνοντας το μοντέλο να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη εκδοχή του A6.
Η αισθητική θα συνοδευτεί και με την απαραίτητη ιπποδύναμη. Το S6 e-tron διατίθεται με τετρακίνηση χάρη στα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους σχεδόν 550 ίππους, βοηθώντας το ηλεκτρικό σεντάν να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Από τη στιγμή που η Porsche Macan βασίζεται επίσης στην PPE, και που χάρη στους 639 ίππους της, στην έκδοση Turbo Electric, μπορεί να ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 3,3 δευτερόλεπτα, τότε υποθέτουμε ότι παρόμοιες θα είναι και οι επιδόσεις του RS 6 e-tron Avant.
Ωστόσο, όπου υψηλή απόδοση στα ηλεκτρικά ίσον και λιγότερη αυτονομία. Συνεπώς, το ηλεκτρικό avant αναμένεται να έχει περίπου 560 χιλιόμετρα αυτονομίας, άρα 10% λιγότερη συγκριτικά με το απλό A6 e-tron.
Ως προς το εσωτερικό, στο A6 e-tron η διάταξη τριπλής οθόνης είναι προαιρετική, άρα μπορούμε να περιμένουμε στο κορυφαίο της γκάμας μοντέλο να διατίθεται ως στάνταρ. Συνήθως τα RS έχουν και λίγο διαφορετικό μενού στο infotainment, ώστε ο οδηγός να παραμετροποιεί τις πολλές λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Κανένα νεότερο δεν υπάρχει σχετικά με την τιμή του νέου Audi RS 6 e-tron Avant, αλλά θα είναι σαφώς ακριβότερο από τις περίπου 100.000 ευρώ που ζητούνται στη Γερμανία για το S6 e-tron Avant.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-19 08:00:00