Auto

Η Toyota, η Κίνα και ο στόχος για το 2030

To 2023, η Toyota ήταν στην πρώτη θέση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο για ακόμα μία χρονιά, την ένατη εντός της τελευταίας δεκαετίας. Πλέον, τα στελέχη της δεν κρύβουν τη φιλοδοξία τους για την αγορά της Κίνας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ο στόχος που έχουν θέσει είναι να κατασκευάζουν εκεί έως και τρία εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το 2030. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, πέρυσι κατασκεύασαν στη χώρα περίπου 1,75 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Απώτερος σκοπός τους είναι να επανακτήσουν το μερίδιο αγοράς στην κινεζική αγορά το οποίο έχουν απωλέσει από την ανάπτυξη πωλήσεων των εγχώριων εταιρειών.



Οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας που δραστηριοποιούνται εκεί θα έχουν βασικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή, καθώς γνωρίζουν καλύτερα τις ιδιαιτερότητες της εγχώριας αγοράς και τις προτιμήσεις και την κουλτούρα των Κινέζων αγοραστών αυτοκινήτου.

Για να επιτευχθεί το νέο επιχειρηματικό σχέδιο, η Toyota θα πρέπει να κάνει σημαντικές επενδύσεις. Σύμφωνα με το Reuters, τα στελέχη της εταιρείας έχουν ενημερώσει ήδη κάποιους από τους προμηθευτές της ότι σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή της για να προετοιμαστούν κατάλληλα και να φροντίσουν για την εφοδιαστική αλυσίδα.

Επιπλέον, η εταιρεία πρόκειται να συσφίξει τη δραστηριότητα των δύο κοινοπραξιών της που έχει στη Κίνα για να βελτιώσει την αποδοτικότητά τους όπως και να ενοποιήσει την παραγωγή οχημάτων σε μια κοινή διαδικασία.



Έτσι, τα μοντέλα της θα κατασκευάζονται σε μία τοποθεσία αλλά θα διατίθενται και από τα δύο δίκτυα αντιπροσώπων της Toyota στην Κίνα, καταργώντας την πρακτική των πωλήσεων μέσω διάσπαρτων σημείων.

Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες του Reuters, ωστόσο παραδέχτηκε ότι πλέον αντιμετωπίζει δυσκολίες διάθεσης των μοντέλων στην Κίνα λέγοντας: «Λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην κινεζική αγορά εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες».



Τέλος, η Toyota πρόκειται να εξελίξει και να κατασκευάζει μοντέλα που να απευθύνονται αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη αγορά.

Ήδη έχει δημιουργήσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο bZ3C, το οποίο έχει συσσωρευτή φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου (LFP) που προέρχεται από το τμήμα μπαταριών FinDreams της BYD Auto. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 500-600 χιλιόμετρα (κατά «CTLC»).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-13 09:00:00

Back to top button