Οικονομία

Vodafone Ελλάδος: Πώς κινήθηκαν έσοδα και κερδοφορία στο πρώτο μισό του οικονομικού έτους

Η ενίσχυση των εσόδων από τα έργα πληροφορικής στον δημόσιο τομέα έδωσαν σημαντική ώθηση στον κύκλο εργασιών της Vodafone Ελλάδος για το α’ εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους της εταιρείας (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2024) με τον ρυθμό ανάπτυξης να κινείται σε διψήφια ποσοστά.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο βρετανικός τηλεπικοινωνιακός όμιλος, ο κύκλος εργασιών της Vodafone Ελλάδος διαμορφώθηκε στα 541 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σχέση με τα 478 εκατ. ευρώ που είχε ανέλθει στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου οικονομικού έτους (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2023). Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδα από υπηρεσίες έφθασαν στα 465 εκατ. ευρώ από 445 εκατ. ευρώ με την αύξηση να είναι της τάξεως του 4,5%, ποσοστό που θεωρείται ιδιαίτερα ικανοποιητικό.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν επίσης αυξημένα καθώς για το α’ εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους διαμορφώθηκαν στα 117 εκατ. ευρώ έναντι 99 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρσι. Οι επενδύσεις παρέμειναν σχεδόν στα ίδια επίπεδα καθώς ανήλθαν στα 70 εκατ. ευρώ έναντι 73 εκατ. ευρώ στο πρώτο μισό του προηγούμενου οικονομικού έτους.

Οι πελάτες κινητής παρουσίασαν μία ελαφρά μείωση σε επίπεδο τριμήνου καθώς ανήλθαν στα 4,325 εκατ. στο τέλος Σεπτεμβρίου έναντι 4,339 εκατ. στο τέλος Ιουνίου. Όμως, στο συγκεκριμένο διάστημα οι πελάτες συμβολαίου αυξήθηκαν κατά 38 χιλιάδες όταν εκείνοι της καρτοκινητής μειώθηκαν κατά 52 χιλιάδες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ελαφρά αύξηση του μέσου μηνιαίου εσόδου ανά πελάτη στα 10 ευρώ από 9,8 ευρώ το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

Επίσης, μειώθηκαν κατά 7 χιλιάδες και οι πελάτες ευρυζωνικών συνδέσεων που στο τέλος Σεπτεμβρίου ήταν στις 924 χιλιάδες. Από την άλλη πλευρά, η συνδρομητική πλατφόρμα Vodafone TV συνέχισε να κινείται ανοδικά με ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του 20%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Σημειωτέον πως η Vodafone Ελλάδος ανακοίνωσε διοικητικές αλλαγές με τον Νίκο Κορωνέλλο, έως σήμερα επικεφαλής του ιδιωτικού τομέα, να αναλαμβάνει εμπορικός διευθυντής εταιρικών πελατών, αντικαθιστώντας τον Γιώργο Τζανετάκο. Παράλληλα, από τον Φεβρουάριο του 2025, την εμπορική διεύθυνση καταναλωτικών προϊόντων αναλαμβάνει η Zohar Weitz, αντικαθιστώντας την Κάτια Σταθάκη, η οποία αποχωρεί στο τέλος του έτους.




Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-13 07:15:00

Back to top button