Επίσημη παρουσίαση για το Mazda EZ-6, αυτονομία έως 1.300 km
Το Mazda EZ-6 αντικαθιστά το αγαπημένο «6» κι ενώ αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα ήταν διαθέσιμο μόνο στην κινεζική αγορά, τελικά αποφασίστηκε να εισαχθεί και στην Ευρώπη. Προς μεγάλη μας χαρά, γιατί αποπνέει αρχοντιά και φινέτσα.
Ενώ το «6» έκανε καριέρα με θερμικά σύνολα, το νέο Mazda EZ-6 είναι ξεκάθαρα εξηλεκτρισμένο. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία αμιγώς ηλεκτρική και μία με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ρόλο γεννήτριας. Δηλαδή range-extender. Ώστε να καρπώνεσαι τα καλά της ηλεκτροκίνησης χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
Το «6άρι» της Mazda επιστρέφει, αυτή τη φορά με κινεζικές ρίζες κι έντονο εναγκαλισμό με την πρίζα
To 100% EV έχει ένα ηλεκτρομοτέρ στο πίσω μέρος, με απόδοση 258 ίππους και 320 Nm. Προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 56,1 ή 68,8 kWh, που παρέχουν αυτονομία 480 ή 600 km αντίστοιχα. Πάντα κατά το αισιόδοξο CLTC, οπότε αναμένουμε μικρότερη εμβέλεια κατά WLTP.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν χρειάζεται να βιαστούμε με τα ηλεκτρικά, λέει η Mazda
Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 lt 95 ίππων, ο οποίος φορτίζει την μπαταρία και παρέχει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων με 320 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις, το Mazda EZ-6 είναι πισωκίνητο.
Μπορεί να παραγγελθεί είτε με μπαταρία 18,9 kWh, είτε με μεγαλύτερη που έχει χωρητικότητα 28,4 kWh. Η μικρότερη παρέχει 105 km ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ η μεγαλύτερη μονάδα αυξάνει την εμβέλεια στα 160 km. Με μπαταρία και ντεπόζιτο βενζίνης στο φουλ, η ιαπωνική μπερλίνα υπόσχεται να διανύσει 1.300 km χωρίς στάση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Mazda Arata στοχεύει το Tesla Model Y, EV και με γεννήτρια
Αν σου φαίνονται πολλά, είναι επειδή οι κατασκευαστές έχουν επιδοθεί σε έναν αριθμολάγνο πόλεμο εντυπώσεων. Όταν ανεφοδιάζεσαι βενζίνη παντού μέσα σε λίγα λεπτά, ποιο το νόημα μιας τέτοιας αυτονομίας; Την περασμένη εβδομάδα, το κινεζικό Roewe D7 DMH σημείωσε ρεκόρ Guinness για επαναφορτιζόμενο υβριδικό, καλύπτοντας 2.208 km.
Πρόκειται για αρχοντική λιμουζίνα. Με μήκος που φτάνει τα 4.921 mm και μεταξόνιο στα 2.895 mm, κάνει αισθητή την παρουσία του στον δρόμο. Τη στιγμή που η πανοραμική ηλιοροφή κι οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες των 19 ιντσών γλυκαίνουν το μάτι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από €42.637
Το Mazda EZ-6 αποτελεί το δεύτερο μοντέλο των Ιαπώνων που προσφέρεται σε δύο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Μετά το MX-30, που φοράει wankel κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας, και το Arata που θα ακολουθήσει. Η τιμολόγηση της επιβλητικής μπερλίνας ξεκινά στην κινεζική αγορά από τα €18.000 για την range-extender έκδοση και τα €20.600 για την αμιγώς ηλεκτρική. Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται από την Chongqing Changan Automobile, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το Deepal SL03.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-12 00:06:00