Γιατί η Toyota θα αυξήσει κατά 50% την παραγωγή της στην Κίνα;
Η Toyota προτίθεται να αυξήσει κατά 50% τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει επί κινεζικού εδάφους, προκειμένου να καταφέρει να ανταγωνιστεί εγχώριες μάρκες όπως η BYD, η Xpeng, η Nio και τόσες άλλες.
Το 2023, η Toyota συναρμολόγησε 1,75 εκατομμύρια αυτοκίνητα επί Κίνας, αλλά στοχεύει να αυξήσει το νούμερο σε περισσότερα από δυόμισι εκατομμύρια ετησίως στην ασιατική χώρα. Η κίνηση φαίνεται να αντικατοπτρίζει την κατανόηση της Toyota για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, όπου οι τοπικές μάρκες κερδίζουν σταθερά έδαφος. Προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα με σωστή τιμολόγηση, που έχουν απήχηση στους Κινέζους αγοραστές.
Δεν είναι μόνο ότι οι Κινέζοι απειλούν να πλημμυρίσουν με μοντέλα τους τον πλανήτη. Είναι κι ότι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους εκεί
Σύμφωνα με τρεις πηγές που γνωρίζουν το θέμα, οι οποίες μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας στο Reuters, η Toyota σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή εντός Κίνας μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;
Οι ανώνυμες πηγές υποστηρίζουν ότι η Toyota έχει μάλιστα ενημερώσει ορισμένους από τους προμηθευτές της για την αύξηση της παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να ενδυναμώσει το τοπικό προσωπικό, ώστε να ηγηθεί μεγάλο μέρος της διαδικασίας R&D, αξιοποιώντας την κατανόησή του για τις προτιμήσεις των Κινέζων καταναλωτών.
Η Toyota έχει ήδη πραγματοποιήσει κάποιες προσπάθειες για να τοπικοποιήσει τα μοντέλα της. Ένα παράδειγμα είναι το bZ3C, ένα ηλεκτρικό σεντάν που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Κίνα σε συνεργασία με την BYD. Και πωλείται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Μεγαλύτερο σε μήκος από το Tesla Model Y και με εμφάνιση που καθιστά ξεκάθαρο ότι πρόκειται για Toyota, είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία LFP της BYD.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota bZ3C και bZ3X, διπλό ηλεκτρικό crossover χτύπημα
Υπάρχει και το bZ3X, ένα ακόμα πιο επιβλητικής εμφάνισης ηλεκτρικό crossover, που εξελίχθηκε από κοινού με την Guangzhou Automobile Group. Επίσης χρησιμοποιεί μπαταρία LFP της BYD, με αυτονομία 600 km.
Αλλά οι Ιάπωνες δεν αποζητούν βοήθεια μόνο στον ηλεκτρικό στίβο. Παρότι θεωρούνται πατρόνες της υβριδικής τεχνολογίας, ζητούν χείρα βοηθείας και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Καλοβλέπουν το γνωστό μας σύστημα DM-i της BYD, που φοράει το Seal U που εισάγεται στην πατρίδα μας.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-11 19:16:00