Mazda: Η επόμενη μέρα για το CX-5 και τον κινητήρα Skyactiv-Z
Συμπληρώνονται οκτώ χρόνια από τότε που η Mazda παρουσίασε τη δεύτερη γενιά CX-5 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες 2016.
Έχει κυλήσει μπόλικο νερό στο αυλάκι, αλλά το crossover παραμένει απίστευτα δημοφιλές και είναι το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ενώ το CX-50 θεωρείται συχνά ως ο διάδοχος του CX-5, αυτό στην πράξη δεν συμβαίνει. Το ακριβώς αντίθετο, καθώς η Mazda αποκάλυψε μια σειρά από λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο επόμενης γενιάς.
Το επανασχεδιασμένο crossover θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στη στραστηγική με την κατανοητή ονομασία Phase 2 της Mazda, η οποία θα οδηγήσει στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση, μεταξύ 2025 και 2027. Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, το CX-5 θα προσφέρει ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε εσωτερικά. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το CX-50 Hybrid, το τεχνολογικό υπόβαθρο του οποίου προέρχεται από την Toyota.
Το 2027, η Mazda θα παρουσιάσει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα βασίζεται σε μια ειδική πλατφόρμα. Η αυτοκινητοβιομηχανία μελετά επίσης plug-in υβριδικές παραλλαγές, με βάση την εν λόγω αρχιτεκτονική και πρότεινε ότι αυτές θα ήταν σχετικά οικονομικές στην ανάπτυξή τους.
Το Skyactiv-Z θα είναι ο τετρακύλινδρος διάδοχος των σημερινών κινητήρων Skyactiv-G και Skyactiv-X. Θα χρησιμοποιεί μέθοδο καύσης η οποία υπόσχεται να επιτύχει «υψηλή θερμική απόδοση, σε ένα ευρύ φάσμα από χαμηλές έως υψηλές στροφές ανά λεπτό, με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση».
Η Mazda επανέλαβε επίσης την πρόθεσή της να απλοποιήσει τη σειρά των θερμικών κινητήρων, ακόμα και των περιστροφικών (wankel), στους οποίους πάντοτε είχε… αδυναμία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-11 17:45:00