Που θα κατασκευάζεται τελικά το Leapmotor B10;
Η κοινοπραξία της Stellantis με τη Leapmotor, εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει το εργοστάσιο του πολυεθνικού ομίλου στο Eisenach της Γερμανίας, που παράγει μοντέλα της Opel και το εργοστάσιό της στην Trnava στη Σλοβακία, ως εναλλακτικές εγκαταστάσεις παραγωγής για το ηλεκτρικό crossover B10.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ενημερώθηκαν σε συνάντηση με το Υπουργείο Εμπορίου της Κίνας στις 10 Οκτωβρίου ότι θα πρέπει να σταματήσουν τα μεγάλης κλίμακας επενδυτικά τους σχέδια σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είχαν υποστηρίξει με θέρμη την πρόταση επιβολής αυστηρότερων δασμών, όπως επισημαίνει το πρακτορείο Reuters.
Η Leapmotor -που συνεργάζεται με τη Stellantis- παρουσίασε το επερχόμενο B10 στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, τέσσερις ημέρες μετά από εκείνη τη συνάντηση στις 14 Οκτωβρίου, όπου ουσιαστικά επικυρώθηκε η συνεργασίας τους.
Η Stellantis κατέχει οριακά την πλειοψηφία σε αυτή την κοινοπραξία με μερίδιο 51%, ενώ το υπόλοιποι 49% ανήκει στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ανακοίνωσε ότι αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά νέων ηλεκτρικών μοντέλων, προσανατολισμένων για την ευρωπαϊκή αγορά.
Επισήμως, πάντως, οι δύο πλευρές αρνήθηκαν να σχολιάσουν τις πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες απορρίπτεται και η αρχική πρόθεση για αξιοποίηση του εργοστασίου της Stellantis στο Tychy, στην Πολωνία.
Η οποία είναι μεταξύ των 10 μελών της ΕΕ που υποστήριξαν την Ευρωπαϊκής Επιτροπής, να επιβάλει δασμούς έως και 45% στα εισαγόμενα ηλεκτρικά κινεζικής κατασκευής.
Αντίθετα, οι κυβερνήσεις της Γερμανίας και της Σλοβακίας, αντιτάχθηκαν στην αύξηση των δασμών, γεγονός που παίζει καθοριστικός ρόλος στην απόφαση της κοινοπραξίας, για αξιοποίηση των μονάδων παραγωγής.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-11 13:45:00