Auto

Stellantis: Μείωση αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα, αύξηση τιμής

Λίγες μέρες έπειτα από την ανάληψη των καθηκόντων του ως Επιχειρησιακός Διευθυντής, ο Ζαν-Φιλίπ Εμπαρατό ανακοίνωσε προς τον Τύπο το επιχειρηματικό πλάνο της Stellantis για να τηρήσει η εταιρεία το νέο όριο εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όπως είπε, ο Όμιλος Stellantis σκοπεύει να ανταποκριθεί σε αυτήν την πρόκληση με μια δραστική αναδιάρθρωση της στρατηγικής του.

Θυμίζουμε ότι από το 2025, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να έχουν μέσο όρο εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα 93,6 γραμ./χλμ. για το σύνολο των καινούργιων αυτοκινήτων τους που πωλούνται στην Ε.Ε.



Εφόσον δεν πληρούν αυτό το νέο, αυστηρότερο, όριο τότε για κάθε γραμμάριο CO2 πάνω από αυτό θα επιβάλλεται πρόστιμο 95 ευρώ ανά πωλούμενο αυτοκίνητο.

Ο, Ζαν-Φιλίπ Εμπαρατό είπε ότι για να καταφέρει η Stellantis να πληροί το όριο θα χρειαστεί να μειώσει τον αριθμό των καινούργιων αυτοκινήτων της που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και να αυξήσει σκόπιμα την τιμή πώλησής τους.



Για να αντισταθμίσει τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις της, ο Όμιλος θα διπλασιάσει την παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα. Σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό τους στο 24% του συνόλου των ετήσιων πωλήσεών της, δηλαδή να διπλασιάσει αυτές των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της σε σχέση με τώρα.

Ως γνωστόν, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θεωρείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως όχημα μηδενικής εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα. Έτσι, η κατασκευή ενός από αυτά μπορεί να αντισταθμίσει τον μέσο όρο εκπομπής για πέντε ή έξι οχήματα με βενζινοκινητήρα.



Θυμίζουμε ότι η Stellantis συνεργάζεται πλέον και με την κινεζική Leapmotor, η οποία θα διαθέτει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στην Ευρώπη, συμβάλλοντας και αυτή στη μείωση του μέσου όρου εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα για τον Όμιλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-10 16:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button