Showbiz

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο Alpha τον Οκτώβριο! |


Πρώτος στην προτίμηση των τηλεθεατών ο Alpha έκοψε πρώτος το νήμα της τηλεθέασης στη μυθοπλασία και στην ψυχαγωγία για το μήνα Οκτώβριο.

Το πιο Happy ξεκίνημα της ημέρας!

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο Alpha τον Οκτώβριο!

ALPHA

Το “Happy Day” με την Σταματίνα Τσιμτσιλή αποτελεί τοπ επιλογή του τηλεοπτικού κοινού για πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Η πιο happy παρέα της ελληνικής τηλεόρασης μας καλημερίζει, με χαμόγελο, χρώμα και θετική διάθεση, δίνοντας το έναυσμα για μία χαρούμενη και λαμπερή ημέρα. Καθημερινά στην κορυφή στους πίνακες τηλεθέασης, το Happy Day σημείωσε 18,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 21,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54)

Το πιο σίγουρο Deal

Deal

Το πιο απρόβλεπτο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, το “Deal” επέστρεψε ανανεωμένο, με παρουσιαστή τον Γιώργο Θαναηλάκη, με νέο σκηνικό, νέα δικηγόρο, περισσότερα κέρδη και μεγαλύτερο ρίσκο! Στο πιο δυνατό τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο, καταγράφοντας στους πίνακες τηλεθέασης 13,2% στο δυναμικό κοινό. Αγωνία, γέλιο, ρίσκο, αλλά και τα 5 κουτιά έκπληξη με το νούμερο 23. Θα ρισκάρει ο παίκτης να συνεχίσει; Θα διπλασιάσει το ποσό που έχει ήδη κερδίσει, θα φύγει με τα ίδια, τα μισά ή θα τα χάσει όλα;

Money Drop: Αχαστο παιχνίδι!

Money Drop

Το Money Drop, το ανατρεπτικό τηλεπαιχνίδι γνώσεων με τον μοναδικό Φάνη Μουρατίδη, έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό, σημειώνοντας 12% στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο γυναικείο δυναμικό κοινό 14,3% (Γ 18-54). Το Money Drop αποτελεί το μοναδικό τηλεπαιχνίδι όπου οι συμμετέχοντες ξεκινούν να παίζουν, έχοντας ήδη στα χέρια τους το έπαθλο: 200.000 ευρώ! Πόσα από αυτά τα χρήματα θα καταφέρουν να κρατήσουν μέχρι το τέλος του παιχνιδιού; Θάρρος, γνώσεις, ψυχραιμία και τύχη είναι τα συστατικά που χρειάζονται οι παίκτες για να κερδίσουν στο Money Drop! Έχουν ό,τι χρειάζεται;

Μυθοπλασία που δεν θέλεις να χάσεις

Ο Alpha έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των τηλεθεατών, συνεχίζει να επενδύει στην καλή μυθοπλασία με ποιοτικές σειρές οι οποίες προσφέρουν διασκέδαση, έντονα συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές.

Ο Τιμωρός: Επιστρέφει για να εκδικηθεί!

Ο Τιμωρός

“Ο Τιμωρός”, η σειρά που μας έχει καθηλώσει με την ιστορία και τις ανατροπές της, ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,1% και με 1.637.000 τηλεθεατές να συντονίζονται με τις περιπέτειες του ήρωα. Ο Μάρκος στα 20 του χρόνια νόμιζε ότι τα είχε όλα. Αλλά όλοι όσους εμπιστεύονταν του στέρησαν τα πάντα, ρίχνοντάς τον σε μια θανάσιμη παγίδα. Η ζωή του κόπηκε αίφνης ύπουλα στα δύο από το ανελέητο χέρι της προδοσίας, για να “ξαναγεννηθεί” μετά από δυο δεκαετίες με άλλο πρόσωπο και ταυτότητα αλλά την ίδια βασανισμένη ψυχή, Η σειρά ήταν πρώτη με 18,4% στο δυναμικό γυναικείο κοινό (Γ 18-45) , αλλά και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (Γ 15-24) με 21,5%.

Διάφανη αγάπη -Πίστεψε στην αγάπη

Διάφανη αγάπη

Πως είναι να πεθαίνεις, αλλά να μένεις παγιδευμένος ανάμεσα σε δύο κόσμους; Πως είναι να πρέπει να εξιχνιάσεις τη δολοφονία σου ενώ είσαι νεκρός; Μοιρασμένος ανάμεσα στην πραγματικότητα και την επιθυμία ο πρωταγωνιστής της “Διάφανης αγάπης” κέρδισε την προσοχή 1.013.000 τηλεθεατών, οι οποίοι παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό τη σειρά. Γιατί το μόνο που πήρε μαζί του είναι η αγάπη και το κοινό τον ακολούθησε, δίνοντας του την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με 12,5%, καθώς και στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με 15,1%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό κατέγραψε (Α 15-24) με 15,9%.

Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα –Ολόκληρη η ελληνική τηλεόραση σε μια κωμωδία !

Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα

Βροντάκηδες, Φορτουνάκηδες, βεντέτες, δράση, κλάμα, έρωτες, δράμα, πάθος, γέλιο, πολύ γέλιο! Η σειρά των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα τα έχει όλα! “Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα” γράφει τη δική της τηλεοπτική ιστορία, με τα νούμερα να φτάνουν στο 15,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Με την τηλεοπτική υπερπαραγωγή -περισσότεροι από 40 πρωταγωνιστές και guest εμφανίσεις έκπληξη, ατάκες που αφήνουν εποχή, αλμοδοβαρική αισθητική με ανεπανάληπτα κοστούμια, χτενίσματα και μακιγιάζ- συντονίστηκαν 1.458.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.

Ο Γιατρός- Μόνο η αγάπη μπορεί να επουλώσει τις πληγές

Ο Γιατρός

“Ο Γιατρός” συνεχίζει να μας καθηλώνει και τα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς του Alpha συνεχίζουν να μας συναρπάζουν, καταγράφοντας 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 17,1% στο γυναίκειο δυναμικό κοινό (Γ18-54). Οι ήρωες ξεκινάνε τις ζωές τους από την αρχή, αφού η συνθήκη του Covid -19 έφερε απώλειες και νέα δεδομένα. Στη μεγάλη περιπέτεια της επιστροφής στην κανονικότητα, αυτό που διακυβεύεται δεν είναι πλέον μόνο το μέλλον του Αντρέα, αλλά το μέλλον ολόκληρης της κλινικής, αφού απειλείται η ίδια της η ύπαρξη και 1.098.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό τις εξελίξεις.

Το Σαββατοκύριακο ανήκει στον Alpha!

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση

Ο πρωταγωνιστής της πρωινής ζώνης του σαββατοκύριακου, ο Νίκος Μάνεσης, διατήρησε τον τίτλο του και το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” σκαρφάλωσε στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης, καταγράφοντας 18,7% στο σύνολο του κοινού, 15,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ σε επιμέρους αντρικό κοινό έφτασε το 22,7%. Με την εκπομπή με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας και πρέπει να γνωρίζουμε συντονίστηκαν 1.174.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό. Στην αιχμή των γεγονότων, με δυνατή ειδησεογραφία, με λόγο που καταγγέλλει το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό των τηλεθεατών, σε όλα όσα τους απασχολούν και τους προβληματίζουν, με τον άνθρωπο στο επίκεντρο, με ενσυναίσθηση και αντικειμενικότητα, με σεβασμό και υπευθυνότητα.

Καλύτερα δε γίνεται

Το μόνο σταθερό ραντεβού για τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου, η παρέα που δεν θέλεις να χάσεις, η δική σου παρέα, το “Καλύτερα δε γίνεται”. Η Ναταλία Γερμανού και η ομάδα της ξέρουν τον τρόπο να μας κάνουν να περνάμε καλά, να μας κρατούν συντροφιά, να μας ψυχαγωγούν, να μας ενημερώνουν, με σχόλιο ψύχραιμο αλλά αιχμηρό. Κι αυτό αποδείχθηκε με τα νούμερα τηλεθέασης, τα οποία σαρώνουν του ανταγωνισμού σε όλες τις κατηγορίες κοινού. Η εκπομπή σημείωσε 15,5% στο σύνολο κοινού, 14,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 15,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54). Γεγονότα που μας αφορούν, σημαντικοί καλεσμένοι που θα μιλήσουν από καρδιάς, όλα συνθέτουν μια ψυχαγωγική εκπομπή με άποψη και ουσία που πάντα κάνει τη διαφορά και το σαββατοκύριακο την παρακολούθησαν 1.395.000 τηλεθεατές, έστω για 1 λεπτό.

Kitchen Lab

Οι λάτρεις της μαγειρικής -και όχι μόνο- είναι συντονισμένοι στον Άκη Πετρετζίκη και το “Kitchen Lab” του, την πιο αγαπημένη μαγειρική εκπομπή της τηλεόρασης. Τις νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές του Άκη μαγείρεψαν σε ποσοστό 14,3% στο σύνολο κοινού. Τις γευστικές του προτάσεις δοκίμασαν σε ποσοστό 12,7% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) και 17,6% (Γ45-64) ανεβάζοντάς τον στην κορυφή της τηλεθέασης στις συγκεκριμένες κατηγορίες, ενώ 775.000 τηλεθεατές “μαγείρεψαν” έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο, στο… εργαστήρι μαγειρικής του ‘Ακη.


Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο site μας


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-01 16:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button