Aide-mémoire | H απάντηση του Αρναούτογλου, η επιστροφή του “Επιτέλους… |
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα!
Οι πρωτιές του Οκτωβρίου, οι πιο σημαντικές από την αρχή της σεζόν, ήρθαν με διάθεση καταιγίδας στα email μας.
Ωστόσο για να λέμε και ένα καλό λόγο για το σπίτι μας, το “Καλύτερα δε γίνεται” με τη Ναταλία Γερμανού αναδείχθηκε από τον πρώτο μήνα της φετινής σεζόν μια διαχρονική επιλογή των θεατών. “Κι αυτό αποδείχθηκε με τα νούμερα τηλεθέασης, τα οποία σαρώνουν του ανταγωνισμού σε όλες τις κατηγορίες κοινού. Η εκπομπή σημείωσε 15,5% στο σύνολο κοινού, 14,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 15,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54) με 1.395.000 τηλεθεατές να συντονίζονται έστω για 1 λεπτό. Ευχαριστούμε!
Ωστόσο μέσα στον Alpha πρωτιές κατέγραψαν τον Οκτώβριο πολλά προγράμματα, όπως το “Happy Day” με την Σταματίνα Τσιμτσιλή (18,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 21,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό), το νέο “Deal” με τον Γιώργο Θαναηλάκη (13,2% στο δυναμικό κοινό), το νυχτερινό “Money Drop” με τον Φάνη Μουρατίδη (12% στο δυναμικό κοινό), “Ο Τιμωρός” (16,1% στο δυναμικό κοινό), η “Διάφανη αγάπη” (12,5% στο δυναμικό κοινό), η “Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα (15,4% στο δυναμικό κοινό), ο “Γιατρός” (15,3% στο δυναμικό κοινό), το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση (18,7% στο σύνολο και 15,5% στο δυναμικό κοινό) όπως και το “Kitchen Lab” με τον Άκη Πετρετζίκη (14,3% στο σύνολο).
MEGA
Μεγάλες επιτυχίες κατέγραψε και το MEGA που παρέμεινε στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο με ποσοστό 13,1%. Απόλυτη ήταν η επικράτηση της εκπομπής έρευνας “Φως στο Τούνελ” με την Αγγελική Νικολούλη που έκανε πρεμιέρα για 30η σεζόν μέσα στον Οκτώβριο. Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 21,2% στο σύνολο του κοινού και 15,4% στο δυναμικό κοινό 18-54.
MEGA
Ακόμα, η Φαίη Σκορδά με το “Buongiorno” εξακολουθεί να αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή ψυχαγωγίας στην πρωινή ζώνη με μέσο όρο 15,3% στο δυναμικό κοινό. Μεγάλη επιτυχία και για τη η “Γη της ελιάς” με μέσο όρο 19,6% στο σύνολο των θεατών, όπως και το νέο σήριαλ του MEGA “Έχω παιδιά” που έχει αποκτήσει φανατικό κοινό με μέσο όρο 18,4% στο δυναμικό κοινό.
Για να είμαι δίκαιος βέβαια, το MEGA μάς ενημέρωσε και για την πρωτιά που κατέγραψε στον τομέα της Ενημέρωσης. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων “MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ”, το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων “MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ”, το “Live News” και η “Κοινωνία Ώρα MEGA” ήταν πρώτα στις ζώνες προβολής τους, στα αντίστοιχα κοινά ενδιαφέροντος κάθε εκπομπής.
ΑΝΤ1
Από το στρατόπεδο του ΑΝΤ1, χαίρονται με πολλούς slot winner της prime time. Το “Grand Hotel” που κατέγραψε 15% στο δυναμικό κοινό, το “VIΠ- Καλά Γεράματα” me 15,9% στο δυναμικό κοινό, αλλά και τις εκπομπές “Rouk Zouk” με τη Ζέτα Μακρυπούλια με 12,4% στο δυναμικό κοινό και “The Reunion” με τον Σάκη Τανιμανίδη και τον Γιώργο Μαυρίδη με 13,7% στο δυναμικό κοινό.
Instagram @grigorisarnaoutoglou.official
Απόλυτη επικράτηση είχε και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου βέβαια. Το “The Roadshow” έσκισε καταγράφοντας κατά μέσο όρο 19,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20,3% στο γενικό σύνολο. Ο καθημερινός “Εκατομμυριούχος” τερμάτισε πρώτος με 18,3% στο σύνολο, ενώ η κυριακάτικη εκδοχή του ήταν επίσης slot winner με 13,5% στο δυναμικό και 19,1% στο σύνολο. Ακόμα και το “The 2Night Show” ήταν πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του με 11% στο δυναμικό και 13,8% στο σύνολο των θεατών. Μια μεγάλη νίκη, ειδικά εν μέσω τόσης συζήτησης για το αν αξίζει ένας τόσο καταξιωμένος άνθρωπος να έχει 3 εκπομπές. Αν φέρνει πρωτιές, 13 ας έχει.
Αναφορικά με τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών, εγώ θα πάρω για ακόμα μία φορά το μέρος της Αθηνάς Οικονομάκου. “Το να μου στείλεις προσωπικό μήνυμα και να μου πεις “Δεν μου άρεσε που χώρισες”… Δεν μπορώ, αλήθεια. Με ρωτούν καμιά φορά αν στεναχωριέμαι κι αν με επηρεάζει. Να με επηρεάσει τι; Είναι άνθρωποι που δεν με έχουν δει ούτε στα δύο μέτρα” δήλωσε στο “Πάμε Δανάη” και πρόσθεσε: “Από μωρό έχω μεγαλώσει με την άποψη “Καλύτερα να είσαι δυστυχής στο σπίτι σου και να μην το ξέρει κανείς. Να είσαι άσχημα αλλά να έχεις μία εικόνα πρότυπο. Παρά να είσαι ευτυχισμένος και οι άλλοι να σε κακολογούν επειδή δεν συμφωνούν”. Έτσι μεγάλωσα, θέλω να πω ότι για μένα ήταν μεγάλο βήμα να περάσω στην άλλη όχθη. Νίκησα φόβο και αναστολή. Πέταξα αυτό το πράγμα από πάνω μου και είπα ότι θα κάνω αυτό που νιώθω, θα πω αυτό που θέλω, θα ποστάρω τη φωτογραφία που γουστάρω και πείτε ό,τι θέλετε! Χωρίς ακρότητες, δεν θεωρώ ότι έχω προσβάλλει κανένα”. Και εγώ θα προσθέσω ν’ αγιάσει το στόμα της. Είναι μια γυναίκα που με τον τρόπο που χειρίστηκε την εικόνα της κατάφερε να πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Δεν έχει να απολογηθεί σε κανέναν για το πώς θα ζήσει και θα τη στηρίζω μέχρι τελευταίας λέξης στο δικαίωμα και να το πράττει και να το λέει. Γιατί κυρίως ενοχλεί πως το λέει δήθεν ανερυθρίαστα. Καλά κάνει!
Larger than life βέβαια η Βάνα Μπάρμπα, που ακούγοντάς τη στο “Ενώπιος Ενωπίω” κατάλαβα πως όταν έχεις ένα δικό σου στέρεο αφήγημα για το τι έζησες, δεν πα να λένε όλοι, εσύ θα ζεις τον μύθο σου γιατί το δικαιούσαι. “Αυτή η χώρα δεν συγχωρεί την επιτυχία, είναι ποινικό αδίκημα” δήλωσε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί της, στηρίζοντας ακόμα πιο πολύ αυτό που λέει. Η χώρα δε φταίει, ο επαγγελματικός χώρος των media όμως φταίει γιατί δεν συγχωρείται η ποπ επιτυχία. Δεν μας φταίει η οποιαδήποτε επιτυχία του άλλου, αλλά έχουμε ανάγκη βαθιά να δείξουμε πως είμαστε καλύτεροι από τον διπλανό μας ώστε καταφεύγουμε στο χείριστο τέχνασμα να λέμε “ναι έκανε επιτυχία αλλά…” αποδίδοντας ως φούσκα την εικόνα της σέξι γυναίκας και της εμπορικότητας της. “Αυτή η πικρία μου έχει μείνει. Δεν με θέλουν για σοβαρές δουλειές, με κρατάνε για τα εξώφυλλα. Ήταν ένας συστημικός τρόπος να με κρατήσουν μόνο μια όμορφη ερωτική bimbo. Αυτό τους ενδιέφερε από εμένα!” πρόσθεσε. Και πώς να μην της μείνει… Αλλά να σας πω και κάτι, μήπως και αυτό, το sex symbol δηλαδή μεγέθους “Βάνα Μπάρμπα” το κατάφεραν πολλές; Τουλάχιστον ας πιούμε σε αυτό και στον ωραίο άνθρωπο που έγινε σήμερα.
Μεγάλη μαγκιά αυτό που ανακοίνωσε ο Αντώνης Κανάκης για τη φετινή σεζόν. Ότι το “Ράδιο Αρβύλα” και οι “Boomers” (που δεν πολυκαταλαβαίνω τη διαφορά αλλά ΟΚ, φαν των εκπομπών τους δεν είμαι έτσι κι αλλιώς) θα μεταδίδονται 3 φορές την εβδομάδα είναι μια λογική εξέλιξη. Το να ανοίξει όμως ζώνη προγράμματος και μάλιστα ζωντανού, στις 23:30 στο Mak TV ήταν ομολογουμένως αναπάντεχο. Μαγκιά είναι γιατί δεν φοβάται να αναμετρηθεί με τη μικρή δυναμική του Mak TV, πράγμα που σημαίνει πως πιστεύει στο προϊόν του. Μαγκιά είναι και γιατί κανένας δεν θα του χρεώσει χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης στο Mak. Και 5% να κάνει, πάλι μπράβο θα του πούμε. Και μαγκιά είναι γιατί κατάφερε να ξεφύγει από την καραμπόλα των late prime time προγραμμάτων του ΑΝΤ1, που πολλές φορές αλληλοαδικούνται, και να βρεθεί outsider αλλά εντός των τειχών του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ. Μπράβο του και πάλι μπράβο του.
Για τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” του ΑΝΤ1, που κάνουν avant premiere στο ΑΝΤ1+ δεν έχω να πω πολλά παραπάνω από όσα ήδη έγραψα. Μιλάμε για μια καταπληκτική σειρά, που αν ήσουν φαν του “Κάνε ότι κοιμάσαι”, το οποίο έγραφε και σκηνοθετούσε το δίδυμο Σκαραγκά- Κυράνη, θα κολλήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη και με αυτό. Σύγχρονη εικόνα, καταπληκτικό δίδυμο πρωταγωνιστών και ένα καστ γεμάτο ταλέντο. Respect στον ΑΝΤ1 και περιμένω να δω ποιον αντίπαλο θα έχει να αντιμετωπίσει όταν βγει στον αέρα του κανονικού καναλιού.
alpha
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω όσα γράφονται για τον Νίκο Μουτσινά και την προετοιμασία της νέας του εκπομπής και κάπως στεναχωριέμαι. Γκαντεμιάζουμε -μέσω δημοσιευμάτων- ένα νέο εγχείρημα, το οποίο κατά 99% βασίζεται στο κέφι και τη δημιουργικότητα του παρουσιαστή και των συντελεστών του. Είναι πολύ κρίμα να το πλασάρουμε ως “γκρεμισμένο τοπίο” στο κοινό και όχι σαν αυτό ακριβώς που είναι, η επιστροφή του Νίκου Μουτσινά σε αυτό που είναι καλύτερος από κάθε άλλο. Κρίμα δεν είναι; Θυμηθείτε λίγο πως μπορούμε (και) να το στηρίξουμε το “ΝΜ Βραδιάτικα”, παρά να καθόμαστε να το αποδομούμε λες και είναι κάτι λιγότερο από αυτό που αξίζει…
Για να κλείσει ωραία η εβδομάδα, το πιο απολαυστικό video που είδα ήταν αυτό με ένα σπαρταριστό remake του “Επιτέλους μαζί” με τον Αντρέα Μικρούτσικο. Φυσικά δεν μιλάμε για κανονική εκπομπή αλλά για μια ξεκαρδιστική promo ανάρτηση για την παράσταση “Μαύρη Σαμπούκα” του Τόλη Παπαδημητρίου. Δείτε το και μετά γελάστε κι εσείς!
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο site μας
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-01 20:50:00