Auto

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η αντίστροφή μέτρηση και τα τελευταία μέτωπα

Λιγότερες από 60 μέρες απέμειναν, για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο των Θεσσαλονικέων. Βάσει των εξαγγελιών της κυβέρνησης και της Ελληνικό Μετρό, ο Οκτώβριος θα είναι ο τελευταίος μήνας… χωρίς μετρό, για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλης της Ελλάδας, καθώς στις 30 Νοεμβρίου θα πρέπει να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό η βασική γραμμή.

Δεν θα είναι σίγουρα, πάντως, μήνας αδράνειας, καθώς όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς ανεβάζουν στροφές, για τις τελικές προετοιμασίες. Από την ολοκλήρωση των βασικών σταθμών «Βενιζέλος» και «Νέα Ελβετία», τον ανασχεδιασμό των λεωφορειακών γραμμών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινού, ενώ θα κορυφωθούν και τα δοκιμαστικά δρομολόγια, προκειμένου να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν προβλήματα της τελευταίας στιγμής.

Για το πολύ σημαντικό θέμα των εισιτηρίων, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, σημείωσε πως “Το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, θα είναι ενιαίο. Ό,τι παράγεται στα λεωφορεία, θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο”.



Αυτό που αναμένεται ,είναι να πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού ωστε αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.

Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό, προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του.

Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το «τρέχει» σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία.

Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, παύουν να έχουν οποιαδήποτε ισχύ στο μετρό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-04 10:30:50

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button