Auto

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, φο μπιζού;

Το A3 αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για το Ingolstadt, αλλά και την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με το νέο Audi A3 Allstreet να δίνει πνοή εμπορικής επικαιρότητας στο γερμανικό κόμπακτ. 

Το Audi A3 ήταν το πρώτο premium κόμπακτ στον κόσμο κατά τους Γερμανούς (εμείς βέβαια λέμε πως η Lancia Delta έχει αυτόν τον τίτλο) και φυσικά αποτελεί υπαρξιακό πυλώνα της φίρμας. Για να κάνουμε και την ιστορική αναδρομή, το Audi A3 πρωτολανσαρίστηκε το 1996 και μέχρι σήμερα το κοντέρ των πωλήσεων έχει γράψει παγκοσμίως κοντά στα έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από αυτά, 35.266 πουλήθηκαν στην Ελλάδα, από τον Σεπτέμβριο του 2000 μέχρι σήμερα, οπότε και έχουμε στοιχεία του ΣΕΑΑ.

Tο Audi A3 Allstreet με τον TFSI των 150 PS, μας λέει 28 χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο του μοντέλου, ότι το A3 δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη…

Με 4,35 m, το A3 Allstreet έχει το ίδιο μήκος με το Sportback. Η απόστασή του από το έδαφος ωστόσο, είναι τρεις πόντους παραπάνω, καθώς η Audi ψήλωσε ανάρτηση και τροχούς.

Το Audi A3 όμως αποτέλεσε και φορέα καινοτομιών στην κατηγορία του: quattro, κιβώτιο S tronic, εξελισσόμενα οδηγικά προφίλ, αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, απενεργοποίηση κυλίνδρων, φώτα LED Matrix, virtual cockpit, το πρώτο μοντέλο της κλάσης με επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα (A3 e-tron)… Χωρίς βέβαια να ξεχνάμε το πρώτο σούπερσπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία του, με το RS3 που λανσαρίστηκε το 2011.

Η τρέχουσα γενιά, η τέταρτη κατά σειρά, εμφανίστηκε το 2020. Κι εφέτος υπέστη την αναπόφευκτη ανανέωση στη μέση της καριέρας του μοντέλου. Που κατά τα ειωθότα του Ingolstadt αλλά και όλου του ομίλου έγινε σε minor mode. Ωστόσο, για την περίσταση και κατά πώς λέγαμε παραπάνω, το Audi A3 απέκτησε μια νέα ψηλωμένη παραλλαγή που ονομάζεται «Allstreet». Πρόκειται για πραγματική καινοτομία ή για παλιά (ξανά)μαγειρεμένη συνταγή; Για πάμε να δούμε…

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Με πάνω από δέκα πόντους μάγουλο στο λάστιχο, το A3 Allstreet δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα σε ήπιους χωματόδρομους. Η φυτευτή πέτρα όμως καραδοκεί και τα λάστιχα Falken Azenis είναι ξεκάθαρα μαλακά ασφάλτινα. Οπότε, η ταχύτητα κίνησης σε τέτοιο τερέν χρειάζεται να είναι ανάλογη.  

Τι είναι αυτό το Audi A3 Allstreet; Η νέα εκδοχή (ή ονομασία) των Audi, του A1 για την ακρίβεια, που κάποτε τα λέγανε Citycarver. Ένα ψηλωμένο, «σληροτράχηλο» κόμπακτ Audi που πάει κι αυτό να βρει μια θέση στο ευρύτερο πλαίσιο της μόδας.

Και «καλά», θα πείτε, «δεν φτάνει το Q3;». Όχι! Με μαρκετινίστικη ερμηνεία, «όχι!». Διότι δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι άλλο SUV κι άλλο «σκληραγωγημένη κούρσα». Αυτή η δεύτερη προφανώς και δεν έχει καμία ουσιαστική χρησιμότητα, αλλά παραμένει ένα μοντέρνο και προσοδοφόρο gimmick του μάρκετινγκ. Και επιπλέον επιτρέπει στην Audi να προσκαλέσει μέρος της βάσης των πελατών των A1 Allstreet και Q2, καθώς αυτά τα μοντέλα δεν θα ανανεωθούν.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Εδώ και καιρό και δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα, τίποτα δεν φαίνεται να υπονομεύει τη φαντασίωση της απόδρασης που ενσαρκώνουν τα SUV, τα crossover και ό,τι ψηλωμένο κυκλοφορεί σε αυτόν τον ντουνιά. Ακόμη και τώρα που αποτελούν το πρότυπο του αυτοκινήτου με σχεδόν το 58% της ελληνικής αγοράς για το 2024 (μέχρι στιγμής), συνεχίζουν να προσελκύουν περισσότερο από τα συμβατικά ΙΧ. Τόσο μάλιστα που έχουν αφυδατώσει άλλοτε κραταιές κατηγορίες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Όπως τα σουπερμίνι και τα κόμπακτ. Με το μερίδιο στη χώρα μας να είναι αντίστοιχα 25% και 7%!

Προφανώς και υπό αυτές τις συνθήκες, κάποιοι κρίνουν πως το μομέντουμ επιβάλλει συμπληρωματικές κινήσεις. Προσθήκες επιλογής. Όπως το Audi A3, επί τη ευκαιρία του φρεσκαρίσματός του ύστερα από τρία χρόνια καριέρας. Η κύρια καινοτομία που παρουσιάστηκε λοιπόν με αυτήν την ευκαιρία, είναι η νέα έκδοση που ονομάζεται «Allstreet». Και δικαιολογεί το όνομά της, ούσα τρεις πόντους πιο ψηλά από το έδαφος σχέση με το στάνταρ A3. Παίρνοντας μπόι 1,5 πόντο από την ανάρτηση και άλλον ενάμιση από τους ψηλότερους τροχούς (225/45 R18).

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Οι 18άρες ζάντες που είναι ντυμένες με λάστιχα 225/45 είναι υπεύθυνες για το μισό παραπάνω ύψος του Allstreet συγκριτικά με το στάνταρ Sportback.

Φυσικά, τη θεωρία του Audi A3 Allstreet έρχονται να υποστηρίξουν αναθεωρημένοι προφυλακτήρες, σε μεγάλο βαθμό διάτρητοι, μαύρο φρύδι (όχι φίδι) στον θόλο των τροχών και μαύρα πλευρικά μαρσπιέ, και ειδικά για το αυτοκίνητο σχεδιασμένες ζάντες. 

Η υπερυψωμένη γρίλια της μάσκα (βαμμένη σε μαύρο ματ) με single frame και απαλές γραμμές δεν χρειάζεται πλέον πλαίσιο κι ένας νέος απλοποιημένος λογότυπος 2D βρίσκεται στο κέντρο της. Μαζί και οι μαύροι λογότυποι και τα στοιχεία σε ασημί αντιστίξεις Selenit. Αυτή η μοναδική έκδοση που διαθέτει το Allstreet η ελληνική αντιπροσωπεία, δείχνει τόσο σπορ, που έχει πλέον λίγα να ζηλέψει από ένα S3!

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η Audi έχει σχεδιάσει αρκετές φωτεινές υπογραφές για τα εμπρός φώτα που μπορείς να τις επιλέξεις απευθείας από την κεντρική οθόνη.

Από το μενού του φωτισμού στο infotainment μάλιστα, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τέσσερις φωτεινές υπογραφές, όπως το κάνεις και στο Q8 και όπως έχει ανακοινώσει το Ingolstadt ότι θα γίνεται και στο προσεχές Q6 e-tron. 

Και θα κλείσουμε με τα χρώματα, καθώς τέσσερις νέες αποχρώσεις προστέθηκαν στην παλέτα, μεταξύ αυτών και το Green District του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Όλα τα παραπάνω παντρεμένα με το ψηλωμένο αμάξωμα αποτελούν την κλασική συνταγή για να δώσει ένας κατασκευαστής το πολυπόθητο πνεύμα της απόδρασης. Το έχουμε δει εξάλλου κι άλλες φορές στον όμιλο. Με τελευταίο το Audi A1 Citycarver (που μετονομάστηκε Allstreet το 2022) και το VW CrossPolo από το 2006. Και το cross up! το 2013. Κι άλλα βέβαια που δεν τα είδαμε να κάνουν καριέρα στην Ελλάδα… ή πέρασαν και δεν ακούμπησαν… CrossGolf, CrossTouran, μέχρι και CrossCaddy!

Μην βιαστείτε να μιλήσετε για A4 και A6 Allroad. Όχι αυτά δεν ανήκουν κατά την άποψή μας σε αυτή τη συνομοταξία, καθώς είναι τετρακίνητα, αρχιτεκτονική κίνησης στην οποία μόνο το S3 έχει δικαίωμα από την γκάμα A3.

Μπαίνοντας στην καμπίνα, βρίσκεσαι σε ένα οικείο περιβάλλον, όπου φαινομενικά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό ισχύει εν μέρει. Ρίχνοντας μια καλύτερη ματιά, παρατηρείς τη νέα κεντρική κονσόλα με ένα πιο κόμπακτ λεβιέ, τις νέες επενδύσεις στις πόρτες, κάποια πρόσθετα ντεκόρ κι ένα πλούσιο πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού. Με τη σχεδίαση του ταμπλό και το μέγεθος στις οθόνες να παραμένει απαράλλαχτο.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το ταμπλό σε όλη την γκάμα του A3 άλλαξε την εικόνα του, αλλά όχι και φινίρισμα που είναι μεν πάνω από τον μέσο όρο, αλλά όχι και αναντάμ παπαντάμ premium. Να σημειώσουμε ότι τα πλευρικά παράθυρα δεν έχουν μπορντούρα για να κρύβουν τη λαμαρίνα. Το κεντρικό χειριστήριο του κιβωτίου ταχυτήτων έγινε πλέον επίπεδο κι αυτή είναι μια από τις μικρές λεπτομέρειες που έχουν αλλάξει στο φέισλιφτ του 2024.

Και η αλήθεια είναι ότι αυτό μας δημιουργεί μια κάποια δυσαρέσκεια. Ύστερα από τρία χρόνια, από μια premium μάρκα όπως είναι η Audi, περιμέναμε πιο δραστικές επεμβάσεις στον τομέα του εξοπλισμού. Και ανακαλύψαμε ελλείψεις που αναλογικά δεν θα συναντούσαμε σε ένα Audi προ κρίσης.

Ωστόσο και για να μην είμαστε άδικοι, εξακολουθούμε να εκτιμούμε την αίσθηση του κόκπιτ που εμπνέει αυτό το εσωτερικό. 

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα πάνελ των θυρών κρύβουν νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό που είναι και αυτή μια από τις αλλαγές που εμφανίστηκαν με την ανανέωση του A3.

Μας αρέσει επίσης το γεγονός ότι η Audi έχει διατηρήσει πολλά φυσικά χειριστήρια, για τον αερισμό/κλιματισμό, βοηθήματα οδήγησης κ.λπ. Η ποιότητα κατασκευής εξακολουθεί να είναι πάνω από τον μέσο όρο, με ωραία υλικά στα σημεία επαφής. 

Ας σημειώσουμε όμως μερικά πιο οικονομικά υλικά στα κάτω μέρη της καμπίνας, και στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας. Όσο για τις επενδύσεις στις πόρτες, θα τους άξιζε λίγη περισσότερη φροντίδα.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Στο A3 Allstreet, το Virtual Cockpit δεν αλλάζει και είναι στάνταρ με καλή γκάμα διαμόρφωσης και αυτή τη γερμανική, αυστηρή ευκρίνεια. Το ίδιο ισχύει και για την κεντρική οθόνη που πλέον στις 10,1 ίντσες μας φαίνεται μικρή. Η Audi λέει ότι τo σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εξελίχτηκε, εμείς όμως δεν το πολυκαταλάβαμε. Αλλά όντες καλόπιστοι, υποθέτουμε ότι η βελτίωσή του θα είναι οριακή και με την απόκρισή του (να παραμένει) καλή. Με σαφώς σύγχρονη εικόνα, αλλά και υπό την επιλογή του Ingolstadt να έχει εργονομία άσχετη με αυτή ενός smartphone. Οπότε και θα ήταν πιο διαισθητική. 

Εκείνο που είναι πραγματικά νέο ακούει στο όνομα «SONOS Premium Soundsystem». Ηχοσύστημα με τρισδιάστατο ήχο που οφείλουμε να πούμε πως μας έκανε πολύ καλή εντύπωση με την ωραία ηχητική αναπαραγωγή από τα 15 ηχεία.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Από το σύστημα πολυμέσων μπορεί να ενεργοποιήσεις ή να αγοράσεις στοιχεία και υπηρεσίες από Audi App Store. Όπως για παράδειγμα το Spotify κ.λπ. και στη συνέχεια την εμφάνισή τους στην κεντρική οθόνη.

Ο Γερμανός κατασκευαστής ακολουθεί την τρέχουσα (προσοδοφόρα) τάση που επιτρέπει την ενεργοποίηση πρόσθετων επιλογών. Στοιχεία «λογισμικού» υπάρχουν ήδη στο A3, αλλά δεν είναι απαραίτητα ενεργοποιημένα με το που βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Κάτι που έχει να κάνει με την έκδοση εξοπλισμού και τα έξτρα που έχουν επιλεγεί. Μέσω του Audi Store, λοιπόν, μπορείς να εγγραφείς σε πρόσθετες λειτουργίες, με τον μήνα, με τον χρόνο ή μόνιμα.

Στην καμπίνα, το Audi A3 πετύχαινε ήδη καλές επιδόσεις όσον αφορά τη χωροταξία, επομένως δεν υπήρχε λόγος να αλλάξει με το φρεσκάρισμα. Σημειώστε ωστόσο, ότι η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα απαιτεί ορισμένες ελιγμικές δυνατότητες για τους μεγαλόσωμους ενηλίκους. Και φυσικά έχουμε το τούνελ μετάδοσης που περιορίζει την άνεση του μεσαίου επιβάτη.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες, με ικανό χώρο για τα κεφάλι και τα γόνατα, που επιπλέον απολαμβάνουν και ένα άνετο κάθισμα.

Η ψήλωμα ενός αυτοκινήτου δεν γίνεται αβρόχοις ποσί και πάντα δυσκολεύει τους μηχανικούς. Η «μετατροπή» φέρνει το κέντρο βάρους ψηλότερα που με τη σειρά του αυτό αποβαίνει αρνητικό τόσο για το πάτημα του αυτοκινήτου όσο και για την αεροδυναμική. Στην περίπτωση του Audi A3, εκεί στο Ingolstadt προσπάθησαν να διατηρήσουν -εκ του αποτελέσματος με επιτυχία- την ακρίβεια στη συμπεριφορά.

Οπότε η μετάβαση σε crossover έγινε ανέφελα; Όχι! Θυσιάστηκε η άνεση. Κάτι που αντιλαμβάνεσαι εντονότερα σε κατσαρούς δρόμους και με μικρή ταχύτητα. Ούτε φυσικά να αποτολμήσεις να βγεις εκτός ασφάλτου. Δεν έχει νόημα. Αυτό το Α3 ενδιαφέρεται μόνο για το στιλ. Με άλλα λόγια το προσωνύμιο «Allstreet» δεν ισχύει.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Στο μηχανοστάσιο, η μικρο-υβριδική μονάδα 35 TFSI δεν θα σε καταπλήξει περισσότερο από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καθώς και αυτή έχει εξελιχτεί οριακά. Το μοτέρ διατηρεί τον πληθωρικό χαρακτήρα του στις χαμηλές στροφές, ον μεστό από ροπή, τον απαράμιλλο ήχο του και μια κάποια έλλειψη όρεξης όταν το γυρίζεις ψηλά.

Ωστόσο, εκτελεί την αποστολή του αποτελεσματικά και ανακηρύσσεται ίσως στον οικονομικό 4κύλινδρο κινητήρα σε αυτήν την κατηγορία. Με την κατανάλωση να τη βλέπουμε συχνά πυκνά περί τα 6 lt/100 km μέσα στην πόλη. Και «κατηφορίζοντας» από τα βόρεια προς τα νότια προάστεια της Αθήνα και κάτω από τα έξι λίτρα.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ακριβές και γραμμικό το τιμόνι του Allstreet, αλλά η ψηλωμένη ανάρτηση και το κέντρο βάρους δίνουν μια λιγότερο σταθερή αίσθηση στο στροφιλίκι.

Το άλλο σημείο που παρατηρείς είναι το πόσο ομιλητικό είναι το τιμόνι. Όχι στη μεταφορά πληροφορίας, αλλά από την επίδραση των οδηγικών βοηθημάτων που επέβαλε ο ευρωπαϊκός κανονισμός GSR II. Μαζί και η… τρομακτική μουσική για την ειδοποίηση υπέρβασης ταχύτητας. Που ευτυχώς, δεν επιμένει επί μακρόν. Και πάλι ευτυχώς, διότι η Audi έχει εγκαταστήσει ένα μικρό κουμπί στο κάτω μέρος του ταμπλό που παρέχει άμεση πρόσβαση στο μενού για την απενεργοποίηση αυτών των προστατευτικών βοηθημάτων.

Όπως είπαμε το A3 Allstreet δεν χρησιμοποιεί κάποιο ενισχυμένο σύστημα πρόσφυσης ή μετάδοση quattro. Με την αύξηση του βάρους σε σύγκριση με το αντίστοιχο A3 Sportback να είναι επίσης πολύ περιορισμένη: Γύρω στα 20-25 kg κιλά με το αυτοκίνητο στα 1.425 κιλά.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Κάτω από το καπό του Audi A3 allstreet κρύβεται ο παραδοσιακός 4κύλινδρος 1.5 TFSI με τους 150 ίππους, επικουρούμενος από σύστημα mild hubrid ενσωματωμένο στο 7άρι αυτόματο σασμάν S tronic. Η παρουσία 48βολτης μίζας-εναλλάκτη παρέχει αξιοσημείωτη πρόσθετη αβρότητα. Το μοτέρ είναι γεμάτο χαμηλά, χωρίς ξεσπάσματα ψηλότερα και χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ιδιαίτερης δύναμης.

Καταρχήν να πούμε ότι όταν βολεύεσαι πίσω από το τιμόνι, παρατηρείς ότι κάθεσαι μόλις λίγο πιο ψηλά από ένα κλασικό Α3. Που είναι εξάλλου και ζητούμενο απ’ όσους επιλέγουν SUV. Πιέζοντας, φυσικά και δεν περιμένεις να είναι όσο «νυστέρι» είναι ένα S3. Παρόλα αυτά, το A3 Allstreet επιδεικνύει καλές δυναμικές δεξιότητες με το τιμόνι του να ακούει και να διαθέτει καλή ακρίβεια. 

Οι τρεις παραπάνω πόντοι που κάθεται ψηλότερα, δεν μεταφράζονται σε κλίση και το αυτοκίνητο δεν ανοίγει ανησυχητικά την τροχιά του όταν πιέζεται. Ούτε θα παραπονεθείς για τον εμπρός άξονα που περιορίζει αποτελεσματικά τις παρασιτικές κινήσεις από τη ροπή στο τιμόνι. Από την άλλη, η επιθετική πίεση στο πεντάλ του φρένου είναι λιγότερο πειστική: Ασυνεπές στην αρχή της διαδρομής, όχι και τόσο αναλογικό στη δοσολογία. Ευτυχώς, το σασμάν S tronic είναι μάλλον προορατικό. Κατεβάζει με σύνεση, ειδικά όταν το αυτοκίνητο κατηφορίζει, γεγονός που περιορίζει τη χρήση των φρένων.

Test drive: Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Φτάνοντας στο ταμείο, υπάρχει μια έκπληξη. Ευχάριστη έκπληξη. Η τιμή του Audi A3 Allstreet είναι τρία χιλιάρικα φθηνότερη από το A3 Sportback S line: €33.980 έναντι 36.980! Και τέσσερα ακριβότερη από του ασθενικού A3 SB με τους 115 PS. Σε σημείο που αναρωτιέσαι, πώς κι έγινε αυτό. Μια εικασία είναι ότι τα παθήματα γίνονται μαθήματα, και αναφερόμαστε στη διαφορά τιμής μεταξύ του A1 και του A1 Citycarver όταν λανσαρίστηκε. Όσο είδατε κάποιο από το δεύτερο στον δρόμο, άλλο τόσο είδαμε κι εμείς. Χωρίς να παραγνωρίζουμε ότι η μικρο-κατηγορία των crossover το 2020 ήταν ακόμα υπανάπτυκτη.

Τώρα τι τιμή είναι αυτή; Τολμούμε να πούμε «καλή» για ένα ελαφρώς ψηλωμένο A3 Sportback με macho εμφάνιση, αλλά και με τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές του SB. Στιβαρό, αποτελεσματικό, ευχάριστο στην οδήγηση και ευέλικτο στη χρήση, το Allstreet με τον TFSI των 150 PS, μας λέει 28 χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο του μοντέλου, ότι το Audi A3 δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη…

Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic

Τι λέει το DRIVE Δεν είναι A3 Allroad, αλλά μια καλοβαλμένη πρόταση για όποιον θέλει ένα διαφορετικό A3 SB. Τα χαρακτηριστικά crossover δεν το εμποδίζουν να παραμένει ωστόσο ένα ευέλικτο κόμπακτ χάτσμπακ όπως και τα άλλα A3. Με στιλ που ξεχωρίζει και φθηνότερη τιμή. 
 
Τιμή     Από €33.980
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τεχνολογία Κινητήρας βενζίνης, 1.498 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, ιντερκούλερ, 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα(μίζα-εναλλάκτης, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με ενσωματωμένο ηλεκτρικό μοτέρ 20 PS/25 Nm, κίνηση εμπρός
 
Απόδοση 150 PS/5.000-6.000 rpm, 250 Nm/1.500-3.500 rpm
Διαστάσεις 4.180 x 1.775 x 1.500 mm
Χώρος αποσκευών 380-1.200 lt
Βάρος 1.425 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,4″ 
Τελική ταχύτητα 221 km/h
Μέση κατανάλωση* 6,1 lt/100 km*
Εκπομπές CO2 127 g/km
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Κουτσογιάννης

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-09-17 17:19:34

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button