45 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έρχονται στην Ελλάδα το 2025
Η μετάβαση από τα θερμικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό που αποκαλούμε με τον γενικό όρο «ηλεκτροκίνηση» φαίνεται πως είναι ειλημμένη απόφαση. Και δεν εναπόκειται μόνο στη βούληση των εταιρειών αλλά και στα «θέλω» της πολιτικής ηγεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, νέοι παίκτες κατά πλειονότητα από την Κίνα εμφανίζονται στην αγορά και οι μεγάλες επενδύσεις συνεχίζονται, κυρίως ως προς την αύξηση της αυτονομίας και τη μείωση του χρόνου φόρτισης.
45 νέα ηλεκτρικά για κάθε γούστο και κάθε (;) πορτοφόλι αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2025
Αυτό που επίσης παρατηρούμε, είναι ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να φέρουν στην αγορά προσιτά αυτοκίνητα, με σκοπό τον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης. Παρακάτω λοιπόν, παρατίθενται τα 45 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από SUV μέχρι μπερλίνες και αυτοκίνητα πόλης, που θα δούμε στην ελληνική αγορά το 2025.
Abarth 600e
Το Abarth 600e έρχεται οργισμένο σε δύο εκδόσεις, την Turismo και την Scorpionissima, αποδίδοντας 240 και 280 ίππους αντίστοιχα. Αμφότερες με μπλοκέ διαφορικό. Η παραγωγή της Scorpionissima θα περιοριστεί στις 1.949 μονάδες, προς τιμήν του έτους ίδρυσης της ιταλικής μάρκας. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,85” και 6,24” αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/ h.
Alfa Romeo Stelvio
Το μεγάλο SUV των Ιταλών θα αποκτήσει μια νέα, 100% ηλεκτρική έκδοση εντός της χρονιάς. Το 2026 θα ακολουθήσει κι η Giulia EV. Θα είναι τα πρώτα μοντέλα που θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis. Με ηλεκτρικό σύστημα 800V, αναμένουμε ταχύτατη αναπλήρωση ενέργειας για την μπαταρία των 90+ kWh.
Alpine A290
Η σπορτίβ εκδοχή του ηλεκτρικού Renault 5 υπόσχεται ότι θα επαναφέρει τη χαρά της οδήγησης με 220 ίππους στον εμπρός άξονα και ψαγμένο στήσιμο. Η εξοικονόμηση βάρους ήταν στο επίκεντρο της εξέλιξης του A290. Ως αποτέλεσμα, το ηλεκτρικό hot hatch ζυγίζει 1.479 kg, αρκετά χαμηλά για EV. Βάρος που επετεύχθη παρά την αφράτη μπαταρία των 52 kWh που υπόσχεται αυτονομία 380 km.
Audi Q6 και SQ6 Sportback e-tron
Ακολουθώντας τα βήματα των Audi Q6 και SQ6 e-tron, οι εκδόσεις Sportback ανταλλάσσουν κάμποση πρακτικότητα κι εσωτερικό ύψος με πιο σπορτίφ σουλούπι. Που βγάζει περισσότερο δυναμισμό στο μάτι και μειώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας σε 0,26 από 0,28. Επιτρέποντας αυτονομία έως και 656 km. Ενώ το κουπεδίζον crossover έχει ίδιο μήκος και μεταξόνιο με το κανονικό μοντέλο, το Sportback βρίσκεται 3,7 cm πιο κοντά στο έδαφος.
Audi RS Q6 e-tron
Από τη στιγμή που το SQ6 e-tron έχει 517 ίππους, αναμένουμε το RS Q6 να ξεπερνά κατά πολύ τους 600. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) με την καινούργια ηλεκτρική Porsche Macan. Η Audi δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά με μπαταρία τουλάχιστον 100 kWh θα έχει υψηλή αυτονομία.
BMW iX
H παραγωγή της ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021, οπότε επιβάλλεται ένα facelift. Αναμένεται να αποκτήσει αυτονομία έως τα 686 km, σαφώς παραπάνω από αυτήν που προσφέρει η πρώτη γενιά, έτσι ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική σε μια πολύ απαιτητική κατηγορία. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά είναι η εξωτερική σχεδίαση.
BMW iX3
Ξέχνα το μοντέλο πρώτης γενιάς που βασιζόταν στη θερμική Χ3. Η νέα iX3 θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα της πολυαναμενόμενης πλατφόρμας Neue Klasse με καινοτόμα συστήματα ελέγχου οδήγησης, άπλετους χώρους, και αισθητική αμαξώματος και καμπίνας που θα ενσωματώνουν τις νέες σχεδιαστικές τάσεις του Μονάχου. Βελτιωμένη αεροδυναμική και μεγαλύτερη αυτονομία.
BYD Atto 2
Με μήκος 4,31 m και μεταξόνιο 2,62 m, ακροβατεί μεταξύ των Β και C-SUV, υποσχόμενο επαρκείς χώρους κι ιδανικές διαστάσεις για καθημερινή χρήση. Κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standard-range της Blade Battery με τους 177 ίππους θα έχει χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας αυτονομία 312 km κατά WLTP. Αργότερα, θα υπάρξει κι έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία.
BYD Seal 06 GT
Πρόκειται για ένα αμάλγαμα χάτσμπακ και crossover. Έχει μήκος 4,6 m και μεταξόνιο 2,82 m και πατάει σε δύο κατηγορίες. Σκέψου το σαν ένα κινεζικό Ioniq 5. Βασίζεται στην πλατφόρμα e-Platform 3.0. Θα προσφέρεται σε πισωκίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά και τετρακίνητη με δύο. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιλογή μπαταριών όσο πλησιάζουμε στην επίσημη εισαγωγή.
BYD Seal
To BYD Seal αναβαθμίζεται αποκτώντας ταχύτερη φόρτιση, Lidar και πιο πολυτελές εσωτερικό. Θα γεμίζει από το 10% στο 80% σε 25’ αντί για τα 37’ που θέλει το σημερινό μοντέλο. Αυτό οφείλεται στο ότι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 400V έχει δώσει τη θέση της σε ένα νέο 800βολτο σύστημα. Θα φοράει αναβαθμισμένη ανάρτηση και Lidar τοποθετημένο στην οροφή.
BYD Sealion 7
Με μήκος 4,83 m, το νέο μοντέλο της BYD είναι μακρύτερο από το αντίστοιχο crossover της Tesla, το Model Y. Το οποίο αποτελεί και τον μεγάλο του αντίπαλο. Θα προσφέρεται με μπαταρία 82,5 και 91,3 kWh, με την αυτονομία να φτάνει έως τα 502 km. Η τιμή του δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί τιμολογιακά πάνω από την μπερλίνα Seal.
Citroën Ami fl
Ύστερα από τέσσερα χρόνια, ήρθε η ώρα για ένα οπτικό φρεσκάρισμα. Έχοντας ήδη προσελκύσει πάνω από 65.000 αγοραστές, το γαλλικό microcar αποκτά νέες φωτιστικές μονάδες, τονισμένα φτερά, πιο προτεταμένους προφυλακτήρες και τον νέο λογότυπο της γαλλικής μάρκας. Δεν υπάρχει κάποια αναβάθμιση στα μηχανικά μέρη. Αναμένεται το πρώτο 6μηνο της χρονιάς.
Citroën ë-C3 Aircross
To δημοφιλές μοντέλο της γαλλικής φίρμας άλλαξε εντελώς! Με boxy σχεδίαση και 7θέσια διάταξη θέτει σε πρώτο πλάνο την άνεση και την ευρυχωρία. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1.200άρης PureTech με τους 100 ίππους, για να ακολουθήσει το ήπια υβριδικό σύνολο με τους 136 ίππους. Για πρώτη φορά, το C3 Aircross αποκτά ηλεκτρικές εκδόσεις, με μπαταρία 44 kWh. Η τιμή του διαμορφώνεται στις €20.770 μετά και την επιδότηση.
CUPRA Raval
Με μήκος μόλις 4,03 m (2,9 πόντους κοντύτερο από το Ibiza), η σχεδίασή του είναι φρέσκια και νεανική. Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB Small Entry, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός με απόδοση 226 ίππων. Με τα 100 km/h να έρχονται σε 6,9”. Η αυτονομία του μοντέλου αναμένεται να φτάνει τα 440 km. Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία.
DS 4 fl
Μαζί με την αισθητική ανανέωση, ύστερα από τέσσερα χρόνια στην αγορά, η DS 4 θα αποκτήσει δύο 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Μία με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 50 kWh και μία με 156 ίππους και μπαταρία 54 kWh. Με την αυτονομία να πλησιάζει τα 400 km. Αναμένεται τον Σεπτέμβριο και θα ονομάζεται πλέον No4, έτσι ώστε να βρίσκεται σε συμφωνία με τον νέο τρόπο ονοματοδοσίας της γαλλικής φίρμας.
DS N°8
Το DS N°8 θα αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα των Γάλλων και θα διατίθεται αποκλειστικά με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 750 km. Δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, στην κομψότητα και στην αρχοντιά. Το πιο ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό είναι η πλήρως καλυμμένη φωτιζόμενη μάσκα. Η καμπίνα έχει φουτουριστική σχεδίαση, αλλά ανθίσταται στη μόδα με τις υπερβολικές οθόνες που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.
FIAT Grande Panda
Έχοντας τεράστιο ειδικό βάρος ως μοντέλο και επαναφέροντας τη FIAT στα παραδοσιακά σουπερμίνι, το Grande Panda αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από το αρχέτυπο Panda. Φιλοδοξεί να καταστήσει προσιτή την ηλεκτροκίνηση και να κατακλύσει τις αστικές μετακινήσεις. Με 113 ίππους και μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh, θα προσφέρει αυτονομία 320 km κατά WLTP. Θα έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με το Citroën ë-C3 και θα κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στο Kragujevac της Σερβίας. Στην Ελλάδα, οι παραγγελίες για το ολοκαίνουργιο FIAT Grande Panda θα ανοίξουν μες στο πρώτο 3μηνο του 2025.
Ford Puma Gen-E
Με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει, το νέο 100% ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E αποτελεί το ηλεκτρικό alter ego του Ford Puma. Με 168 ίππους και 290 Nm, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8”, ενώ η NMC μπαταρία των 43 kWh υπόσχεται αυτονομία 376 km κατά WLTP. Η τιμή του στην ελληνική αγορά ξεκινά από τις €25.900, περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.
Hyundai Inster
Ο πλανήτης χρειάζεται φθηνά ηλεκτρικά για τις αστικές μετακινήσεις και το Hyundai Inster είναι ακριβώς αυτό. Με μήκος 3,83 m και μεταξόνιο 2,58 m, υπόσχεται σωστή εκμετάλλευση χώρων κι ευελιξία στο αστικό περιβάλλον. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική έχει μπαταρία 42 kWh κι απόδοση 97 ίππων.
Η μεγαλύτερη, 49 kWh και 115 ίππους που του επιτρέπουν να έχει ζωηρές επιδόσεις: 10,6” για το 0-100 km/h. Κι αυτονομία 370 km (WLTP). Σε ταχυφορτιστή, μπορεί να φορτίσει με 120 kW, κορυφαία τιμή για την κατηγορία. Ταυτόχρονα, προσφέρει δυνατότητα φόρτισης συσκευών (V2L). Περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, η τιμή ξεκινά από τις €18.186 και €19.930 αντίστοιχα. Για τους πιο περιπετειώδεις, υπάρχει κι έκδοση Cross που τιμάται €22.204.
Hyundai Ioniq 6 Ν
Το δεύτερο ηλεκτρικό της γκάμας N έρχεται με φόρα, ενσωματώνοντας τα μηχανικά μέρη του 5 N. Αλλά κι όλα τα καλούδια που τόσο απογειώνουν την οδηγική εμπειρία. Αναμένεται να φορά δύο ηλεκτροκινητήρες που θα φτάνουν αθροιστικά σε απόδοση τους 650 ίππους και τα 770 Nm! Αλλά και την ίδια μπαταρία, δηλαδή μια συστοιχία χωρητικότητας 84 kWh.
Hyundai Ioniq 9
Το Hyundai Ioniq 9 αποτελεί ίσως το απόλυτο ηλεκτρικό οικογενειακό. Με άπλετους χώρους και χορταστική αυτονομία. Αποτελεί δίδυμο μοντέλο του Kia EV9, προσφέρει τρεις σειρές θέσεις και χάρη στην μπαταρία των 110,3 kWh ανακοινώνει 620 km αυτονομίας κατά WLTP. Θα προσφέρεται σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση. Θα μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε μόλις 24’.
Kia EV4
Ευελπιστεί να αποτελέσει άμεσο ανταγωνιστή του VW ID.3 εξ ου και το σουλούπι χάτσμπακ. Θα κυκλοφορήσει σε προσθιοκίνητη έκδοση με απόδοση 204 ίππων και σε τετρακίνητη με 300. Θα διατίθεται με δύο μπαταρίες, μία με χωρητικότητα 58 kWh και μία με 81 kWh. Με την αυτονομία στη δεύτερη περίπτωση να πλησιάζει τα 600 km.
Kia EV9 GT
Η χαρά του πολύτεκνου! Χρειάζεται μόλις 4,5” για το 0-100, χάρη στους 508 ίππους που εισφέρουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες. Ενσωματώνει το Virtual Gear Shift που πρωτοείδαμε στο Ioniq 5 N, μιμούμενο την εμπειρία ενός παραδοσιακού κιβωτίου ταχυτήτων. Οι πρώτες μονάδες αναμένονται στις αντιπροσωπείες το δεύτερο 6μηνο του 2025.
Leapmotor B10
Με διαστάσεις που το κατατάσσουν στα C-SUV, το Leapmotor B10 έχει μήκος 4,52 m και μεταξόνιο 2,74 m. Με εμφάνιση που δανείζεται στοιχεία από την Porsche Cayenne, 218 ίππους και μπαταρία LFP 69,9 kWh, το μεγάλο του όπλο θα είναι η κατασκευή του στην Πολωνία. Κάτι που θα το απαλλάξει από τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Maserati MC20 Folgore
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σούπερκαρ της ιταλικής μάρκας υπόσχεται ότι αποτελεί μια πραγματική Maserati. Κι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά ηλεκτρικά παραγωγής. Με αυτονομία 450 km, η «Τρίαινα» δεν μας αποκαλύπτει περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Μόνο ότι θα έχει ξεχωριστό ήχο και τρεις ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν πάνω από 1.200 ίππους.
Mercedes-AMG GT
Με φημολογούμενη απόδοση κοντά στους 1.000 ίππους και στα 1.600 Nm, η νέα 4πορτη Mercedes-AMG GT θα είναι σημαντικά πιο ισχυρή από την επαναφορτιζόμενη πρόγονό της. Θα κληθεί να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan, το Tesla Model S Plaid, το Audi E-tron GT και το Lucid Air. Όπλο του οι ηλεκτροκινητήρες που εξελίσσει η βρετανική εταιρεία Yasa. Με βάρος μόλις 24 kg, αποδίδουν περί τους 480 ίππους και τα 800 Nm.
Mercedes-Benz CLA
Υπήρχε περίπτωση η Στουτγκάρδη να αφήσει την i4 και το Model 3 να αλωνίζουν; Η ηλεκτρική Mercedes-Benz CLA θα διαθέτει είτε μονοκινητήρια μετάδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε δικινητήρια 4κίνητη. Στην έκδοση AMG, η απόδοση θα φτάνει τα 500 ίππους και τα 700 Nm. Δεν έχει ανακοινωθεί η επίσημη αυτονομία, αλλά οι Γερμανοί υπόσχονται «πάνω από 700 km».
MG ES5
Θα αντικαταστήσει το ZS EV και θα βασίζεται στην πλατφόρμα του MG4. Με μήκος στα 4,48 m, προσφέρεται με μονό ηλεκτροκινητήρα πίσω, απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm. Στην Κίνα διατίθεται με μπαταρίες 49,1 και 62,2 kWh.
Λογικά, στην πατρίδα μας θα έρθει μόνο η μεγαλύτερη. Η κατασκευάστρια SAIC ανακοινώνει ότι με πάχος 11 πόντους, η μπαταρία του MG ES5 είναι η πιο λεπτή στον κόσμο.
ΜΙΝΙ Cooper – Aceman JCW
Ύστερα από τον εξηλεκτρισμό των Cooper, Aceman και Countryman, τώρα αναμένουμε και τα John Cooper Works. Θα εφοδιάζονται με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 258 ίππων και 350 Nm, ενώ η επιλογή boost θα παρέχει μια επιπλέον ώθηση 27 ίππων. Η μπαταρία των 54,2 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 371 km για το Cooper και 355 km για το Aceman.
Nissan Leaf
Το Nissan Leaf τρίτης γενιάς απεμπολεί τον χάτσμπακ χαρακτήρα και ρίχνει μπόι. Με crossover θωριά πλέον, το νέο Nissan Leaf θα παράγεται στο εργοστάσιο του Sunderland στη Βρετανία. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το ηλεκτρικό Scénic, οπότε η χωρητικότητα της μπαταρίας θα φτάνει τις 87 kWh. Αναμένεται το δεύτερο 6μηνο του έτους.
Nissan Micra
Βασιζόμενο στην πλατφόρμα CMF-BEV, την οποία συναντάμε και στα Renault 5 και Alpine A290, το νέο Micra θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, αλλά η Nissan έχει βάλει τις δικές της πινελιές, έτσι ώστε το νέο μικρό της να υιοθετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της φίρμας. Όπως και το ομοζυγωτικό γαλλικό μοντέλο, το αστικό μοντέλο της Nissan θα έχει σπορτίφ στήσιμο.
Opel Frontera
Η Opel επαναφέρει το όνομα Frontera, με ένα μοντέρνο SUV που μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και επτά επιβάτες. Είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που φέρει το νέο έμβλημα των «Blitz», με τους προτεταμένους θόλους και την πίσω κολόνα να υπογραμμίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με μπαταρία 44 kWh ξεκινά από €19.971 περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.
Peugeot E-408
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Allure και GT, το 100% ηλεκτρικό E-408 αναμένεται εντός του πρώτου 6μήνου της χρονιάς στην πατρίδα μας. Με NMC μπαταρία χωρητικότητας 58,2 ωφέλιμων kWh, υπόσχεται έως 453 km με μία μόνο φόρτιση. Έχει μήκος 4,69 m και πορτμπαγκάζ στα 471 lt. Με 210 ίππους και 345 Nm, μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 120 kW.
Peugeot E-3008/5008
Το ηλεκτρικό Peugeot E-3008 έχει λανσαριστεί από πέρυσι, αλλά αναμένουμε την τετρακίνητη έκδοση με τους 320 ίππους. Το γαλλικό μοντέλο καυχιέται ότι είναι το φθηνότερο EV με χωρητικότητα μπαταρίας άνω των 100 kWh. Μπαταρία που θα φορεθεί και στο E-5008, το οποίο θα διατίθεται με τρεις σειρές καθισμάτων.
Porsche 718 Boxster/Cayman
Οι θερμικές Porsche Boxster και Cayman έχουν ήδη σταματήσει να πωλούνται στην Ευρώπη, κάνοντας χώρο για τις 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα, με μπαταρίες στοιβαγμένες πίσω από την καμπίνα. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες θα προέρχονται από την κορωνίδα του ηλεκτροκίνητου αθλητισμού, τη Formula E.
Range Rover Electric
Η πρώτη απόπειρα της Land Rover στην ηλεκτροκίνηση είναι μάλλον διακριτική. Αφού το πρώτο της EV βασίζεται σε θερμική πλατφόρμα κι έχει την ίδια εμφάνιση με τα προϋπάρχοντα θερμικά μοντέλα. Η βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση ολίσθησης των τροχών, οι ηλεκτροκινητήρες μειώνουν τον χρόνο αντίδρασης του συστήματος πρόσφυσης από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε ένα χιλιοστό!
Renault 4 Ε-Tech
Με μήκος στα 4,14 m, το Renault 4 τοποθετείται ένα σκαλί πάνω από το 5, προτάσσοντας μια πιο σκληροτράχηλη κι εκδρομική σχεδίαση. Που ενισχύεται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 18,1 cm και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αυτοκινήτου. Με πορτμπαγκάζ στα 420 lt, το 4 E-Tech θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μπαταριών, 40 και 52 kWh. H πρώτη με 120 ίππους, 225 Nm κι αυτονομία 300 km. Η δεύτερη με 150 ίππους, 245 Nm κι αυτονομία 400 km.
Renault 5 E-Tech
Ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια, έχοντας στο τσεπάκι τη νίκη στο Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 και μια σχεδίαση που σαγηνεύει. Θυμίζοντας περασμένα μεγαλεία. Εξ ου κι οι 50.000 παραγγελίες τις πρώτες μέρες ύστερα το λανσάρισμά του. Θα ξεκινήσει την εμπορική καριέρα του με συσσωρευτή 52 kWh που υπόσχεται αυτονομία 410 km.
Με 150 ίππους, 245 Nm και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, θα αποζητάς ευκαιρία για να πάρεις τους δρόμους μαζί του. Με τους τροχούς ακροβολισμένους στις τέσσερις γωνίες για να μεγιστοποιήσει μετατρόχια και μεταξόνιο, το R5 E-Tech έχει φροντίσει και για τη σωστή εκμετάλλευση χώρων. Το μήκος του είναι στα 3,92 m, αλλά το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 326 lt.
Škoda Elroq
Το ηλεκτρικό C-SUV ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα και στην ευχρηστία, παντρεύοντάς τες με προσιτή τιμή κι αυτονομία για όλα τα γούστα. Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας ξεκινά από τις 52 kWh και φτάνει τις 77.
Στην κορυφαία έκδοση, αποδίδει 286 ίππους, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 560 km. Ακόμα και χωρίς να συνυπολογιστεί η κρατική επιδότηση, ξεκινά από την ανταγωνιστική τιμή των €34.500.
Škoda Enyaq
Το δημοφιλές ηλεκτρικό SUV της Škoda έχει αποκτήσει μια πιο φρέσκια εικόνα, ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Modern Solid» που πρωτοείδαμε στο Elroq. Φοράει αντίστοιχες μπαταρίες με το μικρότερο αδερφάκι του, που του χαρίζουν αυτονομία έως 596 km στην έκδοση Coupé με τις 77 ωφέλιμες kWh. Χάρη και στη βελτιωμένη αεροδυναμική. Οι παραγγελίες θα ανοίξουν άμεσα.
smart #5
Το smart #5 είναι το μεγαλύτερο, ταχύτερο και πιο ευρύχωρο μοντέλο που έχει βγάλει ποτέ η φίρμα. Με διαστάσεις παρόμοιες με του Model Y, καλείται να κοντραριστεί σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία. Mε μπαταρία 100 kWh, διατείνεται ότι μπορεί να διανύσει 560 km με μία φόρτιση. Και με 800βολτη αρχιτεκτονική, υπόσχεται ότι φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 15’.
Suzuki e Vitara
To πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων θα ενσωματώνει ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e». Υπόσχεται ακριβή έλεγχο με εξαιρετική απόκριση, με τη λειτουργία Trail να προσομοιώνει τη λειτουργία των μπλοκέ διαφορικών. Με μήκος 4,28 mm, δεν θα βολεύεται μόνο στα μονοπάτια, αλλά και στον αστικό ιστό. Θα προσφέρεται με μπαταρίες 49 ή 61 kWh.
Tesla Model Y Juniper
Κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση, όντας το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο του 2023 και του 2024. Ανεξαρτήτως καυσίμου. Τώρα, ανανεώνεται κι ενσωματώνει τις αλλαγές που είδαμε και στο Model 3 Highland. Δηλαδή βελτιωμένη άνεση ανάρτησης, πιο προσεγμένη ηχομόνωση με ηχομονωτικά τζάμια παντού. Περισσότερο εξοπλισμό που περιλαμβάνει κι αεριζόμενα εμπρός καθίσματα από τη βασική έκδοση. Αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση που συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία.
Έχει ήδη παρουσιαστεί στην κινεζική αγορά, και η παραγωγή του έχει ξεκινήσει και στο εργοστάσιο στο Βερολίνο. Είναι θέμα χρόνου να αρχίσει η διάθεσή του και στις ευρωπαϊκές αγορές.
Volvo ES90
Ύστερα από το θηριώδες SUV EX90, οι Σουηδοί θα χρησιμοποιήσουν τα ίδια μηχανικά μέρη και στην κορυφαία μπερλίνα τους. Θα παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Μάρτιο στη Στοκχόλμη. Έχει εξελιχθεί με βάση την κινεζική αγορά, αλλά θα πωλείται παντού. Η 5μετρη λιμουζίνα θα μοιράζεται τις ίδιες εκδόσεις με το ΕΧ90, οπότε αναμένουμε αποδόσεις από 279 έως 517 ίππους και μπαταρίες από 104 έως 111 kWh.
Volvo EX90
Το EX90 είναι το πιο ασφαλές Volvo που κατασκευάστηκε ποτέ. Πρόκειται για ένα πληθωρικό, 5μετρο ηλεκτρικό SUV που αποτυπώνει στο έπακρο τη σκανδιναβική αίσθηση πολυτέλειας.
Φορτωμένο με κορυφαίες τεχνολογίες, χώρους για έως και επτά επιβάτες, μπαταρία που φτάνει έως τις 107 kWh και αυτονομία που ξεπερνά τα 600 km θα φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες στις αρχές του 2025. Ξεκινώντας από τις €112.654
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-29 15:26:00