17 χρόνια μετά, ιδού το μεγάλο μυστικό του Nissan GT-R R35
Το Nissan GT-R R35 θεωρείται ένα από τα σπουδαιότερα σπορ μοντέλα όλων των εποχών. Ένας πραγματικός θρύλος της Ιαπωνίας, που στέκει αξιοπρεπέστατα παρά τα χρόνια του.
Η γενιά GT-R R35 παρουσιάστηκε στα τέλη του 2007 και χρειάστηκε να περάσουν 17 χρόνια για να μάθουμε μια πικάντικη λεπτομέρεια σχετικά με την εξέλιξή του. Η Nissan είχε επιστρατεύει και μηχανικούς από την Isuzu. Αν αυτό ακούγεται ήδη κάπως, το καλύτερο έπεται: Δεν είχαν καμία σχέση με τον κλάδο των αυτοκινήτων, αφού ασχολούνταν με το φορτηγό Isuzu NPR!
Αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, η Nissan δικαιώθηκε πλήρως για την επιλογή της
ありがとうございます。
乗用車部隊では無く トラック部隊の出身者でスーパーカー開発に関しては素人同然のスタートでした
しかし、強いチーム連携や目的達成の意思、そして車両総合計測システムの結果(事実)を基にした育成と実践により、約1.5年で世界一流のエンジニアに全員が変身しました。— 水野和敏 Mizuno Kazutoshi (@KazutoshiMizuno) December 19, 2024
Την πληροφορία επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Kazutoshi Mizuno, ο αποκαλούμενος και «πνευματικός πατέρας των GT-R». Ο λόγος στον ίδιο: «Ξεκίνησαν να εργάζονται στο τμήμα των φορτηγών, όχι στο τμήμα των αυτοκινήτων. Επομένως ήταν πρακτικά αρχάριοι όσον αφορά την εξέλιξη ενός σούπερκαρ», έγραψε ο Mizuno σε ανάρτησή του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Nissan αγόρασε μια Porsche 959 για να αντιγράψει την τετρακίνηση και να τη χρησιμοποιήσει στα Skyline GT-R
«Ωστόσο, μέσα από ισχυρή ομαδική δουλειά, αποφασιστικότητα για την επίτευξη των στόχων τους και προσήλωση στην εκπαίδευση, τα μέλη της ομάδας μετατράπηκαν σε μηχανικούς παγκόσμιας κλάσης σε περίπου ενάμιση χρόνο».
Γιατί όμως έγινε κάτι τέτοιο; Υπήρχε έλλειψη μηχανικών στις τάξεις της Nissan; Και γιατί έγινε παιδομάζωμα σε όλα τα πιθανά τμήματα; Όπως το τμήμα φορτηγών της Isuzu; Και τα δύο ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Το σίγουρο είναι ότι έκαναν καταπληκτική δουλειά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Μαθουσάλας Nissan GT-R σημείωσε 584% αύξηση πωλήσεων
Το GT-R R35 εγκωμιάστηκε ευρέως στο λανσάρισμά του για την οδική συμπεριφορά και το κιβώτιο ταχυτήτων του, τα οποία εξακολουθούν να αποδίδουν εντυπωσιακά παρά τα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει.
Το Nissan GT-R αποβλήθηκε από την Ευρώπη λόγω των νέων προτύπων θορύβου από το 2021, αλλά νωρίτερα από την Αυστραλία λόγω μιας νέας δοκιμής πρόσκρουσης από τον ANCAP για την οποία δεν είχε σχεδιαστεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nissan GT-R, πεθαίνει διότι δεν πληροί πλέον κανένα πρότυπο
Υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει την αμερικανική αγορά το 2024, αλλά θα παραμείνει στην Ιαπωνία μέχρι και φέτος. Δυστυχώς, η επόμενη γενιά δεν θα λανσαριστεί άμεσα, παρόλο που έχει γίνει λόγος για την πιθανή άφιξη ενός πλήρως ηλεκτρικού GT-R με περισσότερους από 1.300 ίππους. Να θυμίσουμε ότι μεταξύ του τέλους της καριέρας του Skyline GT-R R34 και της άφιξης του GT-R R35 μεσολάβησαν πέντε χρόνια.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-04 19:48:00