
Το Xiaomi SU7 ξεπέρασε το Tesla Model 3, στην Κίνα
Συγκεκριμένα, η Xiaomi κατά την χρονική περίοδο Απρίλιος 2024 – Ιανουάριος 2025 πούλησε SU7 162.384 μονάδες του SU7 στην αγορά της Κίνας, ενώ η Tesla πούλησε 152.748 Model 3 την ίδια περίοδο.
Έτσι, ο τεχνολογικός κολοσσός, ο οποίος ενεπλάκη και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, κατάφερε ένα δύσκολο εγχείρημα μόλις με το πρώτο (αμιγώς ηλεκτροκίνητο) μοντέλο του, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας («CPCA).
Η παραγωγή τού SU7 ξεκίνησε πέρυσι τον Απρίλιο και οι πρώτες παραδόσεις των αυτοκινήτων στους πελάτες του άρχισαν σχεδόν αμέσως. Η ζήτηση γι’ αυτό στην Κίνα ήταν τόσο μεγάλη ώστε περισσότερες από 30.000 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Βάσει των στοιχείων που ανακοίνωσε η κινεζική Ένωση, ήδη τον Απρίλιο του 2024, διατέθηκαν 7.058 μονάδες, αριθμός που ξεπέρασε τις 5.065 Model 3 που πωλήθηκαν τον ίδιο μήνα.

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η ζήτηση για το SU7 συνέχισε να αυξάνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του περυσινού έτους, χωρίς να σημειώσει πτώση σε κάποιον από τους μήνες που ακολούθησαν ως το τέλος του, όπως συμβαίνει συχνά με νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Το Model 3 διατήρησε την πρωτοκαθεδρία κατά το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2024, μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, πέρυσι,, η Tesla πούλησε 38.446 μονάδες του μοντέλου, ξεπερνώντας αυτό της Xiaomi. Κατά το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2024), η αμερικανική εταιρεία διατήρησε το προβάδισμα με 52.052 μονάδες, ενώ η κινεζική σημείωσε 39.790 πωλήσεις.

Ωστόσο, στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, το SU7 σημείωσε ραγδαία αύξηση στις ταξινομήσεις του, ξεπερνώντας το Model 3. Έτσι, το χρονικό διάστημα Οκτώβριος-Δεκέμβριος, η Xiaomi πούλησε 69.697 οχήματα έναντι 52.241 της Tesla.
Η δυναμική της κινεζικής εταιρείας συνεχίστηκε και τον περασμένο Ιανουάριο (2025), μήνα κατά τον οποίο πούλησε 22.897 SU7. Αν και αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο του περυσινού Δεκεμβρίου (σημ.: 25.815 μονάδες), η κάμψη ήταν αναμενόμενη λόγω του εορτασμού της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, περίοδο όπου οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων μειώνονται παραδοσιακά.

Xiaomi SU7.
Όπως έχουμε γράψει ήδη, η Xiaomi έχει σχεδόν έτοιμο και το YU7, το δεύτερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στην Κίνα εντός του καλοκαιριού.
Αυτό είναι SUV και με δεδομένη τη ζήτηση του κοινού για οχήματα αυτής της κατηγορίας είναι πιθανό να ξεπεράσει σε πωλήσεις ακόμα και το SU7, εφόσον διατηρηθεί η διαμορφωμένη δυναμική στην κινεζική αγορά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-03 17:00:00