Auto

Το Design Center της GM έχει πολλή φαντασία

Η αμερικανική αγορά κατά βάση κυριαρχείται από τις Toyota, Ford και General Motors, οι οποίες κατέχουν συνολικά το 16,5% της αγοράς των ΗΠΑ.

Μία μάρκα που ξεχώρισε ιδιαίτερα για τη GM το 2024 ήταν η GMC, ειδική στα premium αυτοκίνητα με κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες. Το περασμένο έτος, η εταιρεία λάνσαρε στις ΗΠΑ τα νέα Canyon και Sierra, διαθέτοντας μάλιστα ορισμένα μοντέλα της στις ειδικές εκδόσεις Denali.



Γενικότερα, η γκάμα της GMC είναι πλούσια και διαθέτει σχεδόν όλων των μεγεθών τα pickup («αγροτικά») και SUV, καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της ίδιας φιλοσοφίας.

Ωστόσο, κάποιος εντός του Design Center της εταιρείας μάλλον θεωρεί πως κάτι λείπει από τη γκάμα. Ο λόγος για τον δημιουργικό σχεδιαστή, Jason Chen ο οποίος παρατήρησε ότι η γκάμα δε διαθέτει ένα μεσαίο –για τα αμερικανικά δεδομένα, μεγάλο για τα δικά μας– SUV.

Χρησιμοποιώντας τη σχεδιαστική γλώσσα «machined volume», ο Chεn άφησε τη φαντασία του να οργιάσει και παρουσίασε ένα σκίτσο όπου αναπαριστάται ένα φουτουριστικό, αλλά πέρα για πέρα πομπώδες SUV.

Πολλοί έσπευσαν να το σχολιάσουν, με αρκετούς εξ αυτών να είναι Αμερικανοί που επαίνεσαν την ιδέα του, καθώς τους κέρδισε η μυώδης σιλουέτα με τις τονισμένες γραμμές και το boxy-καμπυλωτό σχήμα. Ακόμα και οι τροχοί που εμάς μας ξενίζουν, άρεσαν σε ορισμένους… Αμερικανούς.

Δυστυχώς για εκείνους, το σκίτσο λογικά θα παραμείνει στο χαρτί, καθώς αυτό το όχημα αποτελεί απλώς μία ευφάνταστη ιδέα ενός σχεδιαστή. Βέβαια, εάν η GMC αποφάσιζε να προχωρήσει στην κατασκευή του, θα μπορούσε κάλλιστα να το ονομάσει Jimmy, αναβιώνοντας έτσι το πάλαι ποτέ εμβληματικό SUV.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-19 08:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button