Το aftersales είναι πληγή για ορισμένες κινεζικές εταιρείες!
Για την ακρίβεια, οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον πλανήτη, έχουν χτίσει σημαντικό μέρος της φήμης τους, στις παροχές υπηρεσιών μετά την παράδοση των κλειδιών στους πελάτες.
Τα τελευταία χρόνια οι κινεζικές εταιρείες κάνουν… γερό μπάσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές, ανακατεύοντας την τράπουλα με μεγάλη επιτυχία στις περισσότερες των περιπτώσεων, αλλά για μερικές από αυτές, το κομμάτι του aftersales είναι μια ανοικτή πληγή, τόσο για την τσέπη, όσο και για την αξιοπιστία τους.
Ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, αρκετά μοντέλα που κατασκευάζονται στην Κίνα απορρίφθηκαν, λόγω ανεπάρκειας ή πλήρους έλλειψης ανταλλακτικών, κάτι που καθιστούσε τις επισκευές χρονοβόρες και εξαιρετικά δαπανηρές.
Δεδομένη αυτής της κατάστασης, η Omoda και η Jaecoo, που ανήκουν στην Chery, προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία με την Thatcham Research, προκειμένου να εκπονηθεί ένα σχέδιο δράσης. Που θα αφορά στην άμεση διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και στον ταχύτερο χρόνο επισκευής, αλλά και στο χαμηλότερο κόστος ασφάλισης, για όλο και περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες.
Σε μια κίνηση που αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες κινεζικές μάρκες, η Omoda και η Jaecoo έχουν λάβει πολλά βήματα για να κάνουν τα μοντέλα τους στο Ηνωμένο Βασίλειο πιο ασφαλή.
Οι δύο μάρκες έχουν επίσης επεκτείνει την τεχνική υποστήριξη για τους αντιπροσώπους τους και αυτή τη στιγμή εκπαιδεύουν 100 τεχνικούς, σύμφωνα με την ανακοίνωσή τους.
Επιπλέον, έχουν συγκεντρώσει ένα απόθεμα ανταλλακτικών αξίας 3 εκατομμυρίων λιρών και έχουν δημιουργήσει μια συνεργασία με τον κολοσσό logistics DHL, για παραλαβές-αποστολές από το κέντρο διανομής στο Ράγκμπι.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-06 15:00:00