
Το μήνυμα πίσω από το ανατρεπτικό βίντεο αποκάλυψε ο Χαρδαλιάς – «Για την ανακύκλωση μιλάμε»
Τα «αποκαλυπτήρια» του ολοκληρωμένου μηνύματος πίσω από το ανατρεπτικό βίντεο που ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκανε ο Νίκος Χαρδαλιάς, καθώς πρόκειται για το teaser της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας για την ανακύκλωση, που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής μαζί με τον Όμιλο «Ηρακλής».
Πριν από λίγες ημέρες, τον γύρο του διαδικτύου έκανε το βίντεο με έναν χιουμοριστικό διάλογο του Περιφερειάρχη με τη σύζυγό του, με υπονοούμενα για το «πόσες φορές το κάνουν κάθε μέρα» και αν «αυτό γίνεται με τον σωστό τρόπο».
Οι εύλογες απορίες των χιλιάδων χρηστών των social media, λύθηκαν με ένα νέο βίντεο το πρωί της Τετάρτης: «Όλα καλά! Προφανώς και δεν μας χακάρανε! Και αν και ξέρουμε που πήγε το μυαλό σας, με την Γιώτα συνεχίζουμε να το κάνουμε, και προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά! Για την ανακύκλωση μιλάμε!» ξεκαθάρισε ο Νίκος Χαρδαλιάς, έχοντας μαζί τη σύζυγο του, ενώ λίγες ώρες αργότερα, σε συνέντευξη Τύπου, παρουσίασε τη νέα πρωτοβουλία της Περιφέρειας για την ανάπτυξη μιας νέας κουλτούρας στο ευρύ κοινό πάνω σε αυτό το μείζον σύγχρονο ζήτημα.
Η επιλογή Χαρδαλιά να προωθήσει με αυτόν τον τρόπο τη νέα καμπάνια, αποδείχτηκε στην πράξη εξαιρετικά αποδοτική, καθώς το πρώτο βίντεο έχει σημειώσει πάνω από 1,34 εκατομμύριο θεάσεις σε όλους τους λογαριασμούς των social media του Περιφερειάρχη, ενώ το δεύτερο μέσα σε λίγες μόνο ώρες από τη στιγμή που δημοσιεύτηκε, έχει ήδη ξεπεράσει τις 400.000.
«Θέλαμε πάρα πολύ να απευθυνθούμε σε εκείνους τους ανθρώπους που νομίζουμε ότι δεν έχουν χάσει το τρένο της ανακύκλωσης – και αυτοί είναι οι νέες γενιές ανθρώπων. Είναι τα παιδιά μας» δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Περιφερειάρχης, αναφερόμενος στην συνειδητή απόφασή του να προσδώσει ένα «προβοκατόρικο» ύφος στα μηνύματα της εκστρατείας.
Η καμπάνια της Περιφέρειας για την ανακύκλωση
«Θέλαμε κάτι που δεν θα ήταν απλά άλλη μία καμπάνια»
Δεν έλειψαν ασφαλώς και τα αρνητικά σχόλια, τα οποία όμως δεν μείωσαν σε τίποτα την τελική διείσδυση του μηνύματος. «Δεν έχει νόημα να κρίνουμε οτιδήποτε πριν το κατανοήσουμε στην εντέλειά του. Θέλαμε κάτι το οποίο να μην είναι αποσπασματικό, κάτι που δεν θα ήταν απλά άλλη μία καμπάνια, η οποία θα άφηνε ένα μικρό αποτύπωμα. Προσωπικά δεν με νοιάζει να τσαλακώσω τη δημόσια εικόνα μου, αρκεί να περάσει το σωστό μήνυμα για το κοινό καλό» υπογραμμίζει, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Περιφερειάρχης.
Και προσθέτει: «Προφανώς υπάρχουν όρια, που επιβάλλει η ηθική, η ευπρέπεια. Αλλά ας μην συγχέουμε την αποφασιστικότητα και τη σοβαρότητα με την κάλπικη σοβαροφάνεια, ένα χαρακτηριστικό που, δυστυχώς, διέπει πολλούς ανθρώπους στην πολιτική. Αν με ρωτάτε, εγώ θέλω να κριθώ από το αποτέλεσμα».
Η καμπάνια
Στόχος της καμπάνιας, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Μάθε να το κάνεις σωστά» είναι να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες πάνω σε μια νέα κουλτούρα ανακύκλωσης και να τους εκπαιδεύσει κατάλληλα, ώστε να ανακυκλώνουν τα απορρίμματά τους με τις ορθές διαδικασίες – όλα αυτά, μέσα από έξυπνα και «ηχηρά» μηνύματα, αλλά και με έναν παιγνιώδη τρόπο, που εντυπώνεται στη μνήμη και κάνει την ανακύκλωση μέρος της καθημερινότητας όλων.
«Έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια και ενώ έχουν επενδυθεί αρκετά χρήματα στο κομμάτι της ανακύκλωσης, τα ποσοστά των ανθρώπων που ανακυκλώνουν φθίνουν. Και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει» τονίζει ο Περιφερειάρχης στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, επισημαίνοντας ότι μόνο μέσα από μια καμπάνια που θα γίνει viral μπορεί να επιτευχθεί ένας τέτοιος στόχος.
«Στη σωστή κατεύθυνση το νέο νομοθετικό πλαίσιο»
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Νίκος Χαρδαλιάς διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, καθώς ήδη από την πρώτη θητεία του ως Δήμαρχος Βύρωνα πριν από δύο δεκαετίες, είχε εφαρμόσει ένα πρωτοποριακό σύστημα ανακύκλωσης με διαλογή απορριμμάτων στην πηγή, υλοποιώντας παράλληλα και επικοινωνιακές καμπάνιες για την ενεργοποίηση των δημοτών.
Αυτή την εμπειρία θέλει να κεφαλαιοποιήσει τώρα και από τη θέση του Περιφερειάρχη, προωθώντας τη μητροπολιτική διαχείριση της ανακύκλωσης στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας.
«Πριν από λίγες ημέρες πέρασε και το καινούριο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θεωρούμε ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση, που ενοποιεί τα μοντέλα ανακύκλωσης. Είναι μια καλή ευκαιρία, να τεθεί επικεφαλής η Αυτοδιοίκηση σε αυτή την προσπάθεια που κάνει η Πολιτεία», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Συνέντευξη Τύπου για την ανακύκλωση
Δύο βασικούς άξονες
Η νέα καμπάνια εστιάζει σε δύο βασικούς άξονες, την ενημέρωση του γενικού πληθυσμού και την εκπαίδευσή του πάνω σε καλές πρακτικές ανακύκλωσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με το ΕΜΠ μια καινοτόμος εφαρμογή με τη χρήση Εκτεταμένης Πραγματικότητας (XR), μέσω της οποίας ο χρήστης έχει πρόσβαση σε οπτικοποιημένες πληροφορίες για τις ορθές μεθόδους ανακύκλωσης, στις οποίες τον καθοδηγεί ένας ψηφιακός βοηθός.
«Αυτό που βλέπετε θα κορυφώνεται, θα ακολουθήσουν επόμενες φάσεις με δράσεις για τις μαθητικές κοινότητες, ενώ θα μιλήσουμε και με τους δήμους. Είναι κάτι το οποίο ξεκινάμε τώρα με ορίζοντα τουλάχιστον τετραετίας» αποκαλύπτει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Νίκος Χαρδαλιάς.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-20 13:44:00