Auto

Τι σχεδιάζει η Mazda για το νέο της ηλεκτρικό;

Φυσικά, η εμπλοκή της Mazda με την ηλεκτροκίνηση δεν θα μπορούσε να γίνει με άλλον τρόπο παρά μόνο με έναν: Με αυτόν που εφαρμόζει η εταιρεία σε κάθε τετράτροχη δημιουργία της.

Το ΜΧ-30 (φωτογραφίες) ήταν το πρώτο αυτής της προσπάθειας και είναι τυπικό δημιούργημά της. Βεβαίως, αυτό ήταν η αρχή. Η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά.



Εκπρόσωπος της Mazda ανακοίνωσε την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου μπαταριών στην Ιαπωνία, στην πόλη Iwakuni, στην περιφέρεια Yamaguchi. Αυτό, θα έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 10 GWh και ο βασικός προμηθευτής των συσσωρευτών της (κυλινδρικών στοιχείων) θα είναι η Panasonic Energy.

Εκεί θα κατασκευάζονται μπαταρίες για το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Αυτό θα είναι το πρώτο της εταιρείας το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα η οποία εξελίσσεται αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και θα είναι έτοιμη ως το 2027, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά.



Το ΜΧ-30 βασίστηκε στην πλατφόρμα e-Skyactiv η οποία προήλθε από αυτή που χρησιμοποιείται για τα μοντέλα της με θερμικό κινητήρα.

Όπως ανακοίνωσε στέλεχος της Mazda, η νέα πλατφόρμα θα προσφέρει τη δυνατότητα για «προηγμένο σχεδιασμό, μεγαλύτερη ευκολία και αυξημένη αυτονομία».



Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η κατασκευή του εργοστασίου για τις μπαταρίες σηματοδοτεί ένα καίριο βήμα στην επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση.

Πέρυσι τον Απρίλιο η Mazda παρουσίασε το EZ-6, το αμιγώς ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο της το οποίο αρχικά προορίζεται για την κινεζική αγορά. Τόσο αυτό όσο και το MX-30 διατίθενται και σε έκδοση R-EV, δηλαδή έχει θερμικό περιστροφικό κινητήρα ο οποίος  χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας του οχήματος.



Ωστόσο, το EZ-6 δεν είναι αποκλειστικό δημιούργημα της ιαπωνικής εταιρείας αλλά έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη κινεζική Changan.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-10 09:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button