
Τα πάντα αλλάζουν και το Mini γίνεται… πισωκίνητο!
Η επόμενη γενιά ηλεκτρικών Mini θα μπορούσε να μετακινηθεί από την παραδοσιακή διάταξη της μάρκας με κίνηση στους εμπρός τροχούς σε κίνηση στους πίσω τροχούς, καθώς θα υιοθετήσει τη νέα πλατφόρμα Gen6 του BMW Group.
Αυτή η αρχιτεκτονική 800V, που αναπτύχθηκε από τη μητρική εταιρεία της Mini, προσφέρει σημαντικές εξελίξεις, όπως βελτιωμένη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και χαμηλότερο κόστος παραγωγής.
Η νέα πλατφόρμα θα εφαρμοστεί σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW, της Rolls-Royce και της Mini, ξεκινώντας από το BMW iX3 του 2025.
Τα τρέχοντα μοντέλα Mini Cooper και Aceman χρησιμοποιούν σύστημα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, αλλά τα επερχόμενα μοντέλα θα μεταβούν στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία υποστηρίζει μόνο διαμορφώσεις με κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς.
Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας περιλαμβάνει έναν μοναδικό κινητήρα τοποθετημένο πίσω, καθώς ο ηλεκτρικός σύγχρονος κινητήρας (EESM) που ενσωματώνεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετείται αποκλειστικά μεταξύ των πίσω τροχών.
Δεν υπάρχουν σχέδια για έναν μπροστινό EESM, αν και ένας μικρότερος ασύγχρονος κινητήρας (ASM) μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μπροστινό μέρος.
Οι μηχανικοί της BMW σημειώνουν ότι η κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρει καλύτερη δυναμική οδήγησης, γεγονός που αποτελεί βασικό λόγο για την αλλαγή.
Ενώ τα μελλοντικά μοντέλα της Mini θα διατηρήσουν τον χαρακτήρα της μάρκας και θα επικεντρωθούν στην οδηγική απόλαυση, παραμένει ασαφές αν αυτό θα σημάνει το τέλος των ηλεκτροκίνητων Μini με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Παρά τις αλλαγές αυτές, τυχόν νέα μοντέλα με τη νέα πλατφόρμα απέχουν ακόμη αρκετά χρόνια, καθώς η τρέχουσα γκάμα της Mini ανανεώθηκε πρόσφατα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-26 19:30:00