
Τα ηλεκτρικά MINI του μέλλοντος θα γίνουν πισωκίνητα; Ζήτω!
Τα μοντέλα της MINI είναι άκρως οδηγοκεντρικά, όποιο καύσιμο κι αν καταναλώνουν. Τώρα, τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνουν πισωκίνητα, χάρη στις κοινές πλατφόρμες με την BMW.
Αν και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη επίσημα, τα επερχόμενα EV της BMW θα βασίζονται στην πλατφόρμα Neue Klasse και φημολογείται ότι είναι συμβατή μόνο με πισωκίνητες και τετρακίνητες διατάξεις. Κάτι που σημαίνει ότι τα MINI του μέλλοντος ενδέχεται να έχουν την κίνηση στον πίσω άξονα. Μέχρι τώρα, κάθε μοντέλο της βρετανικής φίρμας ήταν προσθιοκίνητο. Από το εμβληματικό πρωτότυπο του 1959 μέχρι σήμερα. Εξαίρεση μόνο οι εκδόσεις All4 που προσέφεραν τετρακίνηση.
Είναι ήδη από τα πιο απολαυστικά ηλεκτρικά στο στροφιλίκι. Φαντάσου να γίνουν και πισωκίνητα
Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στη νέα BMW iX3 αργότερα μες στη χρονιά. Και θα υποστηρίζει διατάξεις με έναν, δύο, τρεις και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Ωστόσο, οι βασικές μονοκινητήριες εκδόσεις μπορούν να είναι μόνο RWD, επειδή ο κινητήρας που είναι τοποθετημένος πίσω είναι ο μόνος που περιλαμβάνει ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE Resolute Edition, πραγματικό GTI
Σύμφωνα με μηχανικούς του BMW Group, δεν υπάρχουν επί του παρόντος σχέδια προσαρμογής της πλατφόρμας Neue Klasse για προσθιοκίνητη διάταξη. Αλλά αν τρίβεις τα χέρια σου για πισωκίνητο MINI, μην κρατάς την ανάσα σου. Η σημερινή ηλεκτρική γκάμα είναι πολύ φρέσκια, με τα Cooper και Countryman να κυκλοφορούν το 2023, ακολουθούμενα από το Aceman το 2024. Ως αποτέλεσμα, τα μοντέλα επόμενης γενιάς είναι πιθανότατα ακόμη αρκετά χρόνια μακριά.
Τα σημερινά EV διατηρούν την οδηγοκεντρική προσέγγιση του παρελθόντος, αλλά υστερούν σε αυτονομία. Κάποια στιγμή, η MINI θα πρέπει αναπόφευκτα να υιοθετήσει τη νέα πλατφόρμα. Η οποία υπόσχεται σημαντική πρόοδο στην αυτονομία, την τεχνολογία, τις επιδόσεις και την ταχύτητα φόρτισης. Αξιοποιώντας τις οικονομίες κλίμακας του BMW Group.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW E30 M3 επιστρέφει φορώντας την πλατφόρμα Neue Klasse
Μια εναλλακτική λύση για τη μάρκα θα ήταν η συνεργασία με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία. Που θα μπορούσε ενδεχομένως να τους προμηθεύσει με προσθιοκίνητη πλατφόρμα, αν κι αυτό είναι καθαρή εικασία τη δεδομένη στιγμή. Ποιος δεν θα ήθελε ένα πισωκίνητο John Cooper Works;
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-21 23:42:00