Οικονομία

Τέτη Κανελλοπούλου: Πώς τα Ermis Awards αναδεικνύουν την αξία της συλλογικής δημιουργικότητας

Στον ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο της Διαφήμισης, οι ιδέες δεν είναι απλώς το «όχημα» για την προβολή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Είναι η ουσία που ενώνει τα brands με το κοινό τους, δημιουργώντας σχέσεις και συναισθηματικούς δεσμούς.

Γράφει η Δήμητρα Δάγλα

Τα Ermis Awards, ο κορυφαίος θεσμός αναγνώρισης της δημιουργικότητας στον τομέα της Επικοινωνίας στην Ελλάδα, έρχονται για ακόμη μία φορά στις 31 Ιανουαρίου 2025, να αναδείξουν ακριβώς αυτήν την αξία: Τη δύναμη της δημιουργικής σκέψης να εμπνέει, να προκαλεί και να αλλάζει το τοπίο της Διαφήμισης.

Σχετικά με τη σημασία του θεσμού και τη δύναμη της δημιουργικότητας στην πρόοδο και την εξέλιξη του κλάδου μίλησε η Τέτη Κανελλοπούλου, Πρόεδρος του Steering Committee των Ermis Awards 2024 και CEO της V+O Greece, στο CNN Greece. Όπως ανέφερε, τα Ermis Awards είναι «μια πραγματική γιορτή της επικοινωνίας», που όχι μόνο επιβραβεύει τις καλύτερες ιδέες, αλλά και ενθαρρύνει τη συλλογική δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη της Τέτης Κανελλοπούλου στο CNN Greece

Πόσο σημαντικά είναι τα Ermis Awards; Πώς πιστεύετε ότι προωθούν τη δημιουργικότητα στον χώρο της Επικοινωνίας;

Τα Ermis Awards αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό αναγνώρισης της δημιουργικότητας στον χώρο της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας στην Ελλάδα. Είναι ένας θεσμός που όχι μόνο επιβραβεύει τις καλύτερες ιδέες και εκτελέσεις, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί καταλύτη ενθάρρυνσης και εξέλιξης της δημιουργικής σκέψης.

Είναι μια πραγματική γιορτή της επικοινωνίας, μια ευκαιρία να μοιραστούμε τις δουλειές μας, να επιβραβεύσουμε εκείνες που ξεχώρισαν και να προβάλουμε τον κλάδο συνολικά και τους ανθρώπους μας.

Πιστεύετε ότι η δημιουργική σκέψη μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για έμπνευση και πρόοδο στον επιχειρηματικό τομέα;

Αναμφίβολα, η δημιουργική σκέψη είναι η κινητήριος δύναμη που ωθεί την καινοτομία και την πρόοδο σε κάθε τομέα της οικονομίας.

Αν κοιτάξει κανείς, ιστορικά, όλες οι μεγάλες εφευρέσεις, η δημιουργία προϊόντων που έφεραν επανάσταση στον κλάδο τους, όλα βασίστηκαν σε δημιουργικά μυαλά που τόλμησαν να ξεπεράσουν τα δεδομένα, να ρισκάρουν και να καινοτομήσουν, λειτουργώντας καταλυτικά για το σύνολο.

Η δημιουργικότητα τόσο στη σκέψη, όσο και στην υλοποίηση, μπορεί να οδηγήσει στην ανατροπή καθιερωμένων προτύπων που δημιουργούν στεγανά και στην ανάδειξη νέων ευκαιριών για ανάπτυξη και διαφοροποίηση, επιτρέποντας στις εταιρείες να παραμένουν ανταγωνιστικές σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ως Διευθύνουσα Σύμβουλος της V+O Greece αλλά και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2024, πιστεύετε ότι το collective intelligence αποτελεί βασική αρχή για την ανάπτυξη μιας εταιρείας;

Η αξιοποίηση της συλλογικής ευφυΐας που μπορεί να προκύψει από το σύνολο των ανθρώπων μιας εταιρείας, τα διαφορετικά background τους, την ποικιλία απόψεων, αλλά και δεξιοτήτων και ταλέντων, αποτελεί πιστεύω σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια εταιρεία, ειδικά στον δικό μας κλάδο της Επικοινωνίας.

Η σύνθεση της διαφορετικότητας μπορεί να αυξάνει την ένταση και την ισχύ της συλλογικής μας σκέψης, μας κάνει ευέλικτους, δεκτικούς στην αλλαγή, δημιουργικούς και ταυτόχρονα πρωτοπόρους.

Τα Ermis Awards καλούνται πιστεύω να προάγουν ακριβώς αυτήν τη φιλοσοφία, αναδεικνύοντας την αξία της συλλογικής δημιουργικότητας και των ιδεών που ξεπερνούν τα δεδομένα.

Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ποια πιστεύετε είναι η λύση που μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που επικοινωνούμε;

Η προσαρμοστικότητα, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η συνεχής αναζήτηση νέων εργαλείων και προσεγγίσεων. Ζούμε πράγματι σε μια εποχή όπου τα πράγματα είναι ρευστά και ο χρόνος γίνεται πιο πυκνός από ποτέ.

Η τεχνητή νοημοσύνη και οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες έχουν αλλάξει καθοριστικά τον τρόπο που επικοινωνούμε, οδηγώντας σε μια μορφή real-time διαλόγου, όπου το περιεχόμενο και η εικόνα αποκτούν άλλη σημασία.

Στο περιβάλλον αυτό, η ανάγκη για αυθεντικό περιεχόμενο απαιτεί από εμάς να εξελίξουμε τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούμε και προβάλλουμε μηνύματα. Παράλληλα, η συναισθηματική νοημοσύνη, η κατανόηση των ανθρώπινων αναγκών που επίσης εξελίσσονται διαρκώς, αλλά και η customized επικοινωνία παραμένουν καθοριστικοί παράγοντες για να δημιουργούμε επικοινωνία που αγγίζει και εμπνέει.

Δημιουργικότητα, ιδέα, φαντασία, στρατηγική σκέψη. Πιστεύετε ότι πρέπει να υπερισχύει κάποια από τις προηγούμενες έννοιες στον χώρο της διαφήμισης ή η μία πρέπει να συμπληρώνει την άλλη;

Καμία από αυτές τις έννοιες δεν μπορεί να σταθεί από μόνη της. Η δημιουργικότητα χρειάζεται τη στρατηγική σκέψη για να αποκτήσει ουσία, ενώ η φαντασία πρέπει να πλαισιώνεται από ιδέες που έχουν εφαρμογή και αντίκτυπο.

Στον χώρο της επικοινωνίας, η απόλυτη επιτυχία έρχεται όταν αυτές οι έννοιες λειτουργούν αρμονικά, συμπληρώνοντας η μία την άλλη.

Έτσι, μπορούμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε καμπάνιες και δράσεις που είναι πρωτότυπες, αλλά ταυτόχρονα αποδοτικές, αφήνουν αποτύπωμα και εμπνέουν το κοινό, προσφέροντας πραγματική αξία τόσο στις εταιρείες και τα brands, όσο όμως και ευρύτερα στην κοινωνία.




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-30 11:30:00

Back to top button