Auto

Στο σφυρί το Prodrive P25, το πιο λαχταριστό Subaru Impreza

Το 2022, η Prodrive παρουσίασε το P25, τη σύγχρονη μετενσάρκωση του θρυλικού Subaru Impreza 22B STi. Ο βρετανικός οίκος έγινε γνωστός για μερικά από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά ράλι της Subaru και το restomod έγινε δεκτό με ενθουσιασμό.

Όμως, με την παραγωγή να περιορίζεται στα μόλις 25 αυτοκίνητα, πολλοί έμειναν παραπονεμένοι. Και τώρα έχουν επιτέλους την ευκαιρία να αποκτήσουν το ίσως πιο αξιόλογο Subaru Impreza που φόρεσε ποτέ πινακίδες δρόμου. Ο οίκος Bonhams δημοπραττεί το 10ο P25 που κατασκευάστηκε. Όπως συμβαίνει με πολλά αντίστοιχα οδηγοκεντρικά μοντέλα, αγοράστηκε ως επένδυση κι όχι για τις οδηγικές του ικανότητες. Έτσι, έχει διανύσει μόλις 190 μίλια, που ισοδυναμούν με 306 km.

Μα να έχεις ένα τέτοιο αριστούργημα και να το αφήνεις να αραχνιάζει στο γκαράζ;

Τα P25 φορούσαν τον εμβληματικό 4κύλινδρο μπόξερ EJ25 της Subaru, εξοπλισμένο με νέα σωθικά και μεγαλύτερη τουρμπίνα της Garrett. Η απόδοση φτάνει τους 450 ίππους κι η ροπή τα 620 Nm. Η κίνηση γίνεται προφανώς κι από τους τέσσερις τροχούς, πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά σε ένα Subaru Impreza; Τα καλά νέα αφορούν το 6άρι σειριακό σασμάν και το κεντρικό διαφορικό, που είναι ρυθμιζόμενο από τον οδηγό. Με launch control και anti-lag, το P25 εκκινεί λες και βρίσκεται στην εκκίνηση κάποιας ειδικής διαδρομής. Μπορεί να φτάσει τα 60 mph (97 km/h) σε μόλις 2,8.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το τελευταίο Subaru Impreza WRX STI θα σε ξενερώσει φουλ

Οι αγοραστές μπορούν να εξοπλίσουν το P25 με αγωνιστικά μπάκετ και πιο ελαφριά μπαταρία. Ως αποτέλεσμα, το βάρος της όλης κατασκευής έχει περιοριστεί κάτω από τα 1.200 kg. Το P25 φοράει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Bilstein και φρένα της AP Racing. Με 6πίστονες δαγκάνες κι αεριζόμενους δίσκους 380 mm εμπρός και 4πίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 350 mm πίσω. Το ιαπωνικό μοντέλο πατάει σε ζάντες 19 ιντσών της Prodrive. Υδραυλικό χειρόφρενο αποσυμπλέκει αυτομάτως τον πίσω άξονα. Παράλληλα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικές χαρτογραφήσεις για την απόκριση του γκαζιού, την ισχύ του κινητήρα και τη λειτουργία του anti-lag.

Subaru Impreza

Τα περισσότερα πάνελ αμαξώματος του P25 είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η οροφή, ο αεραγωγός στο καπό, η πίσω αεροτομή κι οι πλαϊνοί καθρέφτες παραμένουν άβαφοι, επιδεικνύοντας το σχέδιο ύφανσης. Η καμπίνα είναι πλήρως μοντέρνα, καλυμμένη με δέρμα και μπόλικη Alcantara. Υπάρχουν επίσης δύο οθόνες, μία για το ψηφιακό σύμπλεγμα μετρητών και μία για το infotainment. Κανένα Impreza στο παρελθόν δεν ήταν τόσο προσεγμένο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πιο ποθητό Subaru Impreza έχει 670 ίππους, ζυγίζει 1.120 kg

Η Bonhams αναμένει ότι το P25 θα πουληθεί μεταξύ £475.000 και £575.000 (περίπου €570.000 έως €690.000). Αν και προφανώς είναι τρελά χρήματα για ένα Impreza δρόμου, η τιμή του μεταχειρισμένου δεν κρίνεται παράλογη. Δεδομένου ότι κόστιζε €535.180 προ φόρων ως καινούργιο, καταλαβαίνεις ότι ο πρώτος ιδιοκτήτης θα βγάλει μικρό κέρδος. Καμία σχέση με άλλα εξωτικά μοντέλα που πωλούνται στην 3πλη τιμή. Το μόνο που ελπίζουμε είναι ο επόμενος ιδιοκτήτης να οδηγήσει αυτό το P25 όπως του αρμόζει. Η δημοπρασία λήγει το βράδυ της Παρασκευής, με τη μέγιστο ποντάρισμα να έχει διαμορφωθεί στις £325.250 (€392.000) τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-21 07:32:00

Back to top button