Auto

Στους… μπογιατζήδες το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Απομένουν, πλέον, τέσσερις μήνες μέχρι να ολοκληρωθούν όλες απαραίτητες εργασίες, να διευθετηθούν όλες οι τελευταίες εκκρεμότητες και να τεθεί σε λειτουργία η πρώτη και βασική γραμμή του Μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έχει πολλές φορές δεσμευτεί για την παράδοση της γραμμής τον ερχόμενο Νοέμβριο και τώρα είμαστε σε μια πορεία που οι Θεσσαλονικείς, περιμένουν εδώ και πολλά χρόνια. Η βασική γραμμή θα λειτουργήσει από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Νέα Ελβετία με 13 σταθμούς, ανάμεσα και οι σταθμοί, με έντονο αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον, ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ και ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.

Ένα πρώτο σημαντικό στοιχείο είναι πως η Θεσσαλονίκη από ένα μονοδιάστατο σύστημα αστικής συγκοινωνίας, αποκτά έναν δεύτερο μεγάλο πόλο.

Τα λεωφορεία θα συνεχίζουν να παίζουν κυρίαρχο ρόλο, ενώ το Μετρό θα χρειαστεί ένα διάστημα μέχρι οι χρήστες να το εντάξουν στην καθημερινότητά τους, αλλά και η ίδια η πόλη να μάθει να ζει με αυτό. Η σύνδεση των δύο πόλων, με ένα κοινό εισιτήριο, είναι μια βασική προτεραιότητα για το μέλλον.



Μετά τους 13 σταθμούς που αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Νοέμβριο, στο κάδρο μπαίνει και η επέκταση προς Καλαμαριά. Σε πρόσφατη δημοσιογραφική ενημέρωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφροών, έγινε γνωστό πως η παράδοση των επιπλέον πέντε σταθμών θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Με την έναρξη λειτουργίας της βασικής γραμμής, τα δρομολόγια -προφανώς τις ώρες αιχμής- θα διεξάγονται ανά 2,5 λεπτά. Με την προσθήκη και της επέκτασης προς Καλαμαριά τα δρομολόγια θα μπορούν να πραγματοποιούνται ανά 90 δευτερόλεπτα. Με την προμήθεια επιπλέον 15 συρμών, τα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από συνολικά 33 συρμούς, όταν ολοκληρωθούν οι επεκτάσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-07-08 07:00:51

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button