![Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων](https://www.newsit.gr/wp-content/uploads/2025/02/iStock-1050778742-1200x675.jpg)
Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων
Φωτογραφία: iStock
Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του site σήμερα.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.
Η συγκρότηση αυτής της ομάδας θα γίνει με την τεχνική βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που έχουν εξειδικευτεί σε τέτοιους είδους ειδοποιήσεις (όπως πχ έγινε με την υπηρεσία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων κλπ. δηλαδή του 1555).
Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-06 06:30:00