Auto

Πώς τα πήγε το Volkswagen Golf στο τεστ αποφυγής ταράνδου; (+video)

Το ανανεωμένο Golf, το οποίο παρουσιάστηκε για να τιμήσει η Volkswagen τα 50 χρόνια από την εμφάνισή του στην αγορά, θεωρείται βελτιωμένο ουσιαστικά και όχι μόνο αισθητικά και σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό του.

Αυτό κινητοποίησε τους συναδέλφους της ισπανικής ιστοσελίδας km77 να αξιολογήσουν το αυτοκίνητο τόσο στο τεστ αποφυγής ταράνδου όσο και στο σλάλομ.

Ως γνωστόν, το Golf είναι στην όγδοη γενιά του. Η ανανέωσή του αφορούσε σε πολλούς τομείς του, κάτι που έκανε τους ανθρώπους της εταιρείας να το προσδιορίζουν ως «8.5», δηλαδή ως το ενδιάμεσο μεταξύ της παρούσας και της επόμενης (γενιάς του).



Οι Ισπανοί συνάδελφοι είχαν υποβάλλει το Golf VIII 1.5 eTSI των 150 ίππων στις ίδιες δοκιμασίες το 2020, δηλαδή όταν είχε παρουσιαστεί. Τότε, τα αποτελέσματα δεν τους είχαν ικανοποιήσει, καθώς το μικρομεσαίο μοντέλο πέρασε το τεστ αποφυγής ταράνδου μόνο με ταχύτητα 69 χλμ./ώρα και όχι με 77 χλμ./ώρα, όπως προβλέπει το σχετικό πρωτόκολλο.

Όπως αναφέρουν, τότε το αυτοκίνητο είχε ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά Bridgestone Turanza T005 διάστασης 225/45 R17.

Αυτή τη φορά, το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό. Το ανανεωμένο Golf όχι μόνο πέρασε με σχετική ευκολία τις διαδικασίες αξιολόγησής του αλλά εντυπωσίασε και με τον χρόνο που σημείωσε σε καθεμία από αυτές.



Συγκεκριμένα, τώρα το Golf είχε επίσης ελαστικά Bridgestone Turanza T005 αλλά η διάστασή τους ήταν 225/40 R18. Στη διαδικασία του σλάλομ σημείωσε χρόνο 23,8 δευτερόλεπτα ο οποίος είναι από τους καλύτερους που έχουν καταγράψει στη σχετική λίστα, ανεξαρτήτως κατηγορίας οχημάτων.

Όπως ανακοίνωσαν, τον ίδιο χρόνο σημείωσε στη συγκεκριμένη διαδικασία και η Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+.

Σε αυτή του τεστ αποφυγής ταράνδου, το Golf ολοκλήρωσε τη δοκιμασία επίσης με σχετική ευκολία και χωρίς να ακουμπήσει κάποια από τις κορίνες που σηματοδοτούν τη διαδρομή με ταχύτητα εισόδου τα 77 χλμ./ώρα.



Ο οδηγός του αυτοκινήτου δήλωσε εντυπωσιασμένος από τον συνδυασμό ακριβούς σε απόκριση τιμονιού και μειωμένης κλίσης του αμαξώματος στις στροφές, ενώ και ο πίσω άξονας εμφανίζει λιγότερη τάση αποσταθεροποίησης σε σχέση με το παλαιότερο μοντέλο.

Πιθανότατα οι άνθρωποι της Volkswagen στην επετειακή έκδοση να έχουν βελτιώσει και τον τρόπο λειτουργίας και ενεργοποίησης του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος ευστάθειας του οχήματος, ώστε να αντιδρά πιο άμεσα και αποτελεσματικά σε περίπτωση απότομης αλλαγής πορείας.

Στο σχετικό βίντεο μπορούμε να δούμε τη διαδικασία αξιολόγησης του γερμανικού μοντέλου το οποίο είναι εμβληματικό στην ιστορία της Αυτοκίνησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-01 17:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button